Coltul cu P-40-uri La 1/72
#122
Postat 13 November 2011 - 01:30 AM
#123
Postat 30 November 2011 - 01:50 PM
#126
Postat 23 July 2012 - 10:10 PM
Dupa o tentativa aproape dezastruoasa sa ma reapuc de machetit cu chestii finutze la Fokkere, am decis sa ma bag la munca de jos, respectiv lipit aripi de P-40uri:
Pina aici, nimic de semnalat.
La unul din N-uri voi folosi flapsurile din PE de la Verlinden, care din pacate presupun eliminarea celor originale, din plastic. Nu se potrivesc foarte grozav, va fi ceva de munca cu freza, cutterul si pile.
#128
Postat 29 July 2012 - 08:59 PM
Pentru el aveam prevazuta coala de decaluri de la Techmod, cu decaluri pentru Nr.663 al unui as chinez.
Problema e ca acum am experienta cu decalurile Techmod, care sint cele mai indaratnice pe care le-am vazut.
Nu imi placea oricum albastrul de pe cocardele alea, asa ca am gasit o foaie de la Superscale, in care arata mai ok.
Prevad maaari probleme la aplicarea guritzelor din decal pe suprafetele curbe ale botului, asa ca daca nu gasesc un plan sa imblanzesc gurile de la Techmod, voi trece la planul B, adica nr 660, Boss' Hoss , de pe foaia Superscale.
Am finisat suprafetele si am dat un strat de Olive Drab (humbrol 155), de proba, pe fuselaj.
Am mai vopsit cu grund, alb si apoi galben, o gramada de elici.
Unele avioane din grupul comun sino-american erau inarmate tuburi triple de bazooka sub aripi. Cum cele de la P-51 Revell par cam mici si schiloade, am apelat la Axorel care a sarit cu unele mai zdravene, de la un P-47 Hobby Boss.
Profilele sunt de pe Wings Palette
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 29 July 2012 - 09:08 PM
#132
Postat 30 July 2012 - 11:04 AM
alexelu_marinelu, la 30 July 2012 - 09:38 AM, a spus:
Se ezista, chiar ai fi surprins ce eficienti au fost pe bunicul Warhawkului, anume biplanul Curtiss Hawk. Au fost mai multi asi cu peste 10 victorii, insa majoritatea cu minimul de 5-6.
Wang Kwang Fu (Kwang mai poate aparea ca kuang sau guang ) a avut 8.5 victorii (6.5 pe P-40 si 2 pe P-51).
Numele lui are mai multe variante de transcirere din cauza diferentelor de citire intre China si Taiwan.
#133
Postat 30 July 2012 - 06:56 PM
Am scratchuit citeva placi de blindaj si alte citeva tetiere (foita de plastic si felii rotunjite de racheta Sparrow )
Am regravat inca doua N-uri, cele mai usoare (fiind verzi, vad mai bine pe unde umblu)
Pe cel cu bot de cocos, voi pune decalurile din cutie. Culorile de pe ele sint foarte ciudate, galbenul si rosul sint foarte sterse. Eu sper sa fie de fapt din cauza transparentei decalului si a fondului albastru al colii. S-ar putea ca decalul sa arate mult mai bine pus pe fond alb. L-am tras la xerox pe o foaie autocolanta, pe care am decupat-o dupa contur. Ea va fi folosita ca masca.
La chinez am dat cu medium Green (de la WEM) peste olive drab, sa vad cam cum se vor pupa culorile. Cam ciudatel medium greenul asta, e foarte saturat.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 30 July 2012 - 06:56 PM
#134
Postat 03 August 2012 - 06:56 PM
Colimatoare, scaune, placi de blindaj:
Elice
Am vopsit spatele cockpitului, de regula decorat in culorile exterioare. In cazurile mele, cele mai multe in olive drab.
Tigrisorul din aleutine:
K-ul Sud-african (la asta am dat cu mid-stone)
N-1 al lui Adair:
663 Chinezesc:
In alt N , cel cu guritza amuzanta, Sing Pao:
Geronimo, care va fi vopsit in sand:
Ruznacul:
La cel din 502FS, cu cocoselul rosu pe bot, am vopsit cu alb si voi masca exact in forma decalului.
#135
Postat 05 August 2012 - 09:34 PM
Am , in mare, idee, ce tip de scaun s-ar potrivi pe n-urile mele, doar ca la unele, serial numberul este necunoscut, asa ca voi merge la bunul simt.
Pe scurt, unele serii aveau scaunul clasic, rotund, prins pe doua sine si reglabil pe inaltime.
Apoi a aparut un scaun din lemn, un pic mai patratos sus iar catre final, cel complet patrat, care nu mai avea sinele de prindere si nu era reglabil in zbor.
Am facut citeva din fiecare. Pe cele nou descoperite le-am convertit din scaune pavla.
Toate avioanele au acum colimatoarele lipite.
#136
Postat 06 August 2012 - 08:54 PM
Am primit azi inca 4...doua deja cunoscute Special hobby,
din care unul va fi L-ul lui Lawson din "Tuskeegee Airmen"
Iar celalalt, cu coada scurta, va fi convertit intr-un sovietic cu motor Klimov.
Odata cu cutia de la Special Hobby, am primit si noul K de la Sword.
Este un kit exceptional, la prima vedere e tot ce m-am asteptat de la un model de P-40.
Plus ca-s doua intr-o cutie :)
Piesele areta cam asa, cam totul e pe unde trebuie sa fie, repet, la prima vedere.
La carcoteli as avea ceva cu decalul, care e facut de techmod, deci probabil ca va necesita atentie si zemuri.
Rondelele pentru aripi par cam mici, portocaliul e spalacit, silueta africii cred ca ar trebui sa fie rosie nu portocalie.
Stenciluri sint doar pentru un avion. Cred ca ce s-a intimplat a fost ca cei de la sword, care de obicei fac kituri scumpute, au fost surprinsi de Legato/AZ model, care au scos repede si neanutat nu mai putin de 4 boxuri de E, un kit basic, destul de ieftin. Probabil ca s-au hotarat sa riposteze bagand doua intr-o cutie, la acelasi pret...pe mine cu siguranta m-au convins.
Unul cred ca va fi facut tot american din Pacific, probabil cel cu doua rezervoare suplimentare in tandem.
Al doilea probabil ca va fi "downgradat" la un E, cel mai probabil va iesi cel japonez cu pene si puf galbior pe bot .
S-ar putea sa dea bine.:
http://waihobbies.wk...hilippines.html
#137
Postat 09 August 2012 - 04:19 PM
Eeeeh, ce sa-i faci. Unii prind de toate, altii sunt calati pe crap sau pe stiuca, dar sunt cativa care nu prind decat obleti de 10 cm.....Zile-n sir.
#140
Postat 09 August 2012 - 07:52 PM
Jangbogo, asta e ...si e foarte misto...aproape ca-mi vine sa imi mai iau un set de doua...
Am vazut aici o comparatie intre noile E-uri de la Legato/AZ si K-urile de la Sword...si se pare ca Legato/Az nu stau prea bine.
Gratie lui Tony am reusit sa testez Hypersolul de la Agama pe decalurile Techmod.
In vreme ce nu rezolva una din probleme ( decalurile se farama usor), macar ele se fac suficient de moi sa se conformeze pe cel mai mic detaliu. Am deci sansa sa-l fac pe 663 a lui Wang.
Am mai vopsit niste maruntisuri in olive drab, alb si cockpit green.
La Q am revopsit zona din dreptul esapamentelor, pentru ca ele vin montate din interior si ar fi greu de mascat altfel.
Acum va trebui sa-i lipesc si chituiesc piesa radiatorului de sub elice.
La toate celelalte am adaugat acea mica evacuare din spatele esapamentelor. Apare numai pe partea dreapta.