Citeaza
Coltul cu P-40-uri La 1/72
#63
Postat 21 August 2011 - 02:31 PM
Nu esti primul care intreaba asta Z, si nici ultimul.
Ar fi aparut complicatii majore la vopsit (mascat camoul sau de exemplu directia tricolora la cel francez) si la pus decaluri pe deriva.
Stiu ca pare peste mina dar mi se pare mai simplu asa. Acum voi repara zona vopsind freehand sandul, dupa care, mascat usor cu hartie, maroul.
Ar fi aparut complicatii majore la vopsit (mascat camoul sau de exemplu directia tricolora la cel francez) si la pus decaluri pe deriva.
Stiu ca pare peste mina dar mi se pare mai simplu asa. Acum voi repara zona vopsind freehand sandul, dupa care, mascat usor cu hartie, maroul.
#66
Postat 25 August 2011 - 09:32 PM
Azi am revopsit albastrul de la rondelele franceze, care era prea pal.
Am dat un strat de sinto mat si am dat mastile jos de pe cabina.
Am citeva retusuri de facut la cupola, se pare ca ii lipsesc undele unghiuri la gemuletele laterale.
De asemenea, geamul oval din spatele partii movile, pare un pic cam mic si pozitionat prea jos.
Am dat un strat de sinto mat si am dat mastile jos de pe cabina.
Am citeva retusuri de facut la cupola, se pare ca ii lipsesc undele unghiuri la gemuletele laterale.
De asemenea, geamul oval din spatele partii movile, pare un pic cam mic si pozitionat prea jos.
#67
Postat 10 September 2011 - 10:49 PM
Back...
Am vopsit multe seturi de roti;
Pentru Skipper si N1-ul lui Adair (din setul urmator de 6 bucati) am folosit decaluri homemade.
Elice:
Trape de tren, esapamente si alte chestii:
Am dat cu lac mat si am indepartat mastile de pe cupole. Toate mastile, fie ele de la Eduard sau Montex,
par a fi refolosibile fara mari probleme de mai multe ori. S-au dat jos fara deformari si fara urma de reziduuri.
Mai am ceva retusuri de facut la ramele cupolelor...de remarcat diferenta mare de grosime a ramelor intre Hasegawa si Special Hobby.
Fiind piese separate si nelipite, probabil ca pe viitor le voi inlocui cu unele vacuformate de la Falcon.
Mai am inca multe de facut: oglinzile retrovizoare, conductele hidraulice la jambele trenului, lansatoarele de bombe si rackurile rezervoarelor suplimentare. Apoi tuburi pitot, antene faruri si lumini de pozitie...
Am vopsit multe seturi de roti;
Pentru Skipper si N1-ul lui Adair (din setul urmator de 6 bucati) am folosit decaluri homemade.
Elice:
Trape de tren, esapamente si alte chestii:
Am dat cu lac mat si am indepartat mastile de pe cupole. Toate mastile, fie ele de la Eduard sau Montex,
par a fi refolosibile fara mari probleme de mai multe ori. S-au dat jos fara deformari si fara urma de reziduuri.
Mai am ceva retusuri de facut la ramele cupolelor...de remarcat diferenta mare de grosime a ramelor intre Hasegawa si Special Hobby.
Fiind piese separate si nelipite, probabil ca pe viitor le voi inlocui cu unele vacuformate de la Falcon.
Mai am inca multe de facut: oglinzile retrovizoare, conductele hidraulice la jambele trenului, lansatoarele de bombe si rackurile rezervoarelor suplimentare. Apoi tuburi pitot, antene faruri si lumini de pozitie...
#69
Postat 11 September 2011 - 01:05 AM
Am avut de facut lampile transparente din spatele cockpitului:
Intr-o bucata de photoetch am taiat o forma de forma aproximativa a unei picaturi.
Am incalzit la bricheta o bucata de culee transparenta si am indesat-o in forma taiata.
Pe partea cealalta s-a format o jumatate de picatura, pe care am taiat-o cu grija cu lama.
Astfel am produs destul de repede 10 bucati, ca sa am de unde alege.
#76
Postat 21 September 2011 - 10:19 PM
Multumesc frumos!
Ma tot uitam la poza din profil a lui ga-y si ceva dadea cu virgula.
Am bagat-o in PS cu transparenta peste o poza originala din aceeasi pozitie.
Comparatia m-a facut sa ma gindesc un pic daca le mai fac pe celelalte 6 de la hasegawa.
Pe scurt, radiatorul e un pic prea drept si masiv in partea de jos, cupola prea in fata.
Deriva pare prea mare iar
Partea care ma supara de departe cel mai tare e pozitionarea prea sus a esapamentelor de altfel prea mici,
iar asta da un aspect si mai butucanos botului.
La nici unul din aceste puncte academy nu sta mai bine.
Ma tot uitam la poza din profil a lui ga-y si ceva dadea cu virgula.
Am bagat-o in PS cu transparenta peste o poza originala din aceeasi pozitie.
Comparatia m-a facut sa ma gindesc un pic daca le mai fac pe celelalte 6 de la hasegawa.
Pe scurt, radiatorul e un pic prea drept si masiv in partea de jos, cupola prea in fata.
Deriva pare prea mare iar
Partea care ma supara de departe cel mai tare e pozitionarea prea sus a esapamentelor de altfel prea mici,
iar asta da un aspect si mai butucanos botului.
La nici unul din aceste puncte academy nu sta mai bine.
#78
Postat 22 September 2011 - 08:32 PM
1-0-9, la 21 September 2011 - 10:19 PM, a spus:
...
Pe scurt, radiatorul e un pic prea drept si masiv in partea de jos, cupola prea in fata.
Deriva pare prea mare iar partea care ma supara de departe cel mai tare e pozitionarea prea sus a esapamentelor de altfel prea mici, iar asta da un aspect si mai butucanos botului.
La nici unul din aceste puncte academy nu sta mai bine.
Pe scurt, radiatorul e un pic prea drept si masiv in partea de jos, cupola prea in fata.
Deriva pare prea mare iar partea care ma supara de departe cel mai tare e pozitionarea prea sus a esapamentelor de altfel prea mici, iar asta da un aspect si mai butucanos botului.
La nici unul din aceste puncte academy nu sta mai bine.
Nu-l ascultati, asa e el, un pic bolnav.
Daca pleci urechea, iti piere cheful de modelism. Orice ai face, nu e corect.
D-aia eu m-am apucat sa fac d-astea, de nisa (X1, Cayuse, BirdDog, V1) - ca stiu ca nu-l intereseaza.
Noroc ca e baiat simpatic.
#79
Postat 23 September 2011 - 09:43 AM
1-0-9, la 21 September 2011 - 10:19 PM, a spus:
Multumesc frumos!
Ma tot uitam la poza din profil a lui ga-y si ceva dadea cu virgula.
Am bagat-o in PS cu transparenta peste o poza originala din aceeasi pozitie.
Comparatia m-a facut sa ma gindesc un pic daca le mai fac pe celelalte 6 de la hasegawa.
Pe scurt, radiatorul e un pic prea drept si masiv in partea de jos, cupola prea in fata.
Deriva pare prea mare iar Partea care ma supara de departe cel mai tare e
pozitionarea prea sus a esapamentelor de altfel prea mici,
iar asta da un aspect si mai butucanos botului.
KITTYHAWK_I_AL225_GA_T.jpg
Ma tot uitam la poza din profil a lui ga-y si ceva dadea cu virgula.
Am bagat-o in PS cu transparenta peste o poza originala din aceeasi pozitie.
Comparatia m-a facut sa ma gindesc un pic daca le mai fac pe celelalte 6 de la hasegawa.
Pe scurt, radiatorul e un pic prea drept si masiv in partea de jos, cupola prea in fata.
Deriva pare prea mare iar Partea care ma supara de departe cel mai tare e
pozitionarea prea sus a esapamentelor de altfel prea mici,
iar asta da un aspect si mai butucanos botului.
KITTYHAWK_I_AL225_GA_T.jpg
Cu riscul de a ma repeta, parerea mea personala este ca atunci cand vezi lucari de genul acesta, nu ai decat doua variante:incerci sa-l ajungi din urma (greu de tot), sau ii spui sotiei ca i s-a implinit visul, sa meargeti la piata impreuna.
#80
Postat 09 October 2011 - 05:08 PM
Greu, foarte greu...cind zic ca ajung pe ultima suta de metri cu primele 6, imi aduc aminte de alte si alte
lucruri pe care trebuie sa le fac la ele.
Am lipit la toate capacele trenului de aterizare, esapamentele, luminile de pe spate si intrados,
am improvizat catargele antenelor si am scratchuit oglinzile retrovizoare si carenajul cu tevustile de drenaj ale bateriei.
Pun poze doar cu unul pentru ca , dupa cum bine a observat fi-miu, toate sunt la fel:)
lucruri pe care trebuie sa le fac la ele.
Am lipit la toate capacele trenului de aterizare, esapamentele, luminile de pe spate si intrados,
am improvizat catargele antenelor si am scratchuit oglinzile retrovizoare si carenajul cu tevustile de drenaj ale bateriei.
Pun poze doar cu unul pentru ca , dupa cum bine a observat fi-miu, toate sunt la fel:)