Coltul cu P-40-uri La 1/72
#164
Postat 24 June 2018 - 07:46 PM
Sing Pao :
La asta nu prea am avut nimic special de facut sau remarcat, o onmatriculare ca multe altele, sa fie acolo. Mi-a placut curitza aia, ca in rest avionul nu are cine stie ce istorie.
Majoritatea pieselor vechi de la Hasegawa sunt inlocuite. Cockpitul e din rasina (copie dupa True details) ca si rotile (facute de mine din janta de quickboost si cauciucul de true details. Tevile , pitotul si multe alte piese mici, facute din diverse tevi de Albion Alloys si resturi de Photoetch. Vopsit cu Gunze H.
#165
Postat 24 June 2018 - 07:57 PM
In fine, pentru asta aveam planuri mari, sa bag in el diverse aftermarketuri, insa dupa atatea curatari si revopsiri, ma cam saturasem si zacea intr-o cutie. Flapsurile sunt dintr-un set antic de la verlinden (mai aveam 2-3 de la eduard dar par mult prea complicat de montat), restul de piese, cam ca la Sing Pao. Cabina e vacu, de la Squadron, tabloul de bord de la Yahu. Tuburile de Bazooka, luate cu japca de la un Mustang Revell. Rotile de la Quickboost, iar esapamentele sunt cele din tabla, dela Moskit- pe astea mai trebuie sa le aliniez nitel.
#169
Postat 26 June 2018 - 03:31 PM
Poti lua setul ala dublu SH 72211 sau cel simplu de Guadalcanal SH 72149, care se gaseste la Pacmodels si poti face un checkertail cu diverse decaluri aftermarket, ca de exemplu FCM72024 de la FCM, care e formidabil. Si chiar ai iesi mai ieftin decat sa cauti editia aia speciala care era foarte scumpa .
#171
Postat 26 June 2018 - 09:46 PM
sorintasnase, la 26 June 2018 - 09:00 PM, a spus:
Foarte posibil. In singurele poze pe pe care le stiu, fondul e mult mai deschis decat rosul de pe bot si decat marginea rosie a stelei de pe fuselaj. Poate fi si un negru care s-a uscat la soare, sau un olive drab. Problema e ca negrul ar fi confirmat de povestile echipajelor (Avionul era celebru, era al comandantului grupului 325 Checkertails si nu a mai fost folosit operational odata vopsit asa).
Iar Co-ul grupului a mai avut un Bf-109G tot negru cu rosu, numit Hoimann, la fel ca si Stud, folosit pentru plimbari.
Eu l-as face negru obosit, e mai cool.
Toate avioanele lui erau numite Stud. P-40 era Stud, P47 era Big stud iar P-51 , little Stud...
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 26 June 2018 - 09:47 PM
#174
Postat 02 February 2019 - 05:17 PM
Primul, un K ( coada scurta, dar groasa) pe care initial vroiam sa il fac sud african, a ajuns ca prin minune in Flota Marii Negre Sovietice :
Inmatricularea e arhicunoscuta, am gasit decalurile la AML intr-o foaie de "Lend Lease" si am zis sa il fac asa, rondele in schema tropicala aveam deja prea multe.
Vopsit cu gunze (mid stone si dark earth) si white ensign (azure blue)
Pentru avionul adevarat exista o singura poza veche si proasta :
Al doilea, E-ul de Aleutine, cu decalurile de la Barracuda.
#176
Postat 03 February 2019 - 10:40 AM
Problema mare e ca nu stiu pentru ce kit a fost gandit, probabil Academy si avea un decupaj pentru esapamente. Hasegawa are esapamentele un pic prea sus, asa ca deasupra motorului, urechile tigrului ajungeau sa se suprapuna, asa ca le-am taiat, repozitionat si corectat la pensula peste lipitura.
#177
Postat 03 February 2019 - 12:20 PM
1-0-9, la 03 February 2019 - 10:40 AM, a spus:
Problema mare e ca nu stiu pentru ce kit a fost gandit, probabil Academy si avea un decupaj pentru esapamente. Hasegawa are esapamentele un pic prea sus, asa ca deasupra motorului, urechile tigrului ajungeau sa se suprapuna, asa ca le-am taiat, repozitionat si corectat la pensula peste lipitura.
#179
Postat 19 January 2020 - 03:34 PM
Un P-40c de la trumpeter, un kit destul de saracut, chiar daca a fost lovit de Rosie the riveter-a chinezoaica, pare mai modest decat cel de la Airfix.
in orice caz, un bun test pentru urmatoarele ce vor veni :