Cavaler Hospitalier Pegaso 90 mm
#6
Postat 10 June 2010 - 08:55 PM
Jos palaria, ce mai! Parca toata perioada cruciadelor a dat navala peste mine cand am deschis fotografiile. Daca ai ceva timp, pentru curiozitatea mea de amator, poate spune maestrul (de vrea sa fie ospitalier pana la capat) cum a mesterit la fata asta? Nu de alta, dar sa invatam si noi, daca avem de la cine.
Inca o data, calde felicitari!
Inca o data, calde felicitari!
#12
Postat 11 June 2010 - 11:35 AM
Wurger...ca sa mai zic! Moaca tipului este atit de naturala ca nu-ti vine a crede!
Vorba cuiva de mai sus: buna de lectie!
Doar la pelerina am de circotit nitel, poate doar in poza se vede asta, dar pare ...metalica. Cred ca de vina este acea ruptura care sta nefiresc.
Vorba cuiva de mai sus: buna de lectie!
Doar la pelerina am de circotit nitel, poate doar in poza se vede asta, dar pare ...metalica. Cred ca de vina este acea ruptura care sta nefiresc.
#13
Postat 11 June 2010 - 02:35 PM
Nici nu ma asteptam la asa o reactie pozitiva.
Va multumesc mult pentru incurajari si aprecieri.
Am lucrat la el cu o pauza luuunga si cand m-am reapucat nici nu mai stiam de unde sa-l apuc.
La fata am schimbat putin metoda pe care o foloseam pana acum in sensul ca am inchis putin culoarea de baza lucrand apoi mai mult la deschisuri.
Pe barba am aplicat un glasiu usor ca sa simulez zona de crestere a barbii.
E prima data cand fac ochi albastrii asa ca m-am infranat sa folosesc culori prea aprinse.
alexelu - cand e sa scriu titlul topicului intru in criza de inspiratie si baga aia cu scara. Oricum nu vreau sa inteleaga lumea ca am facut la 54 ce am facut pe ala.
Olaf - viziera e escamotabila in realitate dar mi-a fost imposibil sa o fac la fel (in timpul dat) si la figurina.
Z - daca te referi la ruptura de pe piept, prin ea se vad zalele de dedesubt.
Cand ajung acasa si scap de celelalte obligatii imi aduc aminte si culorile pe care le-am folosit si tehnicile si scriu diseara pe indelete ce si cum.
Sory pt. graba.
Calin
Va multumesc mult pentru incurajari si aprecieri.
Am lucrat la el cu o pauza luuunga si cand m-am reapucat nici nu mai stiam de unde sa-l apuc.
La fata am schimbat putin metoda pe care o foloseam pana acum in sensul ca am inchis putin culoarea de baza lucrand apoi mai mult la deschisuri.
Pe barba am aplicat un glasiu usor ca sa simulez zona de crestere a barbii.
E prima data cand fac ochi albastrii asa ca m-am infranat sa folosesc culori prea aprinse.
alexelu - cand e sa scriu titlul topicului intru in criza de inspiratie si baga aia cu scara. Oricum nu vreau sa inteleaga lumea ca am facut la 54 ce am facut pe ala.
Olaf - viziera e escamotabila in realitate dar mi-a fost imposibil sa o fac la fel (in timpul dat) si la figurina.
Z - daca te referi la ruptura de pe piept, prin ea se vad zalele de dedesubt.
Cand ajung acasa si scap de celelalte obligatii imi aduc aminte si culorile pe care le-am folosit si tehnicile si scriu diseara pe indelete ce si cum.
Sory pt. graba.
Calin
#16
Postat 12 June 2010 - 09:22 AM
Caline,
Size does matter after all ...dupa cum se pare. La 90 mm ai spatiu sa aplici tehnici variate.
Serios acum, fara nici cea mai mica intentie sa-ti minimalizez lucrarile anterioare fata asta a facut sa-mi pice fata proprie si personala
Iar vesmintul este la fel de maiastru.
Spor,
Bill
Size does matter after all ...dupa cum se pare. La 90 mm ai spatiu sa aplici tehnici variate.
Serios acum, fara nici cea mai mica intentie sa-ti minimalizez lucrarile anterioare fata asta a facut sa-mi pice fata proprie si personala
Iar vesmintul este la fel de maiastru.
Spor,
Bill
#18
Postat 12 June 2010 - 07:17 PM
AM pornit cu un grund tamiya gri.
Peste am venit cu culoare de baza facuta din valejo dark flesh care de fapt nu e cea mai dark (!?) amestecata cu putin rust (sau cum i-o zice in rusa) de la Zvezda.
Apoi am dat un wash diluat de culoare maro roscat din gama agama.
Asta mi-a evidentiat detaliile.
La ochi am amestecat dark flesh cu alb ivoriu (fildes) de la agama, care e foarte lucios (varianta ceramic).
Am mai facut ceva umbre cu uleiuri si tot nu-mi venea sa ma apuc de ochi ca nu ma hotaram unde sa se uite si ce culoare sa aiba.
De la icoane sunt invatat sa fac intai umbrele si apoi luminile. Am vazut ca la figurinisti 90 % fac invers
Apoi am mai venit cu ceva roseata pe pometi si nas. Mi-s pare ca am folosit chiar acuarele. Ce daca se duc la apa, nu oricum le sigilam ?! Si acuarelele sunt transparente. Pe mine ma aranjeaza.
Pe urma am inceput cu l;uminile si am accentuat mai mult ridurile de la ochi, pometii nasul si buza de sus.
Daca va uitati la pegaso pe site, tipul care a pictat a exagerat (zic eu) cele doua riduri ce pleaca de la nari si se duc spre colturile gurii. Exact asta am vrut sa evit. Sa n-aibe aspect de cucuvea.
Am facut apoi genele de sus si sprancenele cu un brun foarte inchis dar nu negru iar genele de jos cu un roz-brun.
Pe barba am dat un glasiu transparent albastrui facut din grigio payenne si foarte putin negru. Tot asta, cam cat gamalia unui bold l-am diluat cu terebenina la greu si am facut o trecere usoara cu o pensula moale insistand mai mult pe sub barbie, la mustata perciuni si cute. Apoi am mai si sters putin cu o pensula curata.
Pun pariu ca veti citi aprox. acelasi lucru la zeci de alti figurinisti. Cred ca e foarte importanta si dispozitia, si norocul si felul in care te apropii de subiect.
Nu prea imi place ca nu pot sa controlez nivelul asta. Urmatoarea s-ar putea sa nu mai arate asa bine.....
Inca odata deci, va multumesc ca ati vizitat topicul si v-ati dat cu parerea buna si constructiva.
Mai fac !
Peste am venit cu culoare de baza facuta din valejo dark flesh care de fapt nu e cea mai dark (!?) amestecata cu putin rust (sau cum i-o zice in rusa) de la Zvezda.
Apoi am dat un wash diluat de culoare maro roscat din gama agama.
Asta mi-a evidentiat detaliile.
La ochi am amestecat dark flesh cu alb ivoriu (fildes) de la agama, care e foarte lucios (varianta ceramic).
Am mai facut ceva umbre cu uleiuri si tot nu-mi venea sa ma apuc de ochi ca nu ma hotaram unde sa se uite si ce culoare sa aiba.
De la icoane sunt invatat sa fac intai umbrele si apoi luminile. Am vazut ca la figurinisti 90 % fac invers
Apoi am mai venit cu ceva roseata pe pometi si nas. Mi-s pare ca am folosit chiar acuarele. Ce daca se duc la apa, nu oricum le sigilam ?! Si acuarelele sunt transparente. Pe mine ma aranjeaza.
Pe urma am inceput cu l;uminile si am accentuat mai mult ridurile de la ochi, pometii nasul si buza de sus.
Daca va uitati la pegaso pe site, tipul care a pictat a exagerat (zic eu) cele doua riduri ce pleaca de la nari si se duc spre colturile gurii. Exact asta am vrut sa evit. Sa n-aibe aspect de cucuvea.
Am facut apoi genele de sus si sprancenele cu un brun foarte inchis dar nu negru iar genele de jos cu un roz-brun.
Pe barba am dat un glasiu transparent albastrui facut din grigio payenne si foarte putin negru. Tot asta, cam cat gamalia unui bold l-am diluat cu terebenina la greu si am facut o trecere usoara cu o pensula moale insistand mai mult pe sub barbie, la mustata perciuni si cute. Apoi am mai si sters putin cu o pensula curata.
Pun pariu ca veti citi aprox. acelasi lucru la zeci de alti figurinisti. Cred ca e foarte importanta si dispozitia, si norocul si felul in care te apropii de subiect.
Nu prea imi place ca nu pot sa controlez nivelul asta. Urmatoarea s-ar putea sa nu mai arate asa bine.....
Inca odata deci, va multumesc ca ati vizitat topicul si v-ati dat cu parerea buna si constructiva.
Mai fac !