Forum Machete,Modelism,Hobby: Panzer 4 F 1-Dragon 1/35 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Panzer 4 F 1-Dragon 1/35 ...din acelasi ciclu "ce-am mai mesterit"

#1 Useril este offline   dani 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1653
  • Inregistrat: 09-May 05
  • Location:Deva

Postat 04 June 2010 - 05:45 PM

Deocamdata in progres... de vreo 3 zile.Tancul vrea sa reprezinte vehicolul 4 din 15 Pz.Div.,,Pz.rgt 8,de pe teatrul de lupta din Nord-Africa,Sidi-Rezegh-inmatricularea aleasa de client[asta pt a evita a fi prost inteles-nu sunt amator de concursuri sau competitii].
Pt ca initial ,majoritatea vehicolelor au venit in gri-ul german,mi-am zis ca aceasta schema de camo permite incercarea unei noi tehnici[pt mine],cea cu sarea.Cum sunt un tip deschis la noi experimente,m-am apucat de treaba...Asa ca,am trecut peste etapa povestii aplicarii celor 7 nituri, i-am dat culoarea de baza[gri german],iar dupa uscare i-am aplicat apa cu sare[aseara],pe unde am crezut eu de cuviinta.Azi i-am aplicat stratul de maro african peste tot...dupa uscare am trecut la indepartarea sarii,cu ajutorul unei periute de dinti.Asta e rezultatul,din pacate pozele nu cred ca ma ajuta prea mult:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Acum am si eu o Mare intrebare pt cei care au mai utilizat aceasta tehnica,la mine e primul experiment de genul asta.Ce wash-uri permite pt a nu se distruge efectul obtinut pana aici?

#2 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 04 June 2010 - 08:07 PM

:rofl: "maro african"? io-l vad galben toata ziua.
Da'nu asta-i (foarte)important.
N-ai zis ce fel de vopsea ai folosit: acrilica,oder was?または何ですか?(asta era in japoneza)!