Deocamdata in progres... de vreo 3 zile.Tancul vrea sa reprezinte vehicolul 4 din 15 Pz.Div.,,Pz.rgt 8,de pe teatrul de lupta din Nord-Africa,Sidi-Rezegh-inmatricularea aleasa de client[asta pt a evita a fi prost inteles-nu sunt amator de concursuri sau competitii].
Pt ca initial ,majoritatea vehicolelor au venit in gri-ul german,mi-am zis ca aceasta schema de camo permite incercarea unei noi tehnici[pt mine],cea cu sarea.Cum sunt un tip deschis la noi experimente,m-am apucat de treaba...Asa ca,am trecut peste etapa povestii aplicarii celor 7 nituri, i-am dat culoarea de baza[gri german],iar dupa uscare i-am aplicat apa cu sare[aseara],pe unde am crezut eu de cuviinta.Azi i-am aplicat stratul de maro african peste tot...dupa uscare am trecut la indepartarea sarii,cu ajutorul unei periute de dinti.Asta e rezultatul,din pacate pozele nu cred ca ma ajuta prea mult:
Acum am si eu o Mare intrebare pt cei care au mai utilizat aceasta tehnica,la mine e primul experiment de genul asta.Ce wash-uri permite pt a nu se distruge efectul obtinut pana aici?
Pagina 1 din 1
Panzer 4 F 1-Dragon 1/35 ...din acelasi ciclu "ce-am mai mesterit"
Postat 04 June 2010 - 08:07 PM
"maro african"? io-l vad galben toata ziua.
Da'nu asta-i (foarte)important.
N-ai zis ce fel de vopsea ai folosit: acrilica,oder was?または何ですか?(asta era in japoneza)!
Ca daca-i email,tragi un aerosol de lac mat(unii ar zice lucios ) si dupa uscare,dai wash-uri cat vrea muschiuletul lu' matale(am invata limbi straine,dupa cum vezi).
Daca-i acrilica(desi n-as crede ca este),dai cu wash-ul direct,ca n-are treaba.Uleiuri,desigur.
Nu ca vreau sa ma dau mare(tare) sau alt fel,da' am aplicat si eu smecheria asta cu sarea si asa am procedat(vezi Ba 64).
Si ca sa-ti mai zic(in dialect de pe Valea Ariesului)- hăi mai meseriaşi folosesc spălături cu acrilice.Da' pt.asta iti trebe ...
Da'nu asta-i (foarte)important.
N-ai zis ce fel de vopsea ai folosit: acrilica,oder was?または何ですか?(asta era in japoneza)!