De pe net - Iunie 2010
#22
Postat 13 June 2010 - 06:26 PM
S-ar putea sa fie nasol ,fiindca imi face impresia ca regizorul " inoata impotriva curentului " mai degraba din dorinta de a-i da dreptate prostimea ( majoritatea) ,care in opinia sa il preaslaveste pe dictator si pe care el nu-l prea "inghite "(...), decat sa realizeze un documentar obiectiv si netendentios vis-a-vis de un eveniment foarte interesant si intunecat totodata din istoria noastra .Eu unul sint cam satul de acest ... "tipic" cu atat mai mult cu cat am inteles ca este vorba de un documentar si nu de un film aristic. ----------"Românii nu sunt pregătiţi să accepte ideea că am avut o contribuţie nefastă în război." -----"Ideea de a face un film despre masacrul de la Odessa i-a venit lui Iepan după ce mareşalul Ion Antonescu s-a clasat pe locul cinci în topul păreferinţelor în campania „Mari Români”". --------"Masacrul de la Odessa este foarte puţin cunoscut chiar şi în occident." ----------
#23
Postat 14 June 2010 - 09:24 AM
Dar, nu tot crima a fost si bombardarea oraselor, Germane, "ocupate" doar de civili nevinovati, sub justificarea descurajarii populatiei? Ori generalul Sir Arthur Harris este un erou! (stiu, istoria o scriu invingatorii!). Ori noi, la ONU, suntem considerata o tara ...inamica! Multumita lui tatuca Stalin si complicitatii americane! Ma intreb, despre astea, si multe altele, se va gasi un regizor care sa le arate in occident?
#25
Postat 16 June 2010 - 10:21 AM
#26
Postat 16 June 2010 - 11:13 AM
http://ziarero.realitatea.net/1276679386-R...iliarde_de_euro
#27
Postat 16 June 2010 - 11:16 PM
http://www.historia.ro/exclusiv_web/genera...nt-eliberatorii
#28
Postat 17 June 2010 - 06:29 AM
#30
Postat 18 June 2010 - 08:30 AM
flo, la 17 Jun 2010, 22:04, a spus:
Mi-as permite sa-l completez pe D-L Retegan cu urmatoarele:
-la invadarea Austriei,70% din tehnica germana blindata si auto a ramas in pana,
-motorizarea armatei era un talmes-balmes:peste 100 tipuri de autocamioane,majoritatea comerciale,deloc adaptate ptr.
"asfaltul" lui Stalin,
-un singur model de autocamion militar standart,fabricat numai in 10000 ex,spre comparatie GMC 353 peste 500000,si ciudat, fabricatie stopata in 1940,continuind fabricarea celor comerciale.
-specialistii francezi au renuntat la semisenilate Citroen-Kegrese in favoarea gamei pe roti Laffly,cei germani au mizat in continuare
pe aceastea,faptul ca dupa razboi armatele au renuntat la semisenilate,spune totul despre eficienta acestora.
#31
Postat 19 June 2010 - 03:12 PM
Din punctul meu de vedere, o dovada de respect pentru client, de pasiune pentru munca pe care o fac.
http://www.eduard.cz/
Se gaseste in format pdf la News
Savurati!
#32
Postat 20 June 2010 - 01:00 PM
#33
Postat 20 June 2010 - 06:57 PM
florin44, la 20 Jun 2010, 13:00, a spus:
Nu cred că am fost înţeles. Departe de mine gândul de a face reclama firmei! Cine are de cumpărat, are de unde alege, bani să fie! Pe mine m-a impresionat modul în care acei oameni înţeleg să-şi facă reclama, prin acest Newsletter. Încă puţin şi făceau o revistă de Modelism. Horia, nici o trimitere directă la publicaţia pe care o editezi. Dar, poate te inspiri un pic....
#34
Postat 20 June 2010 - 07:32 PM
[/quote]
in ce sens? sa prezint camera mea unde am calculatorul pe care centralizez materialele si de pe care vorbesc pe mail cu autori , tehnoredactare, tipografie...?
daca te referi la conceptia grafica a newsletterului nu cred ca mai este cazul sa precizez ca revista are deja un concept pe care merge de 3 numere, si sper sa mearga si in continuare.
#36
Postat 22 June 2010 - 09:50 AM
#38
Postat 26 June 2010 - 12:19 AM
Un film facut de italieni.
Cand se termina, apare jos o manseta rulanta din care dati in altele.
For fun, scotociti arhiva blogului si veti gasi filme online pt. toata famelia.
#40
Postat 27 June 2010 - 03:34 PM
http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=...;p=76324#p76186