Echipajul castigator, Pedro Rodriguez (Mexic), Jackie Oliver (GB), a plecat din pozitia a doua a grilei de start.

De fapt, nu vreau sa incerc sa fac un model asa cum este in cutie, vreau sa incerc o reconstructie, imbunatatire, detaliere, a kitului existent, sa vaz cat pot duce.
Inainte sa iau hotararea am bantuit pe net, pe multe forumuri de modelism auto, sa vad ce fac altii, iar ce au facut unii chiar mi-a placut asa ca am sa le urmez exemplul dar toate la timpul lor.
Am parcurs o gramada de pagini cu modelul real, de la prezentarea tehnica pana la fotografii de detaliu si alte alea necesare cand vrei sa incerci sa faci un lucru.
Documentatie si documentare exista, influente exista, mai trebuie sa existe pofta de lucru ca treaba cu timpul nu tine.
Nu voi face o istorie a lui Porsche sau a modelului 917 deoarece, m-am gandit io, interesant ar fi sa procedez altfel.
In momentul in care abordez un subansamblu sau ansamblu al kitului am sa fac o mica descriere a solutiei constructive la modelul real si … ce mi-a iesit mie.
Pana atunci …
Am deschis cutia si nu am fost prea impresionat, dupa o analiza mai atenta, de continutul ei

Piesele, frumos asezate pe culee, arata bine la prima vedere, se desprind destul de usor, plasticul destul de moale pentru prelucrare.
Probleme de injectie la caroserie, mai ales capota motorului, la anvelope – nu pot fi montate oricum deoarece pe una dintre parti se vede imbinarea de la matrita. Daca nu ar fi fost din cauciuc, anvelopele, ar fi putut fi chituite si reparate dar asa … o prima tema pentru mine.
Nu ma leg de piesele pentru detaliere deoarece voi vorbi despre ele cand ajung la subansamblul sau ansamblul din care fac parte.
Instructiunile sunt simplu de parcurs, intelege oricine ce a vrut sa spuna producatorul acolo, prin intermediul desenelor si notatiilor, de la identificarea pieselor la montajul lor

Una peste alta parerea mea este ca merita banii, daca cineva doreste un Porsche 917 K in colectie.
Sa vedem daca eu ii merit.
Pana trecem la lucruri serioase m-am “jucat” putin cu ce era prin cutie.
Un cutter, un cleste, ajutat de banda adeziva din hartie, suficiente pentru cateva imbinari la rece

Anvelopele si jentile se pasuiesc bine, cu exceptia celor scrise mai sus, asa ca le-am dat “gata” in doua minute.
Ignorati bavurile, atat la anvelope, jenti cat si la celelalte elemnte "montate", deoarece nu le-a venit vremea sa scap de ele.

Sasiul tubular foarte, foarte, foarte, sarac in detalii, fundul plat ceva mai detaliat, in rest saracie. Noroc ca am adaugat niscai banda adeziva din hartie

Caroseria “aruncata” peste platforma/sasiu

Chiar si cu roti


Ei, seamana cu poza din spate?
Si ultimele poze cu gluma de montaj


Sper ca nu v-am plictisit.
Pana data viitoare
Spoor modelit!