Scrisoare deschisă privind DISTRUGEREA MUZEULUI AVIATIEI
#41
Postat 10 September 2010 - 08:00 PM
O seara buna
#42
Postat 10 September 2010 - 08:18 PM
orogos, la 10 Sep 2010, 21:00, a spus:
O seara buna
Urat...
Sincer cred ca ideea generala de baza era sa se expuna pareri, nu sa se gaseasca solutii indubitabile, pentru cum crede oares'care ca s-ar putea rezolva problema data.
101% din ce am zis era teorie, practic nu stiu daca se poate face ceva, dupa cum am mai scris eu vreu sa il vad cat mai exista, pentru ca inca nu l-am vazut.
O alta idee generala de baza ar fi ca, daca emigram toti, ramane Romania fara romani, nush daca e clara ideea mea dar eu doar o zic ...
Cele bune
#43
Postat 10 September 2010 - 09:49 PM
BOOBY, la 10 Sep 2010, 21:18, a spus:
Cu parerea ta personala n-am nici o problema. Ca parere personala e chiar OK. Edea de baza a acestui topic era insa alta si n-ai inteles-o sau ti-a scapat pur si simplu.
Muzeul Aviatiei nu se va muta (ma rog! ... cazarma 429 Pipera.) ci o parte din terenul acestuia (ma rog! ... o mare parte.) asa ca vei avea ocazia sa vizitezi muzeul (ma rog! ... ce-o mai ramane din el si din tehnica militara de prin curte caci trebuie facut loc pentru ... nici nu mai conteaza pentru ce.)
Vei fi astfel printre fericitii care vor constata ca pot ajunge acolo atat cu RATB-ul cat si cu metroul, vei vizita muzeul si habar nu vei avea ce ai pierdut caci multe "fiare" se vor pierde printre fundatii.
Da! Este o zona bine plasata pentru locuine, linistita, cu acces lejer la transportul public, se cam sta la coada tare de tot daca vrei cu personala si nu vrei sa intarzii la slujba (aia de mai apucam sa mai mergem unii dintre, noi nu aia de se tine duminica) si mai e si porotectie moca (nu cafeaua) ca doar politia Ilfov e vecina. Este o oportunitate maxima pentru tineret ca in primii ani cand dau piept cu viata sa-si cumpere o astfel de casa, fie cu banii jos (m-am ticnit ) fie cu imprumut de la banca, imprumut platibil in ... cat o calcula banca la ea acolo si lejer de platit intr-o tara cu o piata a muncii extrem de stabila ... girand chiar cu casa si probabil nu numai.
In situatia in care continuam sa prosperam, cu siguranta afacerile imobiliare sunt cel mai sigur castig. Se vede chiar din evolutia preturilor la locuinte in ultimii 2 ani si in cresterea nivelului de trai, crestere ce, asa cum e si firesc, duce la o cat mai buna colectare a impozitelor si taxelor si asa cum e si mai firesc, la un buget mai mare si la prosperitatea statului. Pana si populatia a crescut de la 23 de milioane la 20, lucru care denota clar necesitatea sporita de locuinte mai ales ca , asa cum ne-a indemnat si conducatorul statului, peste 3 ani, cand locuintele vor fi gata, vom fi si mai multi.
Politica de investitii a dat si continua sa dea roade.
Devine chiar surprinzator cu ce usurinta gasesti un sponsor. Dar ce zic eu "gasesti"!? Se ofera singur ca doar asa am salvat si Muzeul Aviatiei si exponatele pe care, cat pe aci sa nu ne mai intalnim cu ele in veci. Cum era aia cu marmota, Gabi?
O seara linistita si
Bafta!
PS La Sf. Iosif, structura aia de fiare ... e un mare bloc de birouri, de locuinte, de ce-o fi el. Cainii latra, ursul merge, noi ramaneam cum am fost.
Aceasta postare a fost editata de crios: 10 September 2010 - 09:52 PM
#45
Postat 11 September 2010 - 08:24 AM
** pasul unu se da teren la primarie , pasul 2 se incepe lucrari , si ...poate vine un faliment ,
criza nu s-a terminat si ghici cui ramane terenul ... 'mediului privat' care a investit ...
*** utilajele fiind importate nu prea exista return of investment ...
(germania cand facea autostrazi era unul din mari furnizori de tehnologie ai americii ...)
PS de ce nu se ocupa ministerul turismului de brandul muzeului, ca are experienta ...
#46
Postat 11 September 2010 - 08:32 AM
Z-mare, la 11 Sep 2010, 09:12, a spus:
E! Amanunte, Z-etule! Amanunte!
ionicaf, la 11 Sep 2010, 09:24, a spus:
E greu sa faci doua lucruri de o data si sa fie si bine asa ca, de data asta se ocupa de dezvoltare. De turism s-a ocupat deja.
Bafta!
#47
Postat 11 September 2010 - 08:41 AM
Acuma... nu stiu de ce cred ca spunem toti aceleasi lucruri pe limbi diferite... Dar, dupa cum am repetat in continuu in ce am scris, luati ce am scris ca opinii personale. Ideea mea era sa nu ma agit despre ceea ce simt (si mie imi pare rau de situatie) si sa incerc sa spun ce cred.
Azi ma duc sa vad muzeul, daca este deschis si nu ma satur de privit am sa merg si maine
Scopul thread-ului, sincer, se pare ca nu l-am inteles. Am sa mai citesc o data de la capat.
#48
Postat 11 September 2010 - 09:41 AM
- Exista sute sau mii de tineri (liceeni/studenti in vacanta), zeci sau sute de pensionari, si poate si oameni aflati in activitate profesionala care ar dedica zeci sau sute de ore din timpul propriu pentru intretinerea si promovarea exponatelor si a spatiilor muzeale. In plus pe langa munca bruta ala de e avocat pasionat de aviatie ar putea asigura asistenta juridica pro-bono, un arhitect s-ar putea ocupa de amenajari, hartogaraie pt constructii si anexe, proiecte, avize, diversi ingineri ar putea acorda asistenta tehnica pro-bono, IT-istii ar putea intretine site-ul muzeului, altii ar putea face puzderia de afise/ilustrate/pliante, samd. Intretinerea si restaurarea aeronavelor sunt meticuloase, solicita un nr. enorm de ore de munca si comisionarea lor catre firme ar duce la treaba de mantuiala, costuri enorme si obisnuitele scandaluri asa ca solutia consta in munca de voluntariat. Numai ca acestia...nu au nici o sansa sa se ocupe cu asta pt ca nu exista nici un cadru/initiativa pt. asa ceva.
- Se pare ca jocurile sunt facute si tanguirile/blestemele nu mai ajuta la mare lucru. Politicienii raman politicieni iar smecherii smecheri. Terenul se pare ca a fost aranjat iar grupul de initiativa pt salvarea acestuia a fost foarte (ne)elegant tras pe sfoara cu promisiuni. Valoarea muzeului consta acum in parcul de aeronave si acesta ar trebui protejat ca atare. Exista posibilitatea transformarii muzeului intr-o chestie sustenabila. Ar trebui facuta o evaluare referitor la cate aeronave pot fi in mod realist restaurate/intretinute/expuse fara a se degrada continuu si a arata jenant iar restul ar trebui conservate intr-un mod cat mai economic, in vreun hangar/hala industriala.
-Statul isi reduce cheltuielile pe zi ce trece...si daca a ajuns in faza in care reduce pensii sau nu mai are bani de drumuri, cu siguranta nu-si mai permite sa intretina de unul singur muzee de aviatie de n hectare pline de aeronave harbuite. Macar partial treburile astea ar trebui sustinute si de voluntari/asociatii/fundatii de iubitori ai istoriei aviatiei. Ar trebui ca eu, cetatean simplu sa pot gasi acum un formular pe net cu care sa ma inscriu ca sa pot anul asta sa donez 100 de lei sau sa repar 5 banci ale muzeului sau sa spal/vopsesc la vreo aeronava din muzeu timp de 16 ore/om in luna noiembrie 2010 daca asta consider eu ca trebuie sa fac in timpul liber. Ceea ce nu e cazul.
#49
Postat 15 September 2010 - 04:37 PM