Forum Machete,Modelism,Hobby: Scrisoare deschisă privind DISTRUGEREA MUZEULUI AVIATIEI - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Scrisoare deschisă privind DISTRUGEREA MUZEULUI AVIATIEI

#21 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12660
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 09 September 2010 - 10:12 AM

Prin distrugerea muzeelor, oricare ar fi ele, si a bibliotecilor, nu facem altceva decit sa ne distrugem si sa ne renegam propria istorie.

#22 Useril este offline   JangBogo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2386
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Location:Craiova
  • Interests:Figurine Antichitate-perioada moderna, Afrika Korps, Japonia.

Postat 09 September 2010 - 01:24 PM

Au inceput sa ma enerveze atitudinile pesimiste. Stim foarte bine cu totii care-i realitatea. Si cred ca multi suntem constienti de ceea ce a spus mai sus Z-mare.
Putem veni cu solutii?? Exista posibilitatea de a cauta expertiza internationala, fundatii straine care vor sa ne ajute? Se pot obtine finantari internationale in cadrul unor proiecte de protejare a patrimoniului? Putem face lobby pentru povestea a noastra, sa scriem in presa, sa invitam radiouri, televiziuni? Stiu, sunt in mana lui Vantu, Voiculescu si a altor smecheri cu state vechi la Securitate. Dar nu sunt eterni si nici invincibili, se pot gasi oameni dipusi sa popularize subiectul. Majoritatea forumistilor sunt intre 30 si 45 de ani, avem familii, servici, probleme de sanatate si nu numai. Dar din ceea ce am vazut, mai avem pasiune, respect fata de trecut, redescoperim cu emotie ca au existat un Alex Serbanescu, un Dan Vizanty, ca n-am fost chiar ultimii faliti, chiar daca am fost "sub istorie".
Oricat de utopic, imbecil sau mai stiu eu cum ar suna cele spuse mai sus, CRED ca pot exista solutii de salvare a putinului care a ramas si ca merita SA INCERCAM tot ce tine de noi, niste pasionati.
Eu imi ofer toata disponiblitatea pentru o asemenea actiune si voi incepe sa ma informez cum s-a facut in afara asa ceva.

#23 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 09 September 2010 - 01:56 PM

Din cate am aflat astazi, marea majoritate a echipamentelor aflate prin curte sunt obiecte de inventar apartinand armatei romane, obiecte ce probabil vor fi scoase la casat fiind tehnica militara depasita atat moral cat si fizic.
De-a lungul anilor, nimeni nu s-a straduit sa le treaca din patrimoniul armatei in cel muzeistic astfel incat aceste obiecte sa devina din tehnica militara, obiecte de muzeu, obiecte cu statut total diferit de cele aflate in inventar la o unitate militara si care sunt protejate prin lege.
Dat fiind situatia de mai sus, "Muzeul Aviatiei" ocupa cam mult spatiu si a fost restrans la spatiul de care are nevoie conform actelor, spatiul excedentar fiind folosit in scopuri "nobile", pentru costruire de locuinte (chiar nu conteaza cum sunt repartizate; 50%, Z-mare, se duc catre ANL).
Acestea fiind spuse, nu se face nici o ilegalitate, dar constiinta nu si nu ... exista.
Foarte tare cum un muzeu care ar trebui sa atraga turisti din toate partile lumii, sa cum se intampla cu muzeele de aviatie din alte tari, ajuta la dezvoltarea locativa a capitalei ca doar acelasi ministru e la ambele ministere.
Ce se poate face in faza asta ... !?

Bafta!

#24 Useril este offline   JangBogo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2386
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Location:Craiova
  • Interests:Figurine Antichitate-perioada moderna, Afrika Korps, Japonia.

Postat 09 September 2010 - 03:01 PM

Ar fi utila si parerea unui jurist. Nu stiu prea multe despre legislatia referitoare la transformarea "unor obiecte de casat" in "obiecte de patrimoniu". cum corect atrage atentia Crios. Stiu de la colegii arheologi ca suntem intentionati lasati in aer cu legislatia referitoare la patrimoniu pentru a avea mana libera la tot felul de magarii. Practic ar trebui sa existe un protocol de colaborare intre MApN si Ministerul Culturii in privinta asta.

Scuze pentru greseli, "suntem intentionat lasati in aer ". Scriu in fuga, am si copiii in jurul meu. Poate ar trebui facut un topic separat pe tema Muzeului Aviatiei. Nefiind din capitala mi-e mai greu sa ma informez la fata locului, asa cum a facut-o Crios. Poate putem forma un fel de "taskforce" pentru problema asta.

#25 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12660
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 09 September 2010 - 05:02 PM

Citeaza

Putem veni cu solutii?? Exista posibilitatea de a cauta expertiza internationala, fundatii straine care vor sa ne ajute?
NU! Poate ca sunt prea pesimist, dar experienta m-a invata ca cefele groase nu vor renunta la planurile lor (ascunse inutil de frumos dupa "binefaceri" gen "constructii ANL" ), e o zona prea eleganta ca sa o lase din mina, orice ar fi!

Citeaza

Dar nu sunt eterni si nici invincibili
20 de ani (proorociti de mafalda de Damaroaia) arata clar ca sunt invincibili, eterni si intangibili!

Citeaza

obiecte ce probabil vor fi scoase la casat fiind tehnica militara depasita atat moral cat si fizic.
Sau, poate vindute la licitatie unor pasionati (da Doamne) sau unor snobi. Asta daca nu ajung pe drumul Italiei sub forma de deseuri de aluminiu, asa cum au ajuns si IAR-urile sau Bf-urile, doar ca sensul a fost spre ...est! Si aunci, alti "patrioti" au decis soarta istoriei noastre!

#26 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2475
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 09 September 2010 - 05:40 PM

:drinks: Adevarul este ca orice demers juridic trebuie dublat de actiuni de sensibilizare a opiniei publice. Dar care opinie publica? Cine credeti ca este dispus la actiuni de protest? Mai nimeni. Cand a aparut public hotararea consiliului loc. a sect.2 nicio televiziune nu a dorit sa prezinte chestiunea.
Cred ca si juridic este dificil. In 2003, cand a aparut Legea 311/2003 a muzeelor si colectiilor publice, in Anexa nr. 1, Muzeul Aviatiei nu apare ca fiind de importanta nationala. Dupa republicarea legii
http://www.cultura.ro/Files/GenericFiles/L...-2007-04-10.pdf
nu mai exista o astfel de anexa si nici site-ul muzeului nu specifica in ce categorie se incadreaza acesta. Asta-i trist, pentru ca este mult mai facil sa aduci modificari in structura si in inventarul unui muzeu de categorie mai mica.
Este foarte posibil ca unele bunuri sa nu fie inregistrate ca obiecte culturale. Mai cunosc cazuri in care personalul ce lucreaza intr-un muzeu prefera cu buna stiinta sa nu clasifice obiecte, in categoriiile "fond" sau "tezaur", intrucat nu poate asigura conditiile legale de pastrare (conditii de depozitare, de paza, de asigurare, etc.).
Este posibil sa existe o cale legala de intarziere, pentru inceput, a modificarii actualei stari. Dar cine are bani, timp si energie?
Nu este niciun jurist printre noi? :diablo: Poate ne arata "paiul" salvator.

#27 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 09 September 2010 - 05:55 PM

Citeaza

COMUNICAT DE PRESĂ (09.09.2010)

Ministrul apărării naţionale Gabriel Oprea a participat marţi, 7 septembrie, la lansarea proiectului de construire de locuinţe pentru tineri, în regim ANL, pe terenul situat în strada Fabrica de Glucoză nr. 2-4, din sectorul 2 al Municipiului Bucureşti, împreună cu ministrul dezvoltării regionale şi turismului Elena Udrea, şi cu primarul sectorului 2, Neculai Onţanu.

Pentru derularea acestui proiect, Ministerul Apărării Naţionale a transmis, prin HG nr. 714/2010, din domeniul public al statului şi administrarea M.Ap.N. în administrarea Consiliului Local al sectorului 2, o parte din terenul cazărmii 429 Pipera, în suprafaţă de 4,53 ha. Partea de teren transferată se utilizează în scopul sistematizării zonei, respectiv pentru construirea, în maxim 3 ani de la preluare, de locuinţe şi funcţiuni complementare spaţiilor de locuit, prin programe derulate de Agenţia Naţională pentru Locuinţe, potrivit legislaţiei în vigoare.

Proiectul prevede construirea unui număr total de 1.500 de locuinţe. Dintre acestea, 40% sunt destinate angajaţilor Statului Major al Forţelor Aeriene, 5% vor reveni angajaţilor Ministerului Administraţiei şi Internelor şi 5% personalului din Serviciul Român de Informaţii.

Referindu-se la importanţa realizării acestui complex de locuinţe ANL, ministrul Gabriel Oprea a declarat: „Ministerul Apărării Naţionale continuă proiectul naţional de colaborare cu administraţiile publice locale pentru construirea de locuinţe pentru tineri şi pentru cadrele militare. Deja în mai multe judeţe ale ţării au fost demarate astfel de programe, în care ministerul a cedat administrarea unor terenuri aflate în circuitul militar, iar primăriile sau Consiliile Judeţene, în colaborare cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, au demarat construirea de imobile destinate tinerilor şi personalului militar. Iată că acest program are proiecte şi în Capitală, iar tinerii din sectorul 2 pot spera ca în termen de câţiva ani să beneficieze de locuinţele ANL”.

Ministrul apărării naţionale a subliniat că trecerea acestor terenuri din administrarea ministerului în administrarea primăriilor are la bază analize efectuate de specialiştii MApN, în care se evidenţiază foarte clar care sunt unităţile ce pot fi desfiinţate sau relocate : „În ultimii 20 de ani nu a existat o astfel de evaluare sau un astfel de demers. Aşa s-a ajuns în situaţia în care ne aflăm astăzi, când un număr foarte mare de cazarme sunt situate practic în inima oraşelor. Am relocat sau am comasat cazarme, iar spaţiul a fost transferat în administrarea consiliilor locale. Armata nu pierde absolut nimic, ci dimpotrivă câştigă: pe de-o parte, la capitolul logistic, printr-o relocare mai judicioasă a cazarmelor, şi implicit a resurselor alocate mentenanţei şi, pe de altă parte, câştigă prin sprijinul pe care îl acordă cadrelor militare”.

Ministrul Gabriel Oprea a mulţumit ministrului dezvoltării regionale şi turismului şi primarului sectorului 2 pentru buna colaborare de care dau dovadă şi pentru interesul pe care îl manifestă faţă de problemele bucureştenilor, dar şi pentru tinerii fără locuinţe din toată ţara. „Sper ca acest exemplu de conlucrare să fie urmat şi de alte instituţii şi chiar de toată clasa politică. Este o perioadă de criză şi avem nevoie de solidaritate. Dar este obligaţia noastră, a celor care reprezentăm instituţii publice şi partide, să dăm dovadă de solidaritate, de înţelegere şi de respect pentru ceea ce este astăzi interesul naţional”, a mai declarat ministrul apărării naţionale.

Biroul de presă


Am tinut sa subliniez partea din comunicat in care se pomeneste despre Muzedul Aviatiei si felul cum s-au pus problemele ca sa intelegeti si mai bine ce am scris mai sus.

Bafta!

#28 Useril este offline   Emil_A 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 204
  • Inregistrat: 15-March 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Fotografie / Modelism

Postat 09 September 2010 - 06:18 PM

Parerea mea, proprie si personala, este ca terenul respectiv este mult mai adecvat pentru o investitie in locuinte. Si in locuinte cu valoare de piata mare...
Se afla in apropiere de Lacul Herastrau, de Lacul Tei, de Mall Baneasa, de Modelism :drinks: si cine stie ce se va mai construi in viitor pe acolo...

E ca si cum am spune sa nu se mute Aeroportul Baneasa si ajungem in situatia ca peste 10-20-50 de ani sa aterizeze avioane in mijlocul orasului.

Iarasi o parere proprie este ca ideea cu mutarea Muzeului, cum era vorba mai demult, este cea mai buna si ar trebui gasita o locatie undeva afara din Bucuresti, la periferie, intr-un loc cu teren ieftin dar totusi bine deservit de mijloace de transport in comun.

"Parerea mea"... Dar, sincer, sper doar sa-l vad si eu cat mai e :diablo:

#29 Useril este offline   orogos 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 198
  • Inregistrat: 20-May 08
  • Location:Brasov

Postat 09 September 2010 - 08:17 PM

Booby argumentele tale....sint mega principiale acum ma scuzi dar am o singura nedumerire la care nu ma pot abtine....ce daca terenul e aprope de nu stiu ce mall?....te rog nu raspunde era o intrebare retorica. Si uite ca nu ma pot abtine si te mai intreb ceva....de ce trebuie ca terenul pe care sta muzeul sa fie ieftin sau scump ?:) stau exponatele mai bine sau mai prost?...nu se poate sa fie un roman fie el si sa `zicem` modelist asa ca tine sa nu fie prins de `flama` imobiliara ?.Si apoi sarind un pic de la subiect va mai spun un lucru da, Z-Mare imi pare extrem de rau ca nu mai avem un IAR 80 original in muzeu si nu pot sa sper decit intr-un miracol ca undeva intr-o mlastina zace unul aproape intreg dar vin cu aceeasi intrebare...la citi romani le pasa ca nu mai au un IAR 80 ???....cind `e` atita mici la Plus si atita distractie occidentala de tip mall ?....aici imi permit sa iti raspund tot eu ....la foarte foarte putini.

O seara buna

Aceasta postare a fost editata de orogos: 09 September 2010 - 08:22 PM


#30 Useril este offline   Emil_A 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 204
  • Inregistrat: 15-March 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Fotografie / Modelism

Postat 09 September 2010 - 09:16 PM

Eu doar mi-am expus parerile.... nici nu stiu cum sa ma explic...

Din nou, parerea mea proprie si pesonala este ca orice lucru de valoare (in cazul nostru un teren) este supus riscului de a a avea multi "pretendenti" si de obicei castiga cel care are proiectul cel mai profitabil si nu cel care are proiectul cel mai bun.

Repet parerea mea ca, daca se doreste cu adevarat "prezervarea" muzeului, acesta ar trebui mutat intr-un loc ieftin si bine deservit de mijloace de transport...

Acolo unde este acum cred ca (de fapt sunt sigur ca... ) nu are sanse sa ramana, mai ales ca deja s-a luat decizia de a construi altceva pe locul acela.

Incercarea mea era doar pragmatica si nu partinitoare. Adica sa fie totusi si nu sa dispara de tot.

Aceasta postare a fost editata de BOOBY: 09 September 2010 - 09:18 PM


#31 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 09 September 2010 - 11:53 PM

Vezi postareaBOOBY, la 9 Sep 2010, 22:16, a spus:

Repet parerea mea ca, daca se doreste cu adevarat "prezervarea" muzeului, acesta ar trebui mutat intr-un loc ieftin si bine deservit de mijloace de transport...


In mizeria asta de oras, "ieftin" si "bine deservit de mijloace de transport" sunt termeni care se exclud reciproc. Mare noroc (pentru moment) ca sunt deja niste cladiri pe terenul actualului muzeu militar, ca altfel... Era si ala spatiu liber si nefolosit...

#32 Useril este offline   paul 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 06-April 05

Postat 10 September 2010 - 08:00 AM

Faptul ca se gaseste in oras, inconjurat de mall-uri si alte cele nu cred ca intr-o tara normala ar fi o problema. Daca s-ar vrea ar deveni poate un obiectiv turistic si ar fi poate pe termen lung mai profitabil decat un cartier de locuinte. Am vazut intr-un oras in afara o ditamai replica de submarin la 1/1 langa un mall si nu cred ca dauna cu ceva zonei, era chiar un punct de atractie. Poate in loc sa casam iar 93 le-am planta prin parcuri sau alte zone (visez si eu)

#33 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12660
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 10 September 2010 - 08:20 AM

Booby, nu vreu sa te acuz ca esti agent imobiliar (si nici nu ma deranjeaza meseria asta!), dar zau daca nu gindesti ca ei! Fara suparare! Cum zicea si Cartula teren ieftin si bine deservit de mijloace de transport... nu exista in capitala. Apoi, ce intelegi prin teren ieftin? O mlastina, o fosta balastiera? O foasta groap de gunoi? Nu te supara, dar in 90 terenul de linga IFIN se vindea cu 1 $ m2, in 2008 se vindea cu 150 euro m2 ! Ce facem, mutam muzeul tot la 5 ani, intr-un loc mai ieftin???
In aceeasi idee, hai sa mutam Luvrul (cit o costa m2 de teren in centul Parisului) si Turnul Eiffel, undeva la periferie, unde terenul este mai ieftin, nu?
Nu, muzeul trebuie sa fie cit mai aproape de oameni, poate asa vor deveni interesati, ca, vorba lui Orogos, prea suntem putin cei carora le pasa! Educatia se poate face si linga mall dar...altfel decit la mall!!
Nu stiu, ma intreb, muzeele lumii pe unde s-or afla fata de centrul oraselor ce le gazduiesc?
Din pacate acum nu facem decit sa ne dam cu parerea, ca treburile sunt deja cu pecetea pe ele!

#34 Useril este offline   MiG 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 827
  • Inregistrat: 19-January 05

Postat 10 September 2010 - 09:39 AM

Din pacate era previzibil sa se ajunga aici si s-a ajuns si din cauza celor din conducerea muzeului. Realitatea e ca era un muzeu necunoscut majoritatii publicului, statutul de unitate militara cu comportamentul aferent (cerutul buletinului la intrare, soldat la poarta si in general tratarea ca pe o unitate militara si nu ca pe un muzeu, neglijarea trecerii din inventarul armatei in patrimoniul tehnic) care functionau pe vremea cand mergeam eu acolo, dezordinea/delasarea in care erau exponatele externe. Cu exceptia interioarelor, expozitia exterioara era mai mult un "boneyard" de avioane decat un muzeu. Si asta a facut ca muzeul sa nu conteze pt opinia publica si cu asta am spus tot. Muzeul inseamna ceva pentru un grup (chiar daca e inimos) de cateva mii de persoane. NU si pentru restul de milioane. Nu s-ar putea intampla asa ceva cu Muzeul National de Arta sau ceva asemanator. De-acum probabil nu mai e nimic de facut, delasarea de ani de zile a celor ce trebuia sa aibe grija de muzeu, lacomia "dezvoltatorilor" precum si coruptia factorilor de decizie au cam facut jocurile data asta. Sa speram ca se invata ceea ce trebuie, sa speram ca se salveaza ceea ce mai poate fi salvat.

In definitiv acel muzeu nu e un tapsan cu iarba si niste cladiri ci exponatele care-l compun. Daca s-ar trece in patrimoniu aeronavele si ar fi depozitate/conservate intr-un loc cat de cat propice (fie el vreo fosta hala industriala, vreun fost hangar, vreo fosta salina sau orice loc uscat si cu un acces cat de cat controlat) si daca s-ar mai pune la punct si un sistem de voluntariat cat de cat (ca orice doritor sa poata in timpul liber sa aibe un aport in bani sau in munca la intretinerea aparatelor in schimbul accesului nelimitat de a le masura/fotografia sau doar ca sa se bucure de apropierea lor) ...cred ca asta ar fi adevarata rezolvare in stadiul in care s-a ajuns. Terenul e practic pierdut.

#35 Useril este offline   OlafTheViking 

  • Olaf cel degraba de sange varsatoriu
  • Grup: Banned
  • Postari: 2460
  • Inregistrat: 02-December 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:figurine, diorame

Postat 10 September 2010 - 09:52 AM

Vezi postareaMiG, la 10 Sep 2010, 10:39, a spus:

s-a ajuns si din cauza celor din conducerea muzeului. Realitatea e ca era un muzeu necunoscut majoritatii publicului,


Exact asta este. Nu s-a vrut sa fie muzeu, nu s-a vrut bataie de cap, a fost o atitudine "Hai sa stam cuminti ca leafa curge si daca nu facem valuri, rezistam".

#36 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12660
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 10 September 2010 - 10:05 AM

Citeaza

"Hai sa stam cuminti ca leafa curge si daca nu facem valuri, rezistam".
E, iaca ca nu au rezistat!

#37 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 10 September 2010 - 01:34 PM

Vezi postareaZ-mare, la 10 Sep 2010, 11:05, a spus:

E, iaca ca nu au rezistat!

Ba ... cu brio! Au iesit la pensie si acum sa se omoare aia veniti noi.

Bafta!

#38 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2475
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 10 September 2010 - 02:35 PM

Citeaza

Realitatea e ca era un muzeu necunoscut majoritatii publicului,

Cam asa-i treaba. Iata impresia de acum un an a cuiva care-i trecuse pragul:
http://www.miscellan...l-aviatiei.html

#39 Useril este offline   Emil_A 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 204
  • Inregistrat: 15-March 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Fotografie / Modelism

Postat 10 September 2010 - 07:14 PM

Intr-adevar am gandit ca un agent imobiliar pentru ca , dupa cum am mai spus, terenul are valoare certa pentru o invstitie in locuinte sau cine mai stie ce.
Cred ca e bine sa vezi cum gandesc si celalti care au o parere diferita de a noastra...

Am considerat ca e bine sa se spuna clar (in optica mea) motivul pentru care s-a ajuns la situatia actuala. probabil ca stiam cu totii ca, dupa cum s-a mai spus, nu s-a vrut sa fie muzeu.
Mie imi place sa cred ca se va reusi a se construi niste locuinte frumoase acolo, pentru personalul din sistemul de aparare.

Acuma partea cu mall-ul... Eu nu stiu cati oameni din generatia iphone/ipod/lady gaga/emo ar intra in submarinul de langa mall si cati ar intra sigur in mall.
Si daca ar intra, probabil ca ar intra pentru ca ar fi "wicked cool" si nu pentru ca erau interesati de tehnica, de istorie, de povestea submarinului, sau de vedea cum traiau submarinistii in spatiile acelea inguste. Eu la asta nu ma pricep pentru ca nu sunt pedagog, psiholog sau sociolog, dar pare o ipoteza plauzibila, cel putin pentru mine. Aici cred eu totusi ca ipod si iphone sunt ok separat, cu lady gaga si emo am unele dubii...

Alta parere este ca minunile astea aviatice nu sunt tablouri/sculpturi (care tablouri/sculpturi au o valoare evidenta si in crestere) si cred ca ar trebui puse sa faca bani intr-un fel sau altul pentru ca acum nu produc (aproape) nimic.

Mai este iarasi posibil sa fie vazute de anumite cercuri ca o adunatura de fiare ruginite... S-ar putea lucra si la publicitate ...

Pe de alta parte e mai greu sa faci o investitie imobiliara in mijlocul orasului decat spre periferie, de aceea Luvrul si Muzeul de Arta au supravietuit. A se vedea aici cazul catedralei Sf. Iosif care, chiar daca nu se aplica (sunt mai multi crestini decat modelisti sau pasionati de tehnica militar/aviatie) se poate da ca exemplu pentru a explica supravietuirea unor cladiri din centrul orasului. Chiar, s-a dezmembrat scheletul acela grotesc???

Probabil ca solutii pentru salvarea muzeului exista cel putin cati membri sunt pe cartula.ro, daca nu atatea chiar cati membrii are grupul de actiune ...
Opinia mea este in continuare ca muzeul ar trebui mutat. Cum din pacate nu sunt un agent imobiliar nu stiu unde este terenul ieftin pe langa Bucuresti, dar pobabil un "google it" ar avea ceva rezultate. Sau chiar in provincie, poate sunt mai multi vizitatori acolo. Aici expun un punct de vedere mai rece, cinic... adica nu sa vad neaparat eu muzeul ci sa il vada cat mai multi oameni. Poate in alt oras sunt mai multi interesati.

Acum alta:

Nu stiu de ce am vaga impresie ca am citit undeva pe forum (sau in alta parte) de un AMPS romanesc. Cred ca ar fi o treaba buna!
Probabil ca si aceasta ar fi o solutie pentru ca tot se vorbeste la TV si asa ne invatau si la facultate ca parteneriatele "public-privat" au cea mai mare sansa de izbanda in anumite situatii.
Adica o solutie ar fi sa se caute sponsorizare pentru ca anumite lucruri sa supravietuiasca, sau, mai pe sleau, sa venim cu bani de acasa sau sa se gaseasca manageri privati care sa gandeasca ca "rechinii", si sa faca banuti din avioane si nu imobiliare (apropo, e mai usor cu imobiliarele, eu de exemplu mi-as dori casa si nu MiG :drinks:)

Acuma despre transport... Daca se va gasi un asemenea teren cum visam eu aseara, adica ieftin, la periferia Bucurestiului (sau atentie: la periferia altui oras!!!) si intr-un loc unde sa nu fie mlastina si sa nu fie furate avioanele pentru a fi vandute la fier vechi sau sa fie buzunariti potentialii vizitatori in autobuz... Deci daca se va gasi acel taram de vis... eu cred ca este posibil ca o firma de transport ar infiinta o linie daca nu ar merge in pierdere. Adica daca ar fi suficient de multi vizitatori care sa plateasca bilet sau daca linia ar fi sponsorizata/subventionata. Probabil ca cei care stiu mai multe despre transportul in comun pot sa ne zica mai sigur


Nu am mai scris atat din facultate :diablo:

#40 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 10 September 2010 - 07:38 PM

Si marmota, in timp ce zbura impreuna cu prietenul sau, porcul, tragand sania lui Mos Craciun, invelea ceva maro in staniol...

Bun venit pe minunatele meleaguri ale fanteziei. In tara in care lucrurile normale sunt doar pur intamplatoare, si se petrec doar in mod cu totul exceptional.

Iarna nu-i ca vara, tara asta nu-i ca nici o alta tara. Da' nu neaparat in sensul bun :drinks:

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi