IAR-99 CU SI DESPRE
#4
Postat 22 April 2010 - 10:01 AM
capatul planului nu e drept...e putin curbat ...profilul lui romi eu zic ca e corect.
Si in acest plan asa apare si in aceasta poza la fel
Si in acest plan asa apare si in aceasta poza la fel
Aceasta postare a fost editata de claudiu_ne2000: 22 April 2010 - 10:03 AM
#10
Postat 23 April 2010 - 09:53 PM
poza respectiva am vazut-o pe forumul romanian spotters) si a fost postata de "Mack" pe el ar trebui sa-l intrebi daca nu mai are poze, mai mari, cu acest IAR 99.
citat..."IAR 99, numar tactic 715 / 7003 (inmatriculare initiala S-003), apartinand Centrului de Incercari in Zbor, fotografiat cu ocazia demonstratiei Thunderbirds - 28.06.2007 - LRCK."
http://romanian-spotters.forumer.ro/aerona...re-t247-100.htm
La o prima citire cu lupa cred ca acea pasare alba este un soim cu aripile deschise, chit ca aripile aduc mai mult cu o randunica...iar in partea stanga scrie "Soim"
citat..."IAR 99, numar tactic 715 / 7003 (inmatriculare initiala S-003), apartinand Centrului de Incercari in Zbor, fotografiat cu ocazia demonstratiei Thunderbirds - 28.06.2007 - LRCK."
http://romanian-spotters.forumer.ro/aerona...re-t247-100.htm
La o prima citire cu lupa cred ca acea pasare alba este un soim cu aripile deschise, chit ca aripile aduc mai mult cu o randunica...iar in partea stanga scrie "Soim"
Aceasta postare a fost editata de claudiu_ne2000: 23 April 2010 - 09:56 PM
#13
Postat 26 April 2010 - 12:53 PM
Emblemele de pe 003, stanga/dreapta.
Profilul tau are o greseala. Deosebirea marcanta la exterior intre 109 (003/715) si 99 este tocmai lipsa tubului pitot din varful fuselajului.
Pentru exemplificare uite-l pe 718
Mai multe fotografii cu impricinatul o sa apara pe forumul Asociatiei Aripi Romanesti, odata cu relatarea vizitei intreprinse la CCIZ, in toamna anului trecut.
Profilul tau are o greseala. Deosebirea marcanta la exterior intre 109 (003/715) si 99 este tocmai lipsa tubului pitot din varful fuselajului.
Pentru exemplificare uite-l pe 718
Mai multe fotografii cu impricinatul o sa apara pe forumul Asociatiei Aripi Romanesti, odata cu relatarea vizitei intreprinse la CCIZ, in toamna anului trecut.
#18
Postat 27 April 2010 - 09:46 AM
claudiu_ne2000, la 27 Apr 2010, 10:22, a spus:
Sa nu incurcam avioanele ...dupa cum vad eu cel de la Craiova era IAR 109...nu 99"soim"...
Diferentele dintre 99 si 109 sunt doar de avionica si mai putin structurale. 109 are avionica de tip Lancer, fiind folosit ca avion de trecere intre 99 si MiG-21 Lancer.
Vin si eu cu poze cu amandoua versiunile.
Aceasta postare a fost editata de Liviumaff: 27 April 2010 - 10:08 AM
#20
Postat 27 April 2010 - 09:25 PM
Oricum ar fi 99, 109...e un avion foarte frumos. Cu cat mai multe informatii, poze, detalii...cu atat mai bine.
@Liviu, ma bucur pentru pozele atatsate si sunt sigur ca mai sunt ...Ar fi interesant daca ar fi cineva pe acest site care a si zburat cu acest tip de avion, sa ne povesteasca (poate un filmulet) care ar fi experienta unui zbor.
Salutare
@Liviu, ma bucur pentru pozele atatsate si sunt sigur ca mai sunt ...Ar fi interesant daca ar fi cineva pe acest site care a si zburat cu acest tip de avion, sa ne povesteasca (poate un filmulet) care ar fi experienta unui zbor.
Salutare