@ Kamob
Cu scuzele de rigoare pentru formularile prescurtate si misterioase...
Sincer m-a impresionat raza de viraj a IAR-ului 99(ca sa spun complet)... mi s-a parut extrem de mică şi, īn acelaşi timp, nu mi-a facut impresia ca avionul era tras īn cel mai strans viraj de care era capabil la viteza si inaltimea la care a evoluat ...
De ce am ramas cu gura cascata la ranvesare...
Pt ca pana acum am vazut manevra asta doar la aviatia sportiva dar fără a fi executata de militari, respectiv nici un avion militar romanesc nu prea a facut asa ceva in cadrul demonstratiilor(pe care le-am vazt eu si aci ma refer la Mig-ul 21-Campia Turzii si Cluj).
De altfel, ranversarea īn sine nu prea face parte din evolutiile avioanelor militare la tot felul de miting-uri.
Stiu doar trei avioane care au īn mod curent asemenea manevra in programul de prezentare Mig 29(de fapt 35), Su 27/30 şi F 18 E/F.
Nu prea am vazut asemenea manevre la Gripen, Typhoon, Rafale şi, să nu uităm, bijuteria de F - 16.
Apropo de F 16, cele de BSDA erau facute īn 1991 si erau Block 40.
Mă apucă frisoanele cand ma gandesc ce vrem sa luam noi
Oricum , ĪNCA O DATA FELICITARI
@Goposaurus
Este un motiv misterios pe care l-ai putea impartasi cu noi pentru care nu au fost lasati baietii de pe 99 sa faca tot ce ar fi vrut?(si Doamne ce ar fi vrut sa mai faca suplimentar?)