BSDA
#23
Postat 14 April 2010 - 11:26 AM
Aviatia da senzatia,dar tehnica terestra este mai importanta pentru unii:
http://picasaweb.goo...ur5287/BSDA2010#
http://picasaweb.goo...ur5287/BSDA2010#
#25
Postat 14 April 2010 - 06:52 PM
*un tur virtual .... BSDA 2010
(111 MB 30 poze )
http://www.mediafire...z/bsda_2010.rar
http://www.armyrecognition.com/?task=album...mp;sw=undefined
(111 MB 30 poze )
http://www.mediafire...z/bsda_2010.rar
http://www.armyrecognition.com/?task=album...mp;sw=undefined
Aceasta postare a fost editata de ionicaf: 14 April 2010 - 07:51 PM
#35
Postat 16 April 2010 - 01:20 PM
Salut
Am fost în prima zi la BSDA si am prins demonstratia 99-ului care, sincer, m-a lăsat cu gura cascata
Mi se pare un avion EXTREM de manevrabil, practic făcea 360 grade în curtea unităţii(vorba pilotilor de pe Mig 29)
NU am crezut niciodată ca 99 poate face ranversare-dar a făcut, INCREDIBIL
Felicitări pilotilor
Sunt singurul cu impresia asta?
Am fost în prima zi la BSDA si am prins demonstratia 99-ului care, sincer, m-a lăsat cu gura cascata
Mi se pare un avion EXTREM de manevrabil, practic făcea 360 grade în curtea unităţii(vorba pilotilor de pe Mig 29)
NU am crezut niciodată ca 99 poate face ranversare-dar a făcut, INCREDIBIL
Felicitări pilotilor
Sunt singurul cu impresia asta?
#39
Postat 18 April 2010 - 05:40 PM
Bre, nenea Gopo, da' matale crezi ca eu zbor cu metroul? Nu mi se pare ca ar fi fost vreo figura care sa nu fie din clasa lui de acrobatie si as merge intratat cu observatia incat sa cataloghez evolutia de la Baneasa ca fiind cumintica. Daca ar fi facut o limita de viteza, vreo urcare in sandela cu redresare in coborare spre inapoi, looping patrat (vezi F-18 Super Hornet sau F-22...), poate ca m-ar fi emotionat. Sunt rau, nu?
Trebuie sa recunoastem meritele aeronavei - este stabila (chiar si fara aditia contraderivelor), manevrabilitatea este caracteristica unui trainer avansat, asa ca sa speram ca vom vedea si evolutii mai curajoase.
Trebuie sa recunoastem meritele aeronavei - este stabila (chiar si fara aditia contraderivelor), manevrabilitatea este caracteristica unui trainer avansat, asa ca sa speram ca vom vedea si evolutii mai curajoase.
Aceasta postare a fost editata de Kamob 50: 18 April 2010 - 05:41 PM