De pe net - Aprilie 2010
#2
Postat 07 April 2010 - 09:52 AM
#3
Postat 08 April 2010 - 12:42 PM
#4
Postat 09 April 2010 - 12:13 PM
horia, la 8 Apr 2010, 13:42, a spus:
referitor la articolul de mai sus, l-am intrebat pe dan Antoniu daca este adevarat, raspunsul a fost urmatorul
Nu pot sa spun decat ca am discutat acest subiect cu doi dintre vulturii barani, Gheorghe Negrescu si Andrei Popovici.
Negrescu revoltat de neadevarurile scrise despre Vlaicu, a spus ca aceste neadevaruri se scriau si inainte de a venii comunistii si mi-a aratat acel Universul cu articolul derespectiv despre Ionel Ghica. Amandoi au confirmat ca a murit ca Zorileanu, bolnav de plamani din cauza zborului combinat cu un TBC. S-au luat de el deoarece era bogat, si nimeni nu intelegea de ce un bogatas se preteaza a face un asemenea sport pentru oamenii de jos. Criticati au fost la randul lor Bibescu, si printul Nicolae.
Apar tot felul de indivizi care pentru credibilitate dau asemenea exemple. Asa se perpetueaza prostia, este contagioasa.
#6
Postat 12 April 2010 - 10:01 PM
#10
Postat 16 April 2010 - 12:34 PM
#14
Postat 17 April 2010 - 03:43 PM
deltadagger, la 16 Apr 2010, 20:12, a spus:

Nu dezarmati! Suntem in presa. Prietenii de la Adevarul au publicat in Adevarul de seara un articol.
Titlu: Muzeul Aviaţiei, pe cale să devină ANL
Autor: Adina Ştefan
Link: http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bu..._245375725.html
Data: Sâmbătă 17 apr 2010
Citeaza
Informaţia provine din Hotărârea CLS2 nr.44, emisă la data de 18 aprilie 2010 şi publicată pe site-ul primăriei, document care se referă exclusiv la terenul pe care se află Muzeul Aviaţiei.
Aceste informaţii au stârnit îngrijorarea Asociaţiei Aripi Româneşti, care va organiza o campanie publică de apărare a muzeului.
Edilul Onţanu neagă
În opinia primarului sectorului 2, Neculai Onţanu, îngrijorarea celor de la Aripi Româneşti este “absolut în afara informaţiei corecte”.
Edilul mai spune că este exclus ca Muzeul Aviaţiei să fie afectat de solicitarea de transfer de proprietate, care ar duce la desfiinţara acestei instituţii de cultură.
Afirmaţiile lui Onţanu sunt însă în totală contradicţie cu textul Hotărârii nr. 44 a CLS2, din 18 aprilie 2010. “Chiar la primul punct al acestui document, care se referă, exclusiv la suprafaţa de teren pe care se află Muzeul Aviaţiei, se hotărăşte ca acest loc să fie destinat construirii de locuinţe ANL”, menţionează Dragoş Dobre, vicepreşedintele Asociaţiei Aripi Româneşti.
Ministerul promite protecţie
În punctul de vedere exprimat de Ministerul Apărării Naţionale al României (MAPNR), cu privire la viitorul existenţei Muzeului Aviaţei din strada Fabrica de Glucoză nr. 2-4, sector 2, se dau asigurări de protejare a acestei instituţii: “Ministerul Apărării Naţionale nu are în vedere şi nici nu intenţionează mutarea Muzeului Aviaţiei din spaţiile în care funcţionează în prezent”.
În continuare se arată că se caută soluţii prin care, fără a fi afectată activitatea muzeului, să se poată identifica o suprafaţă excedentară din această cazarmă, pe care să se construiască locuinţe ANL.
În opinia maiorului Constantin Spânu, purtătorul de cuvânt al MAPNR, îngrijorarea prietenilor Muzeului Aviaţiei a fost generată de limbajul de lemn în care a fost scris articolul cu pricina.
În replică, vicepreşedintele Dragoş Dobre, declară: „Informaţia din articol se regăseşte în Hotărîrea nr.44 a CLS2, aşa că noi nu vrem să riscăm ca un patrimoniu atît de valoros să ajungă să se degradeze, prin cine ştie ce depozite şi vom lupta ca Muzeul Aviaţiei să nu dispară”.
#16
Postat 17 April 2010 - 09:16 PM
#18
Postat 19 April 2010 - 08:53 PM
#19
Postat 19 April 2010 - 09:23 PM
#20
Postat 20 April 2010 - 09:18 PM