Pagina 1 din 1
F4F-3 Wildcat 1/48 Hobby Boss
#1
Postat 04 April 2010 - 10:08 AM
Prima versiune a lui wildcat F4F-1 a fost un biplan, care s-a dovedit a fi inferior modelelor rivale, acesta necesitand o reproiectre ca monoplan. A doua versiune F4F-2 nu era superior principalului concurent F2A Brewster Buffalo care initial a castigat increderea celor de la NAVY. Doar echiparea cu o versiune mai puternica a motorului Pratt & Whitney Twin Wasp R-1830-76 cu un compresor in doua etape, a aratat adevaratul potential al avionului in versiunea a treia F4F-3. Grumman F4F Wildcat a fost singurul avion de vanatoare imbarcat al US NAVY la inceputul celui de al doilea razboi mondial (pentru americani) in perioada 1941-1942. Cu o viteze maxima de 512 Km/h Wildcat era depasit de agilul Zero cu 533 Km/h, principalul oponent de pe frontul din Pacific. Lectiile invatate cu Wildcat au fost aplicate lui F6F Hellcat avion net superior celor japoneze, avion cu care americanii au terminat razboiul.
Kitul, foarte bun, cu gravari in negativ, foarte multe gravari de altfel si rezonabil din punct de vedere al detaliilor. Partea cu decalurile m-a incantat foarte mult, dupa o experienta neplacuta cu niste decaluri, cele de la Hobby Boss mi-au adus reincrederea in capacitatile mele. De notat ca decalurile nu sunt tratate cu nimic.
Avionul nu e gata, pentru ca am luat o pauza de sarbatori.
Kitul, foarte bun, cu gravari in negativ, foarte multe gravari de altfel si rezonabil din punct de vedere al detaliilor. Partea cu decalurile m-a incantat foarte mult, dupa o experienta neplacuta cu niste decaluri, cele de la Hobby Boss mi-au adus reincrederea in capacitatile mele. De notat ca decalurile nu sunt tratate cu nimic.
Avionul nu e gata, pentru ca am luat o pauza de sarbatori.
#5
Postat 08 April 2010 - 09:42 PM
DGDaniel, la 7 Apr 2010, 19:40, a spus:
Nu stiu ce parere va dati voi, dar eu sunt tare mandru de mine!
#9
Postat 09 April 2010 - 11:29 AM
Nici vorba, in cazul avioanelor americane, marcajele de kill-uri se puneau de regula in zona cockpitului. Asta-i regula si nu exceptia. Poti sa stai sa cauti poze pe net daca nu crezi... Chiar as vrea sa vad un avion american monomotor cu insemnele de victorii pe bot... Nu zic ca n-ar fi existat vreunul, doar ca eu n-am vazut asta pana acum.
#10
Postat 09 April 2010 - 11:31 AM
Nu ti-am raspuns pentru a demonstra ca am dreptate ci pentru a mai invata si tu, ca acele avioane doborate se numesc victorii aeriene confirmate si ca toti pilotii si le desenau in 99% din cazuri in dreptul cabinei. Nu stiu ce ai citit tu pe net, dar nu mai lasa pe google sa-ti traduca. Nu te grabii sa construiesti 10 machete in 2 luni ca nu ai sa faci niciodata treaba in velul asta si nu te grabii cand scrii ca de "F9F-HellCat" eu unu nu am auzit.
Aici http://www.eduard.cz/products/card.php?id_...p;page_start=10
dai la instruction sheet si ai sa vezi inmatriculari si detalii inclusiv decalul de victorii aeriene.
Du te descumpanii si stai mai mult pe ganduri pana scrii ceva si cum spunea si Z o poza face cat o mie de cuvinte asa ca ia aminte. Posteaza si tu ce lucrezi si cere parerile altora
Bafta in continuare
Aici http://www.eduard.cz/products/card.php?id_...p;page_start=10
dai la instruction sheet si ai sa vezi inmatriculari si detalii inclusiv decalul de victorii aeriene.
Du te descumpanii si stai mai mult pe ganduri pana scrii ceva si cum spunea si Z o poza face cat o mie de cuvinte asa ca ia aminte. Posteaza si tu ce lucrezi si cere parerile altora
Bafta in continuare
#17
Postat 11 April 2010 - 08:25 PM
cartula, la 9 Apr 2010, 12:29, a spus:
Nici vorba, in cazul avioanelor americane, marcajele de kill-uri se puneau de regula in zona cockpitului. Asta-i regula si nu exceptia. Poti sa stai sa cauti poze pe net daca nu crezi... Chiar as vrea sa vad un avion american monomotor cu insemnele de victorii pe bot... Nu zic ca n-ar fi existat vreunul, doar ca eu n-am vazut asta pana acum.
Din "History of Aircraft Noseart. WW1 to Today"
#19
Postat 11 April 2010 - 09:12 PM
Foarte frumos ti-a iesit. Si rotile vopsite cu mina ies frumos. Acum depinde putin forma lor, daca ai jentile putin iesite in afara, sunt un ajutor imens. Conturul perfect poti sa-l obtii printr-o diluare mai mare a vopelei si se aplica cu o pensula cit mai ascutita. Prin capilaritate vopseaua face conturul jentilor perfect. Daca nu esti multumit de prima tentativa, repeta faza. Dupa uscare conturului se aplica vopseaua pe toata suprafata cauciucului.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1