Forum Machete,Modelism,Hobby: Colectia lui WURGER - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Colectia lui WURGER machete (mai bune si mai proaste) la 1/72

#181 Useril este offline   axor 

  • Needs A Life Outside What-If
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Interests:What If - Sci Fi - Aero

Postat 13 April 2010 - 05:16 PM

De-a dreptul pur si simplu bestial zvillingu' asta,banuiesc ca are peste juma' de metru anvergura
Abia astept restul de ''ciudatenii'' nemtesti...si nu numai :thumbsdown:

#182 Useril este offline   Razvan 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 499
  • Inregistrat: 10-July 06
  • Location:sect 3 Bucuresti

Postat 13 April 2010 - 07:17 PM

Superb !

Trebuie sa gasesc si eu asa ceva.

#183 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 13 April 2010 - 07:18 PM

Pai atunci, primul reactiv functional...
He 178
Kit Condor (parte a MPM)
S-a facut repede si fara istorii complicate. Baietii n-au pus decal pentru scrisul Heinkel.
Detaliile de vopsire interna erau pe cutie.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

#184 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 13 April 2010 - 11:30 PM

He 280

Mi l-am dorit intotdeauna. Datorita povestii cu iz de nepotism si politicieni corupti care plutea in jurul intrecerii intre He 280 si Me 262. Se pare ca primul a fost cotat mult mai bine si era chiar mai reliable la motoare desi asta este un eufemism avand in vedere durata de viata a motoarelor reactive de atunci.
Oricum profesorul (Ernst Heinkel) a dovedit inca odata ca pasiunea imbinata cu inteligenta face minuni.

Macheta, ca nu pot sa zic kitul il am de la 109. El parca il impuscase de la un personaj obscur. Era vorba de o rasina de culoare verde smaragd cu consistenta sapunului uscat doi ani la soare. Probabil pe la a 40 turnare inca se mai vedeau detalii pe piese. La asta trebuia sa fi parapsiholog sa vezi unde e mai umflat si unde se imbina de fapt aripa cu fuselajul. Pentru noi insa pe vremea aia ar mai fi fost doar varianta Humma. Asta ar fi insemnat preturi de 3 ori cat la MPM (cand te gandesti ca acum e invers).
Salivam la o poza dintr-un catalog (Koger) si am refacut detaliile dupa niste vederi din 3 unghiuri. Am incercat apoi sa-i facem matrita in chit de geamuri, in ipsos, in plastelina, in silicon de instalatii......Edi a obtinut ceva rezultate dar ajunsese la capatul puterilor si mi-a cedat mie tot ce era mai bun din piesele alea.
Motoare nu avea, asa ca le-am facut singur, nu mai tin minte din ce (oricum am implicat si ceva pixuri/carioci).
Trenul l-am luat de la un 262 Smer si acum se resimte din cauza greutatii machetei.
Cupola nu am gasit niciodata una sa ma satisfaca si chestia cu vacuuformatul o tratez cu superstitiozitate. Acum am o cupola noua de la un MIG 17 sau asa ceva. O voi reface.
Pozele:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Fiti intelegatori !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: he280_1.gif

Aceasta postare a fost editata de wurger: 13 April 2010 - 11:37 PM


#185 Useril este offline   tommy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 16-June 08
  • Location:Iasi

Postat 13 April 2010 - 11:55 PM

Nu stiam ca exista kit pentru He111 Z. FOARTE TARE.

O colectie impresionanta! Abia astept wurger-ele! :thumbsdown:

#186 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2010 - 08:03 AM

A aparut prin '98 parca. Era limited edition. Dar dupa cum ii stiu eu pe Italeri, ori o sa-l reediteze ori o sa-l dea la Revell.
Oricum Z-tul aparuse deja prin anii 80 la Revell/ItalAerei.

Acum un He 162 Salamander sau Spatz (vrabie).
Avionul cu cel mai scurt stagiu de la desen la prototip. Facut de nemti in "disperare" pentru a fi pilotat de Hitlerjugend dupa numai cateva ore de antrenament.
Cu tot desenul futurist era facut din materiale nestrategice, aripile si cea mai mare parte a fuselajului din "lemn" de fapt o alta inventie neteasca ce a vazut apoi diverse alte intrebuintari. Era vorba de foi de placaj subtire stratificate si unite cu o rasina speciala ceea ce le dadea o rezistenta mare. Materialul a fost raportat si ca plastic de catre aliati cand au observat ca derivele de la Me 109 K se spargeau in bucati cand trageau in ele.
Avionul facut de mine a fost al unui as (experten) - Oskar Demuth din JG2. De fapt cea mai mare parte a victoriilor de pe coada fusesera obtinute pe FW 190 si omul le-a trecut pe cozile vrabiei.
Avioanele de tipul astuia nu au avut insa un serviciu bogat fiind tinute la sol de lipsa de carburant sau imposibilitatea de a-l aduce la aerodroame din cauza suprematiei aeriene covarsitoare a aliatilor (americanii mai ales dar si Typhoon-uri britanice) care ajunsesera sa se plictiseasca asa tare ca trgeau in orice se deplasa cat de cat.

Kitul asta e Dragon. Am visat mult la el din '93 si pana prin '98 cand mi l-a adus un prieten din USA. Il vedeam mereu in cataloagele Dragon pe care le cumparam de la Vali Beloiu din Unirea.
Paleativ mi-am luat Revell-ul care era foarte simplist si un Frog vechi cam la fel dar cu plastic mai gros. De fapt asta mi-a venit in mistelul 5 cu Arado 377. Am facut mistelul cu frogul deasupra (regravat desigur) dar fara interior si motor detaliat si pe asta l-am facut singular.
Am muncit mult si aplicat la motor, gasind niste site-uri foarte bune cu walkaroud-uri.
Am schimbat si la scaune si bord cate ceva - sprijinitoarele pentru picoare in cazul catapultarii (caci era prevazut cu scaun ejectabil.
Locasul rotii de bord ajunge intre picioarele pilotului si pe el vine prinsa mansha. Un pic mai jos spre pilot este prevazut cu o ferestruica prin care pilotul putea verifica escamotarea in bune conditiuni a trenului.
Alta chestie interesanta este aceea ca era prevazut cu o conducta prin care putea sa verse carburantul in caz de avarie si aterizare de urgenta. Trenul de aterizare principal se escamota spre in fata si era dotat cu niste resorturi duble pe firecare jamba pentru a putea escamota impotriva curentului de aer in zbor.
S-au studiat mai multe tipuri de cozi (derive) si motoare vizand o potrivire intre acestea, pentru ca jetul sa nu avarieze ansamblul carmelor.
Aripile erau demontabile complet avand 2 piese de rezistenta in locul de desprindere, asa incat era foarte comod de transportat cu camioane sau vagoane pana la "Luft verband"- unitati care decolau de pe sosele (autobahn) cu avioanele depozitate in tunele subterane.
Aliatii au raportat intalniri cu ciudateniile astea dar nu exista raportari clare de-o parte sau alta despre cum se comporta in lupta.
Oricum.....O aratare, nu !?

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Programul din care facea parte se numea "Volksjager" - vanator popular si la el au mai participat cu proiecte FockeWulff, Blohm & Voss si Arado.
Diorama (daca pot sa-i spun asa) arata un Salamander gata de misiune cu Oskar suindu-se in cockpit in timp ce mecanicul ce l-a insotit face ultimile verificari la bricheta din carca.
Iarba e laveta de bucatarie vopsita cu verde, rama de la IKEA 1,5 lei si BMW-ul o copie dupa Fujimi in plastic moale.
Cu culorile e o discutie lunga - daca au aplicat ordinul cu RLM 81/82/83 sau au folosit RLM 71/65. Nici cu 11-le ala nu e prea clar daca era alb sau galben.

Aceasta postare a fost editata de wurger: 14 April 2010 - 08:08 AM


#187 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2010 - 10:13 AM

Cu toate ca l-am mai postat de curand, isi gaseste locul si aici, intre ciudatenii.
He 119

Avion facut cu intentia de a dobora recordul de viteza la vremea aia cu motorul in spatele cockpitului si cu elicea actionata printr-un ax ce travesra cockpitul.
Kit de rasina Planet.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

#188 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2010 - 10:40 AM

Unul fictiv.
Cand s-a dat drumul la programul Volksjager au inceput sa se gandeasca si altii (cu creionul). Unul din desenele pierdute prin cine stie ce sertare a fost si Heinkel He P1070 (adica de la projekt).
Multe semne de intrebare se nasc vazand formele. Chiar au desenat inginerii de la Heinkel asa ceva ? De unde si pana unde sageata aia la aripa ? Dar frangerea aripii, ce explica. Cand materialele erau pe sponci si fabricile bombardate zilnic, tu te apuci sa proiectezi cabina bublle ca la Canbera ?
In fine....Mie mi-a placut sa visez si asta m-a atras cu aspectul asta de Sharky.
In fond e macheta, nu act notarial.
Kit Special Hobby cu plastic destul de gros si foarte short-run la piese.
Vrea sa fie de noapte, dar in acelasi timp de aparare a Reichului si numarul ala nu cred ca il vedea nimeni de fapt. Gasiti o gramada pe "Luft '46".

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

#189 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2010 - 02:34 PM

Ceva mai "clasic".
Gotha Go 229 sau Horten 229.
Proiect facut de fratii Horten, incununare a eforturilor lor de a crea o aripa zburatoare cu adevarat viabila. Au avut peste 20 de proiecte (merita sa va dati pe net dupa ele - "Nurflugel" adica numai aripa)

Kitul revell, reeditat recent l-am gasit la un magazin pe Calea Victoriei care vindea scule de muzica si alte alea. La inceput am fost foarte reticent, dupa cate tepe imi luasem cu matritele vechi.
Pana la urma l-am luat si cand l-am desfacut am ramas inmarmurit.
E perfect si cred ca a fost o matrita a firmei Trimaster.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

#190 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2010 - 10:53 AM

Bachem Ba 349 Natter (vipera)

Dupa ce am vazut o revista de prin '86 in care era prezentat kitul dublu de la Heller cu acest Natter si Reichenberg, l-am tot cautat ca sa aflu in final ca nu se mai fabrica demult. Deh, eram nou in bransa si nu stiam cum sta treaba cu productia de kituri.
Negasindu-l eu de nici o culoare m-am hotarat sa-l fac din lemn. Era un proiect simplu si m-a ajutat in aceasta hotarare si gasirea prin cutia cu maimute a unor boostere de Beagle si un dom transparent plin.
Cu cupola mi-am facut socoteala ca o scot repede la capat cu o foaie dreapta de transparent care sa nu necesite termaformare.
Zis si facut - dupa o vedere din 3 directii am luat dimensiunile pentru 1/72 si am cautat in boxa intre lemnele pentru icoane o bucata de tei din care sa nu tai mult.
Pachetelul l-am pus in bagajul de mare si cat a durat sejurul, in timp ce lumea se parpalea la soare eu ciopleam si smirgheluiam. Au fost voci impotriva, dar le-am zis sa faca un efort de imaginatie si sa-si inchipuie ca citesc un ziar de sport sau de barfe - asa, toata lumea a fost linistita. Chestia e sa nu iesi din grafic, sa nu faci ceva ce ei nu inteleg - deci trebuie sa fii tampit ca sa fii acceptat.
Intors acasa aveam piesele sculptate, le-am dat cu un grund, le-am finisat si le-am asamblat (mostly cu superglue)
In dosul domului am dat gauri cu un ac de seringa ca sa arate ca manunchiul de rachete, dupa care cu o pensula subtire am bagat gunmetal inauntru.
Nu-i cine stie ce dar.....il am.

Ulterior kitul dupa care tanjeam mi-a fost suflat din fata de un prieten (caruia nu-i port pica pentru asta).
Cand e sa te ocoleasca, te ocoleste tot timpul.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Pe el am pus decaluri care nu mai imi trebuiau (pe atunci destul de rare).
De-abia luasem aerograful si era destul de greu sa lucrez cu el.

Aceasta postare a fost editata de wurger: 15 April 2010 - 10:56 AM


#191 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2010 - 03:33 PM

Arado E555
Proiect german destul de cunoscut dar nepus in practica, cu care preconizau sa bombardeze continentul american, ideal cu ceva atomice....Dupa cum stiti, nu le-a iesit.
Conceptul asta de aripa zburatoare a fost incercat pe planseta si de Focke Wulf ca raspuns la cerinta 1000 x 1000 x 1000 - adica sa transporte 1000 kg bombe, 1000 de kilometri la 1000 de kilometri altitudine.

Kitul revell - matrita noua la vremea aia s-a montat foarte placut.
Pentru vopsirea petelor am folosit o foaie de hartie pe care am desenat petele si le-am umplut apoi cu marker negru. Apoi, intr-o zi cu soare am ars cu lupa pe negru. Albul dimprejur m-a ajutat sa nu gresesc prea mult fata de contur. Cand am vopsit cu RLM 75 pe 76 am avut grija sa apropii sablonul cat mai egal de suprafata si sa nu pun pete de aceeasi forma prea apropiate.
A fost un experiment. Acum le-as face la mana. Va dati seama ca daca ar fi fost pe avionul real ar fi avut niste dimensiuni marete si nu cred ca vopsitorul ar fi avut nevoie de vreun sablon.

Pozele:
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

#192 Useril este offline   DGDaniel 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 471
  • Inregistrat: 31-May 08
  • Location:Falticeni

Postat 15 April 2010 - 04:23 PM

Priviti, o enciclopedie a avioanelor cu reactie naziste. Foarte frumoasa colectia, vreo cateva am si eu, dar construite mai slab. Acel bombardier Arado E555 a fost primul mau kit cumparat prin posta, comandat de printr-o revista. Ma apuca nostalgia, de cand ai inceput acest post ma tot uit la modelele mele vechi si incerc sa-mi amintesc ce am mai avut si cum le lucram. Ai o colectie impresionanta in poze, imi inchipui in realitate si iar ma emotionez, asa ca succes in continuare.

#193 Useril este offline   deltadagger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 479
  • Inregistrat: 21-November 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie

Postat 15 April 2010 - 06:55 PM

Wurger felicitari ptr. "nemtoaice".Par reale...Ce sa mai,ce-i al tau e al tau!!! :thumbsdown:

#194 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2010 - 10:33 PM

Eeee, face bine niste feedback. Si iata ca eu va bag in seama, nu ca altii.
Deci, drept urmare, acu' o dau dubla.

Mistel Fuhrungsmaschine.
Stie tot poporu ca nemtii, mai reticenti la ideea de kamikaze ca aliatii lor insulari, s-au gandit sa foloseasca un avion pe care sa-l ghideze dintr-un vanator de deasupra. Acesta urma sa-si ia talpasita inainte de impact, dupa ce se asigura ca bombardierul reformat de dedesubt se indrepta spre ce trebuia.
Rata de succes a fost extrem de mica. Odata pentru ca dita-mai ansamblul era greu manevrabil si putea deveni prajitura oricarui rookie intr-un Thunderbolt. Al doilea motiv a fost ca oricum din cate erau (putine) si mai putine au ajuns sa aiba ceva in rezervoare ca sa faca ultima excursie.

Dar, s-a nascut ideea unui avion de cercetare foarte indepartata cu capabilitati de detectie radar de mai multe feluri ce avea de data asta atasat un vanator parazit menit sa angajeze lupta cu o amenintare imediata. Cel putin asta era teoria.
Drept urmare - pt. cel de jos a fost ales Un Ju 88 H cu fuselaj prelungit si ampenaj tarziu de Ju 188 marit caruia i s-a tras una in nas sa i se umfle sa aiba unde incape aparatura multa.
Datorita lungirii peste masura si sarcinii improprii ce urma sa-l calareasca s-a mai atasat o jamba mediana la trenul principal ce urma probabil sa fie aruncata dupa decolare.
In spinare s-a optat pentru FW 190 avionul standard in dotare la vremea respectiva. Avand in vedre faptul ca daca ar fi avut de lucru, ar fi putut angaja lupta adanc in teritoriul inamic si ar fi fost pe cont propriu ca si carburant, i s-au daruit doua "slipertank" pe aripi care ii dublau aproape capacitatea.
Interesant, Ve-ul ala din spatele purtatorului, nu era vreun fel de antena. Cand vanatorul pleca, parul care-i tinea coada cadea spre inapoi. Ve-ul era ca un cleste capcana, cu partea din mijloc flexibila (curea). Cand parul cadea pe ea, partile se strangeau si capturau batul, pentru restabilirea aerodinamicitatii.

Ce-am folosit:
- Un Ju 88 Italeri component Mistel aruncat de altii si luat pe nimica toata cu tot cu esafodajul pentru carca.
- O coada de Ju 188 de la Edi 109 din cutia cu maimute;
- o jamba tot din sursa sus pomenita.
- O sectiune de fuselaj de la un kit Ju88 de la Revell care nu prea avea sanse sa ajunga vreodata sa semene cu un Ju 88;
- Nas si retusuri cu chit auto (poliesteric)
- Cupola ar fi trebuit sa fie cu o singura mitraliera dorsala. N-am avut decat tarziu si a ramas nevopsita.

- FW Airfix, fost Pips Priller, facuta demult si fara mari pretentii.
- Rezervoare din chit auto fara armatura din cate imi aduc aminte. Puneam azi un pic maine inca un pic pana am ajuns la ce se vede. Deci rabdare si tiutiun.

Pentru vopsire m-am inspirat dupa o alta macheta la 1/48 facuta parca de un neamt.
Mie-mi place si arata intr-un fel in colectie.
Faza nasoala e ca e foarte dificil in cutie. Daca nu-si rupe el ceva, sigur rupe la avioanele vecine.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

#195 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 15 April 2010 - 11:11 PM

Stranie de tot ciudatenia asta.Ce-i drept,daca nemtii au avut idei geniale, astea originale sunt originale rau de tot.
Frumoasa realizare nenea Wurger.

#196 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 16 April 2010 - 12:34 AM

Da, zici ca se uita in lingura Junkersul ala.

Continui cu unele mai putin ciudate pentru noi, dar suficient de ciudate pentru aliati cand au aparut.
Me 262

De mai multe feluri, prin care fac trecerea la altele mai dihai.
Primul e al lui Novotny.
Nu prea mi-a iesit modelul de pe coada. Toata escadrila avea coada vopsita cu acelasi sablon, net delimitat. Kitul cu decaluri cu tot este de la A-Model.

Imagine postata

Urmeaza unul mai de calitate de la Revell. Cand am desfacut cutia si am vazut ce-i inauntru, intai m-am bucurat pret de un yuhu ! dupa care am inceput sa cred ca e gresit. Avea fuselajul prea lat. De fapt vazusem atat de multe 262-uri facute prost de o firma sau alta ca il consideram pe asta corect gresit.
Toate Me 262 pe care le-am avut sufera de aceeasi problema. Jambele sunt prea lungi si avionul tinde sa stea cu nasul in pamant.
Daca va uitati la poze de atunci vedeti ca ele erau putin lasate pe spate.
Rezulta de aici necesitatea unei chirurgii destul de complexe: In locasuri se taie inelele in relief in care ar trebui sa se infiga jambele (ramane suficienta gaura); se taie jamba la piston si se reuneste prin comprimarea compasului si se mai taie o bucata de sus (mai sanatoasa asa) si se baga in jamba un ac hipodermic. Se da apoi gaura prin aripa cat sa incapa acul si se infige + ciano. Pe aprtea ailalta se taie acul si se slefuieste la fata. In plus am mai "desumflat" rotile. Prima data cu fier de calcat si hartie siliconica, cu tot dichisul. Acum le pilesc pur si simplu. Umflarea aia laterala a amvelopei este greu sesizabila si la rotile adevarate ce sa mai zicem la 1/72.
Un aparat atribuit lui Heinz Baer (n-am umlaut)

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Cel de-al treilea este un Me 262 A1U de recunoastere rapida cu tunurile obliterate si inlocuite cu doua camere cu deschideri ventrale.
Un astfel de aparat e pozat cazut in bot pe undeva.
Cand am facut camuflajul m-am uitat mai mult la poza asta decat la profile si "prospecte".
Ca sa obtin efectul asta gazat am folosit vopsea duco mult diluata....Nu se compara cu nimic.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Si unul cu un camuflaj mai aparte. De data asta dupa un profil. Se discuta ca brunul ala n-ar fi fost RLM 81 ci altceva. Eu l-am facut altfel sa vad cine se oripileaza :thumbsdown:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de wurger: 16 April 2010 - 12:49 AM


#197 Useril este offline   Radu161 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 06-May 08
  • Location:Bucuresti/Arad

Postat 16 April 2010 - 06:54 AM

In primul rand, pentru ca n-am apucat sa-ti zic, felicitari pentru colectie si la mai multe!
Acum o saptamana am reabilitat si eu un kit de 262 de la Smer (facut initial de varul meu). Observ ca pe aripi, modelul este identic, doar ca acel brun inlocuieste griul.
Eu imi amintesc ca am mai vazut niste profiluri de IAR80 cu culorile alterate. Ma intreb daca nu cumva e cazul si aici.

#198 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 16 April 2010 - 09:57 AM

S-ar putea sa fie si asta. Cei care au dedus culorile s-au luat insa dupa o poza alb-negru plus probabil niste date scrise. Nu-mi aduc aminte cu precizie. Oricum, culorile de la IAR n-au nici o legatura cu alea nemtesti, dar asta cred ca stiai.

Din Me 262 au incercat sa dezvolte niste bombardiere mobile.
Un exemplu ar fi Me P 1099. Deocamdata varianta A.

Kitul de la Revell, m-a atras in primul rand prin cutie. Pe ea, o ciudatenie cu aripi mici de Me 262 si un corp de delfin sau orca vopsit in verde patat. Mi-a plaut ideea, pornind de la silueta de rechin alb a Me 262 la asta de Orca a fratelui mai mare. Va dati deci seama, cam ce ma atrage pe mine la un model sau altul. Ma intereseaza mai putin cate victorii a avut sau ce pilot celebru l-a pilotat.
E vopsit la pensula cu petele asa cum apareau in planul de montaj (sa zicem facute cu buretele si nu cu pulverizatorul).

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

#199 Useril este offline   Radu161 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 06-May 08
  • Location:Bucuresti/Arad

Postat 17 April 2010 - 10:28 PM

Stiam de diferenata de culori intre IAR 80 si ME 262. :) Exemplul era intre profile de IAR.
Ultimu e fain, 262 obez. :clapping:

#200 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2010 - 10:47 PM

Si daca cu asta de mai sus nu mergea totul OK, exista Planul B. Das war zu macht ihm eine Zerstorer. Nu stiu daca o fi corect dar intelegeti unde bat.
Multe mitraliere pe peste tot si doua mari tunuri drept chica.
Asta-i Me P1099 B.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

14 useri citesc topicul
0 membri, 14 vizitatori, 0 utilizatori anonimi