Cateva pentru care am putine imagini si nici nu ar fi metritat multe.
Le bag la gramada sa le fac de ras.
Un Bucker Jungmeister - kit heller, cu obiect ajutator pentru intelegerea dimensiunii.
Un Bristol Blenheim de la Frog Novo, vopsit la pensula in niste culori pe care eu le-am considerat adevarate.
Me 109 E3 - Hams Philip - Kit Amodel - printre primele aparute la noi. Eu am fost foarte impresionat de forme si detalii. Transparentul insa lasa mult de dorit.
Me 163 Komet de la Heller - vopsit la pensula, terminat intr-o zi. Nu-mi aduca aminte ce culori foloseam la interior. Cred ca ma luam dupa italeri care spunea ceva despre asta si le faceam un verde pal.
Me 109 Z - cam din aceeasi perioada cu Me-ul lui Hans Phillip. Nici nu va dati seama ce am simtit cand am vazut ca cineva face asa ceva. Nici n-am dormit pana a doua zi cand m-am vazut cu cutia in mana. Nu--mi place cum sta trenul princpal de aterizare. Poate o sa-l refac odata, eventual sa-l vopsesc integral RLM 02.
Me 262 Walter Novotny - din aceeasi perioada de la acelasi producator.
Si daca aparusera astea ce sa mai faci cu gramada de Smer-uri in pozitiv si inguste in fuselaj....Experiente.
Adica Schnellbomber-e cum e asta de mai jos.
Un Heller la care am respectat cat mai bine culorile de pe capacul cutiei - Singura documentatie posibila la vremea respectiva, net numai la internet-cafe si aia proasta si fara posibiltatea de a lua imagini.
Deci Me 108 Taifun
Mustang P51 B de la Revell, pierdut de fratii sai de mai devreme. Vopsit tot la pensula.
Si un Peashooter care inca isi mai asteapta atzele
PZL Wilga, de la Amodel, facut repede de tot ca sa ajunga la un Expomil a doua zi. N-am avut altfel de albastru, dar nu s-a plans nimeni si am impresia ca s-au vandut destul de bine kiturile.
Inmatricularea e facuta cu letraset.
Aceasta postare a fost editata de wurger: 12 April 2010 - 12:38 AM