Forum Machete,Modelism,Hobby: Colectia lui WURGER - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Colectia lui WURGER machete (mai bune si mai proaste) la 1/72

#121 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2010 - 01:33 AM

Va multumesc pentru vizionari si aprecieri. :lol:

Un alt rus.
Yak 9 de la Dakoplast.
Probabil matrita este acum la alta firma, Dakoplast nemaiexistand din cate stiu eu.
Foarte bun kit. Detalii asemanatoare cu cele de la Archangelski. Avand aripile din lemn insa (avionul real), p-acolo nu prea sunt detalii ametitoare - mai mult pe intrados.
Nu stiu cat de corecte sunt culorile.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

#122 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12661
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 28 March 2010 - 10:34 AM

Superba colectie!

#123 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2010 - 12:10 AM

Multumesc big-brother ! :dribble:

Ziceam ca fac poze azi ... :dribble: :lol: :-)
Cand fu Tica nu fu Tache si invers de mai multe ori.
Pentru ca in Romania cand e criza, primavara vine chiar mai tarziu decat al 13-lea salariu, azi a fost asa frumos afara ca se izbeau gugustiucii de geamuri.
Deci n-am pozat nimic.
Da mai scoatem din turbinca d-astea mai vechi.

De data asta un american - P 47D Thunderbolt de la Revell.
Am ramas incantat de felul in care am inchis aceasta macheta. La trenul de aterizare si roata de coada aproape ca n-a fost nevoie de lipici. Imediat dupa ce l-am terminat am facut si razorback-ul de la Academy - la fel de bun.
Pe vremea aia inca mai foloseam un marker argintiu la chipping - cam nerealist. Rosul de pe bot e culoare Modelist de la Modelism International. Cand veneam de la facultate, treceam pe la redactie la Casa Presei si-mi mai luam o vopsea din asta la sticluta. Era de fapt Dyo pt. decoartiuni interioare, diluat si flaconat. Le am si acum si sunt la fel de bune - din 95 pana acum.....Hm !

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de wurger: 29 March 2010 - 12:11 AM


#124 Useril este offline   Blue-Max 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2473
  • Inregistrat: 06-December 04
  • Location:Lugoj

  Postat 29 March 2010 - 12:35 PM

Vezi postareawurger, la 28 Mar 2010, 01:28, a spus:

I
Archangelski Ar2. Una dintre cele mai minunate matrite. Hai sa zicem - cea mai pe gustul meu.

Absolut si pe gustul meu acest avion. Inclusiv vopsirea de iarna.
Ma bucur sa aud ca si kitul e de calitate.

#125 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2010 - 01:02 PM

Surpriza saptamanii :lol:

IAR 80 de la MPM pe care l-am facut cu drag pana sa aflu ca e "incorect si prost si nu seamana la el nimic cu IAR".
In vremea cand l-am facut, faceam parte dintr-un grup care il vizita cam odata la doua saptamani pe domnul general Ion Dobran. Dansul ne prezenta amintiri palpabile printre care un album/jurnal foto cu imagini care de atunci au aparut prin carti si reprezentau itinerariul sau si al escadrilelor din care a facut parte, de-a lungul razboiului. Multe din poze erau facute de Ion Galea, pilot coleg, a carui sotie a fost prezenta la cateva intalniri. Doamna Galea facea o cafea grozava.
Fiind eu patruns de evenimente, m-am gandit sa inmatriculez IAR-ul cu acest numar (140) pentru ca se pare ca l-a zburat cu predilectie Ion Galea.
Scena reprezinta intoarcerea dintr-o misiune si locotenentul Ion Galea e imbracat asa cum l-am vazut intr-una din poze. Cel slab care-l intampina (cu vesta de salvare pe care am si atins-o) ar vrea sa fie chiar Lt. Ion Dobran (cu toate ca ar fi trebuit sa fie mai bronzat - i se spunea "Fachirul").

Corecturile pe care le-am facut (din ce mai tin minte) au fost. Bombarea capotei motorului prin fortarea celor douajumatati pe o bila de sticla si scufundarea in apa fiarta, inlocuirea tevilor de esapament, aplicarea unei sarniere pe bot din fir de polistiren tras la cald si segmentat cu bisturiul. Indreptarea unghiului (era rotunjit) dintre peretii latrali si peretele din spate al cockpitului, adaugarea de benzi de intarire din scotch pe lateralele fuselajului, regravarea unor nituri, adaugarea pieselor de ranforsare ale profundoarelor, cockpit refacut complet (dar mult mai slab decat Z-Mare), mitraliere din ace de seringa, tren si bechie refacute total, catarg antena metalic, motor rasina completat cu fire bujii....Si or mai fi si altele dar, dupa cum va spuneam a trecut ceva timp de atunci.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Actualmente, motorul s-a desprins in interiorul capotajului si atarna mort cu elicea peste marginea de jos. Inca ma mai gandesc la o metoda de a-l lipi fara sa desprind tot capotajul.
Daca va vine vreo idee...

#126 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 30 March 2010 - 09:31 AM

Hawker Hurricane romanesc.
Stiu ca are cofa gresita. Am avut si una buna pe care m-am tot pregatit sa o schimb, dar pana la urma cred ca am pierdut-o. daca are cineva una, poate organizam un schimb.
Asta e kitul revell. Se imbuca atat de bine ca ziceam ca si pe intuneric il poti face.
Mickey de pe fuselaj e de la IAR.
Nu mai am timp sa scriu mai mult ca a venit un nene sa ne bage antivirusi :lol:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

A, crucea de pe fuselaj e din aia transparenta de care vindea Modelismul. Am dat intai alb ca sa iasa.

Aceasta postare a fost editata de wurger: 30 March 2010 - 09:33 AM


#127 Useril este offline   Mgc151184 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1073
  • Inregistrat: 14-December 04

Postat 30 March 2010 - 09:56 AM

Citeaza

IAR 80 de la MPM ...................
Hawker Hurricane romanesc. .............


:lol: :dribble: :-) :dribble: :dribble:

#128 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 30 March 2010 - 10:48 AM

Cel mai bun serial care exista.Cel putin de 2-3 ori pe zi il vizionez.Teribil,nu alta.Respecte.

#129 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 30 March 2010 - 10:50 AM

Henschel Hs 129 Grupul 8 AsFalt

A fost vopsit mai intai nemteste si abia apoi m-am razgandit si l-am romanizat ca fiind al lui Alexandru "Gill" Georgescu. Cam ca in viata.
Am avut o poza cu coada si in rest culoarea de pe bot si coafe am dedus-o citind.
Erau extraordinari baietii astia care foloseau avioanele de asalt ca vanatori dupa ce-si terminau treaba.
Ulterior am citit cartea "Bat clopotele-n Gulag" scrisa de un avaitor care a facut parte din grup si a trecut prin toate "statiunile" drept rasplata la sfarsitul razboiului. Din pacate acum nu-mi vine in minte numele.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

#130 Useril este offline   mutulica 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 14-April 09
  • Location:Buc, prin Tei...
  • Interests:pescuit, matze, machete, efecte decorative

Postat 30 March 2010 - 05:44 PM

Mai ai bre multe, ca ne-ai zapacit! chiar vrei sa ne umilesti pe toti? :lol:

#131 Useril este offline   deltadagger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 479
  • Inregistrat: 21-November 09
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie

Postat 30 March 2010 - 06:25 PM

Nu pot decat sa stau,sa privesc si sa ma minunez :lol: Keep it goin' on Wurger!!!

#132 Useril este offline   anstro 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 427
  • Inregistrat: 12-January 10
  • Location:Buzau
  • Interests:Aviatie

Postat 30 March 2010 - 07:31 PM

Hs 129 ce provenienta este ca si kit? si ce decaluri ai utilizat?

#133 Useril este offline   vlad 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 416
  • Inregistrat: 07-March 08
  • Location:Turda

Postat 30 March 2010 - 08:05 PM

Salut!
LASER colecţie .

#134 Useril este offline   JangBogo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2386
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Location:Craiova
  • Interests:Figurine Antichitate-perioada moderna, Afrika Korps, Japonia.

Postat 30 March 2010 - 10:08 PM

:lol: Incep sa inteleg mai bine expresii de genul "bouche bee" (scuze fata de puristi ca nu reusesc sa bat corect cuvenitul accent direct pe primul e), vazand asemenea minunatii care, cu siguranta, zboara prin camera lui Wurger.

#135 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 30 March 2010 - 11:35 PM

Mutulica - stai bre ca inca n-am ajuns la Fockewulfuri si mie de ce crezi ca-mi zice wurger. Abia acolo o sa va plictisiti. Ti-am zis ca-i ca "tanar si neobosit".

Anstro - kit italeri, decaluri (cruci) de la modelism, cu alb sub ele si putina culoare galben mai inchis peste ca erau ca lamaia. Restul e scris de mana cu pensula.

Vlad - nu e chiar laser, mai sunt si lumanari.

JangBogo - zboara pe ma-sa. Sunt in niste cutii. Cu Pashtele asta daca prind o zi libera fac un stalp la vitrina si ma mai apropii un metru de linia de finish cand le voi expune omeneste. Concluzie - daca nu te-ai insurat inca, invata din greselile altora. Sau ia-ti una de la tara care sa n-aiba impresii de designer de interior.

Si ca sa nu irosesc postarea....
Heinkel He 112 al lui Moscu. Kit heller trecut stangaci in negativ, acoperit cu foita de argint de la icoane (experimente) si vopsit cu ce am crezut eu ca e RLM 62(de fapt acelasi lucru cu 02).
La asta chiar n-am avut decaluri. Crucile erau vechi si le-am gasit la cineva de pomana. Cand le-am pus se crapau ca toate alea asa ca a trebuit sa le scufund intr-o baie de aracet ca sa le pun cumva. Le-am pus pe genul puzzle.
4 negru a fost redecupat si inegrit cu acrilice - fusese la un messerschmitt parca si era rosu.
Pluto de pe fuselaj l-am pictat cu pensula 000 pe o foaie de decal rusesc (avea surplus transparent). Cand s-a uscat l-am decupat si l-am folosit ca pe un decal ordinar.
Acum mi se pare ca arata de toata jena dar a luat o mentiune la o expozitie la Muzeul Militar prin 94 parca. Imensa incurajare pentru un incepator ca mine atunci.

Avionul adevarat a fost cred primul care a executat o misiune de razboi in Basarabia. Au plecat la o insotire de recunoastere si la intoarcere au dat peste un aerodrom cu 2 linii de Rate la sol. Le-au mitraliat si li s-a raspuns cu mitraliere antiaeriene. Moscu s-a intors cu avionul gaurit dar fericit. Este si o poza celebra incare ii lipseste un capac de vizitare de pe partea dreapta a fuselajului.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de wurger: 30 March 2010 - 11:36 PM


#136 Useril este offline   bogy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1367
  • Inregistrat: 26-May 05
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2010 - 06:56 AM

Wurger-e, nu cumva e vorba de Mitica Marinescu?

#137 Useril este offline   Mgc151184 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1073
  • Inregistrat: 14-December 04

Postat 31 March 2010 - 09:28 AM

Wurger, felicitari inca o data pt ce ai lucrat,detii si expui, bravo. :lol:
In legatura cu He-112 nr4 atribuit pilotului Moscu, in acea zi de 22 iunie 41 cand a doborat mai multe avioane, este eronat, si eu am trait mult timp cu impresia ca acesta este avionul zburat de el in acea zi (in ideea asta am si facut o macheta a acestui avion la 1/72), dar dupa citirea carti "Aviatia Romana in prima zi de razboi 22 iunie 1941" si in urma discutiilor purtate cu Dl. Antoniu am inteles ca in acea zi ar fi zburat pe NR.13.
Redau mai jos cele scrise de dl.Antoniu:
"Conform fotografiilor autentice copiate din albumul personal al Cdor.av. Moscu Teodor avionul cu care a efectuat misiunea din 22 iunie 1941 a fost He-112 Nr.13.
Deasemeni, conform registrului istoric al Esc.51 Vt., se confirma avionul Nr.13
Jurnalului de Operatii al Gr.5 Vt si cel al Esc.51 Vt., confirma avionul Nr.13
"

#138 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2010 - 10:08 AM

Ba da Bogy. Ti-am dat-o si tie ? Baiat de profesor undeva in oltenia cu gospodarie si pamant, moara....Chiabur. N-avea cum sa scape. I-a facut un set de sah sculptat lui Stalin. Cand a revenit in Romania, a lucrat la Arta Lemnului.

Mgc (niste numere) - multumesc. Uite cum mai inveti tot timpul cate ceva. Oricum 4 aparea in pozele din Aeronautica nr. 5 si mi-a placut. Mai am 3 He 112 nefacute - unu RS si 2 Heller - deci poate il fac si pe 13 ca reparatie morala.

Acu' uite Messerschmitt-ul lui Dobran.
Nu am gasit o poza cu el. Nici dl. general Dobran n-avea, dar punand cap la cap diverse informatii, asa l-am vazut eu. Inscriptia laterala spunea ca doar a avut de gand sa o scrie. Cum insa in perioada aia se mutau dintr-un loc in altul, numai de astea nu le mai ardea cred. Intre timp a fost si doborat parca.
Din ce am vazut in poze, in lotul asta de avioane ce au inlocuit pe cele reformate, erau cateva cu cupola Erla. O particularitate ce mi-a sarit in ochi, dar nu neg ca ar putea fi din cauza calitatii filmului, e ca erau decolorate (74 si 75).
Kitul e hasegawa (destul de slab la forme - mai ales umflaturile de pe bot si botul in general subtire) si a fost facut "from the box". Nu mai stiu de la ce era decalul dar imi aduc aminte ca i-am deschis albastrul din centru ca asa se vedea in poze.
Nu m-am obosit cu interiorul dar l-am bagat inauntru pe Locotenent.....iteam "Jurnalul" in timpul ala.
Enjoy !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Dobran109_Has.jpg
  • Imagine atasata: Dobran109_Has1.jpg
  • Imagine atasata: Dobran109_Has2.jpg


#139 Useril este offline   Cantacuzino 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 22-February 05

Postat 31 March 2010 - 10:10 AM

Vezi postareaMgc151184, la 31 Mar 2010, 08:28, a spus:

Wurger, felicitari inca o data pt ce ai lucrat,detii si expui, bravo. :lol:
In legatura cu He-112 nr4 atribuit pilotului Moscu, in acea zi de 22 iunie 41 cand a doborat mai multe avioane, este eronat, si eu am trait mult timp cu impresia ca acesta este avionul zburat de el in acea zi (in ideea asta am si facut o macheta a acestui avion la 1/72), dar dupa citirea carti "Aviatia Romana in prima zi de razboi 22 iunie 1941" si in urma discutiilor purtate cu Dl. Antoniu am inteles ca in acea zi ar fi zburat pe NR.13.
Redau mai jos cele scrise de dl.Antoniu:
"Conform fotografiilor autentice copiate din albumul personal al Cdor.av. Moscu Teodor avionul cu care a efectuat misiunea din 22 iunie 1941 a fost He-112 Nr.13.
Deasemeni, conform registrului istoric al Esc.51 Vt., se confirma avionul Nr.13
Jurnalului de Operatii al Gr.5 Vt si cel al Esc.51 Vt., confirma avionul Nr.13
"


Moscu a zburat ambele He 112 no 4 si no13. Pozele confirma pe Moscu langa ambele (si nr 4 si nr 13)

Eu am gasit alte date referitoare la zilele cand le-a zburat.

Conform unei liste Moscu a zburat No 4 in primele zile de razboi .
On 22 june 1941, Slt .Av. Teodor Moscu flying He 112 E No. 4 surprised two Rata’s that were just taking off from Ismail airfield and shot one down. He then saw another I-16, which was coming directly at him, and fired again. The Soviet aircraft was hit and went down in the Danube. With several Soviet aircraft on his tail, Moscu’s aircraft was hit. However, he managed to outmanoeuvre and fire on one of the attackers, before he and his wingman Adjutant Av. Pavel Constantin headed for home. His final tally for the day was two confirmed and one probable victories.

Iar No 13 a fost zburat de Moscu in data de 8 iulie 1941

On 8 July 1941, at 17.15 hours a flight took-off led by Locotenent Av. Statescu Tiberiu with Sublocotenent Av. Moscu Teodor, Adjutant Av. Ion Pavel and Adjutant Av. Constantin Popescu. At 18.00 hours the He 112’s attacked with bombs and the on-board armament a motorized column at Porumbesti. 12 to 15 cars and 20 carts were destroyed. The column was completely disorganized but aircraft No. 13 flown by Moscu Teodor was hit by machine gun fire which pierced the engine cam shaft bay and the main fuel tank located under the pilot seat. The pilot was slightly wounded in the right arm.

#140 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 31 March 2010 - 09:21 PM

Uite asa,invatam si noi,profanii,istorie documentata,adevarata si traita.Foarte,foarte bun topicul asta.Ar merita un premiu.

Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi