Pagina 1 din 1
1:48 La-5 FN ZVEZDA outofthebox
#1
Postat 07 March 2010 - 12:46 PM
intre 2 rasini cica tare ar merge niste plastice
asa ca am tras una macheta de pe zidul plangerii(plin cu plastice 1:48)si HEI-RUP!
am inceput montarea cu un mare chef dar pe la jumatate deja am inceput sa gafai - zvezda a facut La-ul asta ca un Fw de la eduard -ultra mesterit dar cand pui capacele de acces inchise se vede ioc! as fi vrut sa-l vopses dar m-am oprit pt. ca nu am inteles ce culoare ar trebui sa aiba cabina si structura interna
asa ca am tras una macheta de pe zidul plangerii(plin cu plastice 1:48)si HEI-RUP!
am inceput montarea cu un mare chef dar pe la jumatate deja am inceput sa gafai - zvezda a facut La-ul asta ca un Fw de la eduard -ultra mesterit dar cand pui capacele de acces inchise se vede ioc! as fi vrut sa-l vopses dar m-am oprit pt. ca nu am inteles ce culoare ar trebui sa aiba cabina si structura interna
#3
Postat 09 March 2010 - 06:20 PM
se pare ca am gasit culoarea masinii de spalat - http://www.colorserv...or.asp?fs=26320
Aceasta postare a fost editata de mamutel: 09 March 2010 - 06:22 PM
#7
Postat 25 March 2010 - 10:36 PM
#11
Postat 25 March 2012 - 12:19 PM
Da, treaba cu vopseaua sarita este un real examen. Unul din pacate este simetria, ori exact in asta ai cazut tu. Apoi exista o inconsecventa care nu da bine, anume, voseaua sarita cu restul care arata impecabil! Deci ori renuntai la voposea sarita, ori "uzai" mai tare macheta, in special pe la decaluri, care sunt prea "ştoc".
No, gata cu circoteala, ca restul imi place cum a iesit, inclusiv "uzura" de pe intrados!
No, gata cu circoteala, ca restul imi place cum a iesit, inclusiv "uzura" de pe intrados!
#12
Postat 25 March 2012 - 12:52 PM
trebuie sa sar in apararea lui mamutel cu doua aspecte, observate in practica, bineinteles fara intentia de a polemiza:
a) vopseaua sarita simetric: am vazut pe destule utilaje precum si pe cateva avioane vopseaua uzata simetric. Mi-am dat seama ca e din cauza ca in zonele unde era sarita simetric fie utilajul lovea diverse obstacole atat cu partea dreapta cat si cu stanga iar la avioane erau puncte de acces sau de intretinere amplasate simetric, mecanicii lucrand in zonele respective, vopseaua se degrada si ea dupa un model relativ simetric.
b) vopseaua sarita in unele locuri, in unele nu. Am observat si eu asta si chiar ma intreb daca autorul a facut-o intentionat: La-5FN avea anumite zone cu invelis metalic (fuselaj anterior, carenajele Karman de la aripa, niste bride de intarire pe aripi, samd). Restul era din lemn. Observ ca vopseaua sarita e figurata pe zonele metalice. Vopseaua adera in general mai prost pe metal decat pe lemn, mai ales daca e data in graba, fara degresare/grund corespunzatoare, etc. Deci mie mi se pare plauzibil asa ceva.
a) vopseaua sarita simetric: am vazut pe destule utilaje precum si pe cateva avioane vopseaua uzata simetric. Mi-am dat seama ca e din cauza ca in zonele unde era sarita simetric fie utilajul lovea diverse obstacole atat cu partea dreapta cat si cu stanga iar la avioane erau puncte de acces sau de intretinere amplasate simetric, mecanicii lucrand in zonele respective, vopseaua se degrada si ea dupa un model relativ simetric.
b) vopseaua sarita in unele locuri, in unele nu. Am observat si eu asta si chiar ma intreb daca autorul a facut-o intentionat: La-5FN avea anumite zone cu invelis metalic (fuselaj anterior, carenajele Karman de la aripa, niste bride de intarire pe aripi, samd). Restul era din lemn. Observ ca vopseaua sarita e figurata pe zonele metalice. Vopseaua adera in general mai prost pe metal decat pe lemn, mai ales daca e data in graba, fara degresare/grund corespunzatoare, etc. Deci mie mi se pare plauzibil asa ceva.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1