Focke-Wulf Fw190 D9
#1
Postat 05 March 2010 - 09:14 PM
.
In instructiunile de montaj sunt date ca variante de vopsire RLM -urile obtinute prin mixarea vopselelor Tamya . Dintr-o minima cercetare am descoperit doar ca cockpit-ul este RLM 66 si interioarele RLM 02.Mi-as dori daca puteti sa ma ajutati cu variantele de camuflaj avand in vedere ca voi folosi RLM-urile Agama si decal-urile de mai sus.
Multumesc frumos
Razvan
#3
Postat 07 March 2010 - 12:18 PM
a: XF-24:5+Xf-50:1
b: XF-61
c: XF-2:7+XF-23:1+XF-66:2
O sa sap mai adanc in cursul zilei de azi sa ma lamuresc.Pana atunci sa va prezint cum arata in stadiul actual (nechituit).
Imi cer scuze dar pozele sunt facute cu telefonul si sper ca in scurt timp sa obtin aprobarea familiei,pentru achizitionarea unui aparat de fotografiat ( sansele sunt aproape nule )
#6
Postat 07 March 2010 - 01:08 PM
#9
Postat 07 March 2010 - 11:35 PM
Z-mare, la 7 Mar 2010, 12:46, a spus:
Daca nu, FW-urile, erau camuflate, in general, in RLM 74/75 cu RLM76 pe burta.
Nu si D-urile. Numai prin exceptie au avut parte de 74/75/76.
Au existat trei variante principale, pentru Dorele de serie:
- la inceput, RLM 75 cu 83 sus, cu 76 intradosul
- mai la mijloc, 82 cu 83 si 76 intradosul
- ultimele masinarii, 81 cu 82 si 76 dedesubt.
Spor!
#11
Postat 08 March 2010 - 12:13 AM
#12
Postat 08 March 2010 - 12:45 AM
Interiorul cockpit-ului la aparatele contemporane cu D-ul tau era vopsit in RLM 66 (gri inchis), cu panoul de instrumente negru.
Baia terenului de aterizare era RLM 02, ca si jambele si interioarele capacelor de inchidere a trenului.
Jantele rotilor erau negru lucios.
Uneori camuflajul de pe fuselaj diferea de cel de pe aripi. Fuselaj 81 + 82 si aripi 75 + 83. Uneori deasemenea intradosul (burta) sau doar panouri din acesta ramanea nevopsit (aluminiu). Debandada, stocuri pe terminate, transport dificil al materialelor.
Oricum asta face ca posibilitatile sa fie foarte variate si colorate.
Spor la lucru !
#13
Postat 08 March 2010 - 09:12 AM
Salut. Nu cumva si panoul era tot in RLM 66? Nu de alta dar am si eu in lucru D-ul de la Eduard si deja am vopsit panoul in RLM 66. De altfel, ei dau panoul din PE vopsit tot in RLM 66.
#14
Postat 08 March 2010 - 10:10 AM
Abia acum am vazut ca e Dora.
Acolo culorile, cum zic si Marinelu si Wurger, au variat foarte mult. Inclin sa cred ca acolo e vorba de RLM 81/83/76 dar poate fi si RLM 82/83/76
#15
Postat 08 March 2010 - 01:00 PM
@ Paul esti un fericit daca ai indicatiile in RLM-uri.La mine e o intreaga ecuatie
#18
Postat 08 March 2010 - 09:46 PM
@ Paul mersi pentru indicatie dar sunt nevoit sa ma limitez doar la decal-urile prezentate mai sus din lipsa bugetului .
#20
Postat 09 March 2010 - 04:03 PM
Dupa 2 zile de cercetari pigmentate de apostrofarile sotiei (,,stai toata ziua in fata calculatorului '' ,,mai vorbeste si tu cu baiatu ca se uita la tine '' baiatul avand 4 luni ) m-am decis la a doua inmatriculare, si anume : Fw190D-9, "Black 12" of Leutnant Teo Nibel of 10/JG54
RLM82/RLM83/RLM76
Imi urez spor la treaba !