TOP GUN 5 (65) - Octombrie 2005
#23
Postat 25 October 2005 - 07:54 AM
[QUOTE]
Stiti cum faci rost de un mig-21 ?
CUMPERI O BUCATA DE PAMANT SI ASTEPTI....
He he he, dar trebuie spus ca bancul a aparut in Germania Federala dupa ce au achizitionat F 104 Starfighter. Insa adaptarea la noi este la marele fix

Cit despre noile avioane eu m-as bucura sa se faca odata inlocuirea, indiferent cu ce JAS 39 sau F16

Spor,
Bill

#24
Postat 25 October 2005 - 09:52 AM


Aceasta postare a fost editata de tomcat_ct: 25 October 2005 - 09:54 AM
#25
Postat 25 October 2005 - 10:37 AM
Citeaza
#26
Postat 25 October 2005 - 11:20 AM
Problema e ca Migurile sunt putine si can naravashe - nu le place acolo sus, au mult dor de glie. Aviatia trebuie suplimentata cu ceva. Daca e sa luam ceva, cred ca F16, asa batrane si cu resursa folosita dar la un pret destul de acceptabil, sunt totusi bune ca umplutura pana ce armata isi permite sa cumpere ceva mai scump.
Ca usurinta de intretinere, F16 bate migu.
Daca ti se strica un F16, se gasesc piese noi de schimb - avioanele sunt inca in fabricatie iar daca se opreste linia tehnologica, sunt o gramada de avioane intregi puse la murat prin deshert in America.
Daca ti se strica un Mig21 gasesti numai piese la mana a doua - rusii nu mai fac, iar daca ii convingi sa faca cer mult pentru ca te-au prins de bliutze si pot strange cat vor. De aia au vandut germanii migurile 29 cu un dolar bucata - au facut un profit cred eu, altfel ar fi pierdut milioane pe piese de schimb si intretinere.
Cine se mandreste cu Lancerele? Prin restul lumii Lancerele sunt privite ca un anacronism, usor ridicol. Da, i-au pus nu stiu ce avionice si alte chestii. Astea sunt ca Daciile alea cu tot felul de luminite si leduri, radio VEF cu boxe Tehnoton, tapitzerie "leopard", antiradar cu leduri, spoiler la geamul fumuriu, aripa "de formula unu", claxoane cu "la cucaracha", dunga "de raliu" pe capota, eticheta "bemveu" si CD atarnat de oglina: o vechitura ridicola "inbunatatita" de un tont cu prost gust.

De ce zic asta? Pai cate au reusit sa vanda pe la altii? Ca le-au tot dus la shouri si expozitii de vreo cinci ani buni.
Oricum, discutia asta e pierdere de timp pentru ca nimeni in afara celor cu adevarat implicati nu stie care va fi urmatorul avion de vanatoare romanesc.
Radu
#27
Postat 26 October 2005 - 04:53 PM
Desi F16 este vechi, avionica este moderna bine de tot. Pe de alta parte un avion testat in diverse conflicte face cit multe avioane multe mai moderne, dar care nu au vazut de loc lupta. Un alt exemplu in acest sens este A-10, care inainte de razboiul din golf din 90 a fost sortit sa fie dat la fier vechi, si operatiunea chiar incepuse. Dupa conflict, USAF a ramas nitel cu gura cascata legat de performanta “batrinului” A-10, drept care acum au in derulare un program de a extinde “viata” lui A-10 pina prin anul 2015. Una peste alta, experineta in conflict este un lucru major. La acest capitol, F-16 sint greu de batut…
Sint sufficient de aproape de fabrica lui Lockhead-Martin din Fort-Worth unde se produc F-16-urile. Pe acolo se zvoneste ca deja s-a rezervat spatial de productie pentru F-16 romanesti. Cred totusi ca este doar un zvon, rezultat al unei discutii la o ceasca de cafea, in pauza de masa…
ict
#30
Postat 31 October 2005 - 12:54 PM
#32
Postat 31 October 2005 - 01:31 PM
Mai intai m-am bucurat pentru ca am gasit in sfarsit un motiv sa cumpar un F16 la 1/32. Dupa aia am dat un serci pe Ziare.ro si uite ce am gasit. http://www3.ziare.ro....php/1130741580
hahaha, e un truc vechi de jurnalism ieftin - Una zic in titlu si alta in text!
Deci, inca nu am motiv sa iau un F16.
Alarma falsa,
Radu
#34
Postat 31 October 2005 - 01:44 PM
Mie mi-ar placea sa ia din fiecare cate 5-6 buc
Aceasta postare a fost editata de MiG: 31 October 2005 - 01:45 PM
#37
Postat 31 October 2005 - 07:49 PM

P.S bogy - Belgia a cumparat F-16 la inceputul anilor 80 alaturi de Olanda, Norvegia, Danemarca
#38
Postat 31 October 2005 - 07:51 PM
Asa ca luati cate 16-uri la 32 puteti! Can't go wrong.
P.S. Cat despre Belgia, astia au luat F-16 acum mai bine de 25 ani si, de altfel, nu m-ar fi deranjat deloc sa le curatam stocul lor - MLU, nu tu razboi, nu tu furtuni de nisip


#39
Postat 31 October 2005 - 09:23 PM
1.Am vazut ca de multe ori F-16 mai vechi au marcaje de misiuni sau victorii aeriene pe ele. Oare vom primi veterani de genu' asta sau astea se pastreaza pt muzee?
2.Exista sansa (sau nesansa) sau primim avioane lovite de antiaeriana si reparate?
3.Si apropos de marcajele de victorie/misiune..ele apartin pana la urma pilotului sau avionului, ca nu m-am lamurit.
Aceasta postare a fost editata de MiG: 31 October 2005 - 09:24 PM
#40
Postat 31 October 2005 - 09:45 PM