De pe Net
#121
Postat 10 May 2006 - 08:56 PM
Cred ca cu proxima ocazie cand ii cumpar lui fiu-meu o sa fac pierdute oarece piese si piulite...
pe de alta parte cred ca se poate aranja ceva manual si in serie mai mare daca ne punem capul cu ceva corniere, piulite, un flex si o bormasina...
Facem un design care sa includ mai multe jmecherii, si lupa, si clestisori
Ideea nu e rea, dar trebuie luat in calcul ce te faci daca ai de facut nave sau scari mai mari asamblezi cu o binala sau cu schele de constructii
Bafta
#122
Postat 10 May 2006 - 11:19 PM
Totusi ca sa nu dati banii pe un set intreg de mecano, mergeti la primul magazin de furnituri de mobila si luati-va doua arcuri-tije sau cum le-o zice, d-alea care tin usa de la bar sau scrin sa nu va vina pe picioare.
De restu .....table, gauri, piulite si..... rabdare.
Oricum merita efortul mai mult daca esti bolnav de-a binelea de biplane.
Eu as opta totusi pentru plastic (ABS) avand in vedere ca pun acolo avionul gata vopsit :cry:
#123
Postat 11 May 2006 - 10:11 AM
wurger, la May 10 2006, 09:19 AM, a spus:
He... eu ma gandeam de fapt la ochestie mai sofisticata care sa mearga in toate pozitiile si care sa te ajute la mai toate tipurile de machete, stii, asa ca un banc de lucru demontabil pe care il iei in servieta si pleci cu el la plimbare, usor demontabil si asamblabil... :-?
PArerea mea, o sa ma apuc sa desenez ceva de genul asta sa vedem ce imi iese
#124
Postat 11 May 2006 - 11:00 AM
Pentru cei care construiesc exclusiv biplane (pasionatii de primul razboi mondial de exemplu), este foarte de folos pentru ca de obicei trebuie sa iti faci un fel de suport de vreun fel care sa tina aripile in pozitiile corecte pana cand se usuca adezivul. Nu prea e de folos pentru altceva.
Nu e nevoie de o chestie prea sofisticata care sa "tina" toate avioanele de orice tip. Eu mi-am facut un suport universal (a "tinut" pana acum 8 machete si inca se tine bine) care intra in locasul axului elicii. E facut din otel de 3mm (umerash de sarma). Macheta poate fi rotita pe axa elicii in asa fel incat sa se poate vopsi usor. (Am si o versiune "dubla" pentru Me262.) Cu asta, eu nu ating macheta cand lucrez la ea, astfel nu las amprente in vopsea, grasime de pe degete care strica derenta vopselei, am amandoua mainile libere cand aplic decaluri, etc.
Se poate face si dintr-un electrod indoit in forma de L - partea lunga e impunsa intr-o scandurica iar partea scurta intra in locasul axului elicii.
Simplu si ieftin.
HTH
Radu
#125
Postat 13 May 2006 - 08:04 PM
http://www.aviapedia...ry/video/smotr/
singurul regret ca sunt in limba de origine dar contin cadre inedite (cel putin pt mine)
#126
Postat 16 May 2006 - 07:51 PM
http://www.swannysmo....com/IPMS4.html
#127
Postat 17 May 2006 - 12:46 AM
#130
Postat 18 May 2006 - 04:05 PM
#132
Postat 19 May 2006 - 08:12 AM
Totusi, am impresia ca galetii, grilajele radiatoarelor si partial senilele, provin de la un kit industrial... sau si-a pornit masterele de acolo. Sunt cele mai dificil de realizat piese "ad mano".
Dar... lucrurile se complica !
Io-te ce poti sa cumperi de la japonezi, GATA FACUT si VOPSIT !
#133
Postat 19 May 2006 - 08:23 AM
Sunt o intreaga serie, toate se pare cu interior !
In sensul acelor de ceas, pornind de sus:
- Churchill (Mk.VII cred)
- Horch (cred, sau Steyr)
- Panther
- Sd.Kfz. 232
- Crusader Mk.I
- Jagdtiger
- KoenigTiger
- si doua variante de Tiger I
Ce bine ar fi sa se 'nierveze 'fun producator si sa scoata niste kituri asa, in plastic, la 72!
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 19 May 2006 - 08:28 AM
#134
Postat 21 May 2006 - 07:16 PM
Deci este ceva de nedecris...in sfarsit cineva se concentreaza pe un subiect !!!
Astept reactii :hammer:
#135
Postat 22 May 2006 - 10:04 AM
#138
Postat 23 May 2006 - 11:03 AM
Ahmed, la May 22 2006, 08:17 AM, a spus:
Nu sunt exagerari, e propaganda! E din seria "Am invins, ce buni suntem!" cand castiga echipa pe care o sprijini si "Au pierdut, ce natarai sunt!" cand aceeasi echipa pierde
Radu
#139
Postat 24 May 2006 - 09:46 AM