De pe Net
#1083
Postat 27 August 2007 - 06:07 PM
http://www.airliners...file/1241583/L/
http://www.airliners...file/1244743/L/
#1084
Postat 27 August 2007 - 08:38 PM
http://www.patricksa...Moose8154/2591/
#1085
Postat 28 August 2007 - 08:55 PM
http://www.hyperscal...9reviewgp_1.htm
expo http://www.hyperscale.com/galleries/ipmsus...pmodelstb_3.htm
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 28 August 2007 - 08:55 PM
#1086
Postat 30 August 2007 - 12:36 PM
#1087
Postat 30 August 2007 - 01:34 PM
Cred ca trebuie sa ne apucam si noi sa vorbim despre Dacii ! Alea, 1310 TLX, cu motoare de 2.0 l si computador de bord!
...aveau si AC, nu? :-?
#1088
Postat 30 August 2007 - 03:16 PM
mersu, la Aug 30 2007, 01:34 PM, a spus:
Cred ca trebuie sa ne apucam si noi sa vorbim despre Dacii ! Alea, 1310 TLX, cu motoare de 2.0 l si computador de bord!
...aveau si AC, nu? :-?
Bai, am vazut ca sunt complet ageamii baietii aia....unii habar nu au ce vorbesc!!!
Dar ma rog la politica si fotbal...mai nou si aviatie...se pricepe toata lumea
#1089
Postat 30 August 2007 - 05:21 PM
mersu, la Aug 30 2007, 01:34 PM, a spus:
Fasciananta dezbatere, frate Mersu !
Spune multe despre subconstientul colectiv...
Dar, de ce sa ne miram ? Crezi ca aceeasi discutie, p'acilea pe la noi, ar face mai putine valuri ?!
Ba, io cred ca ar fi si mai spumoase... ba poate, chiar mai maloase... si, bineinteles, incarcate de patimi "iecsperte"...
Testul revelator, e simplu ! Caci, acusica pune Galex de-un "POLL" !
PS. Parca voiau sa deschida un topic si despre blindatele WW2 ! Exista cumva ? Caci, ar fi TARE instructiv...
#1090
Postat 30 August 2007 - 05:34 PM
Citeaza
Cred ca trebuie sa ne apucam si noi sa vorbim despre Dacii ! Alea, 1310 TLX, cu motoare de 2.0 l si computador de bord!
...aveau si AC, nu?
#1092
Postat 30 August 2007 - 07:01 PM
Citeaza
In alta ordine de idei, asa arata o matrita: http://www.hyperscal...previewbg_2.htm
#1093
Postat 31 August 2007 - 01:21 AM
http://genieminiatur...0helicos/g5.jpg
Aceasta postare a fost editata de MiG: 31 August 2007 - 01:22 AM
#1094
Postat 31 August 2007 - 08:31 AM
#1095
Postat 31 August 2007 - 03:40 PM
Bates was positioned on the mezzanine of a bombed out office building about 100 yards from the Panther as events unfolded. Shot at the standard 24 frames per second with relatively grainy, b&w, 16mm film, the image quality was susceptible to any jarring, hand movement, or subject movement. As a result, a number of frames suffered from blurring or mis-aiming, which is understandable in a combat situation. Bates won a Bronze Star that day for his photography, based primarily on this remarkable movie sequence.
filmul si detalii
Aceasta postare a fost editata de Robotzel: 31 August 2007 - 03:53 PM
#1096
Postat 31 August 2007 - 04:17 PM
#1097
Postat 31 August 2007 - 04:31 PM
Apache, la Aug 31 2007, 05:17 PM, a spus:
E vorba de primul care pretinde, in lipsa oricaror dovezi concrete, ca ar fi facut asta. Discutia a fost purtata si pe worldwar2.ro, si pe aici, si nu exista nici o dovada in acest sens cu exceptia propriilor afirmatii.
Am gasit discutia de pe ww2.ro, aici:
http://www.worldwar2...p?showtopic=262
#1098
Postat 31 August 2007 - 09:23 PM
Apache, la Aug 31 2007, 03:17 PM, a spus:
Si iata cum se perpetueaza mitul... Se ia un pilot, i se acorda "lauri" din burta, apoi i se acorda merite...
Tudor Greceanu NU a fost al treilea in ierarhia asilor. DA, e adevarat, el a afirmat ca ar fi al treilea, dar cei care l-au cunoscut spun ca avea o inclinare spre exagerare (iar asta e un termen "diplomatic" ).
Primii zece asi ai ARR au fost:
Constantin Cantacuzino = 69
Alexandru Serbanescu = 55
Ioan Milu = 52
Dan Valentin Vizanty = 43
Constantin Rosariu = 33
Cristea Chirvasuta = 31
Ioan Maga = 29
Ioan Mucenica = 27
Vasile Gavriliu = 27
Tudor Greceanu = 24
(Sursa Denes Bernad "Rumanian Aces of World war 2")
Problema cea mai mare e ca Gerceanu insusi a dat doua locuri diferite pentru acest eveniment. Unora le-a spus ca a fost la Viena (262 capturat de Americani), altora le-a spus ca a fost la Bratislava (262 capturat de Rusi). Indiferent unde, nu e de crezut ca ori americanii ori rusii ar fi lasat un astfel de avion, atat de pretios, rar si greu de stapanit, pe mana oricui, indiferent cat de talentat.
In plus, cele 4 volume ale cartii "Me262" scoasa de Classic Publications descrie soarta fiecarui 262 capturat de aliati, de la captura pana la situatia actuala. NICI unul dintre aceste avioane nu a zburat in vreun miting aviatic la Viena la sfarsitul razboiului. Repet, NICI UNUL.
Astfel de "vrajeli" (aia ca el era al treilea as, sau ca a zburat cu 262) puteau fi "inghitite" pe vremea comunistilor pentru ca atunci omul de rand nu avea acces la surse de incredere care sa clarifice situatia reala. Acum, altfel sta treaba, nu mai tine.
Radu
Aceasta postare a fost editata de radub: 31 August 2007 - 09:25 PM
#1100
Postat 01 September 2007 - 01:07 PM