Una din modificarile initiale a fost revopsirea interiorului in negru lucios (prima mea greseala) cu un spray auto (a doua greseala). Desi am mascat bine, vopseaua s-a scurs si a acoperit insertia de lemn de pe polita spate, insertiile din aluminiu de pe fetele de portiere fata...
A urmat o incercare de a da jos vopseaua neagra, am folosit un solvent prea puternic si plasticul s-a topit pe alocuri.
Dupa ceva cautari am reusit sa fac rost de un interior aproape complet pentru ea si m-am apucat de lucru.
Aveam de gand sa fac portierele spate mobile de ceva timp, dar nu am avut tragere de inima (stiind cat e de lucru). Spre deosebire de restul caroseriei care e metal, portierele spate si bara fata sunt realizate din plastic si sunt prinse cu nituri de caroserie ceea ce le face usor de demontat.
In prima faza am detasat fetele de portiere spate de bancheta spate (erau turnate dintr-o singura bucata), am inceput sa refac zonele afectate de taiere cu plastic de la cartelele de telefon si chit auto.
A fost nevoie de chit si la scaunele fata (spatarul e realizat din doua componente care nu se imbina corect din fabrica) pentru retusuri.
Intrebat de modelisti la intalnirea precedenta de ce nu vopsesc si pe sasiu unele detalii mi-am bagat putin nasul pe acolo.
Unele piese au fost realizate de la zero, pedalele spre exemplu sunt facute din plastic striat, sarma de cupru si Poxipol.
Vopselele utilizate au fost negru mat Agama, alb mat Agama, maro lucios Agama (nu mai tin minte exact nuanta) si un marker cu vopsea gri Ico pentru insertiile metalice si detaliile de pe sasiu.
Vor urma alte poze zilele astea (trebuie modificati stalpii intermediari pentru montarea balamalelor portierelor spate).
Aceasta postare a fost editata de bmwh548: 21 February 2010 - 03:42 PM