Chiar daca vin cu completarile astea asa de tarziu, sper ca vor folosi cuiva pe viitor!
- In primul rand,
prizele de admisie. Interiorul este incorect, simplist reprezentat, dar vedem aici (in josul paginii) cum ar trebui sa arate
http://modelism.airf...k-36/yak-36.htm
- Scaunul de catapultare e dat ca fiind un K-36. Foarte aratos si din rasina (copie ilegala, se pare, a unui produs Neomega), se pare ca nu ar trebui sa se regaseasca in cockpitul unui Yak-36. Acolo s-ar fi aflat un alt model de scaun, mai vechi: KYa-1M.
http://s362974870.on...howtopic=220554
Totusi, in poza asta
http://postimage.org/image/xw1tzkgtl/ facuta in cockpitul unui Yak-36 expus pe la rusi se vede sistemul de declansare a catapultarii (manerele rosii) ca fiind central (intre picioarele pilotului) si nu pe lateralele scaunului, ca la KYa-1M. Mai mult, aparatorile oblice de pe lateralele scaunului nu se regasesc nici ele la KYa-1M, dar seamana cu cele de la KM-1M.
Care o fi adevarul?
- Produsele aftermarket.
In afara de scaunul KT-1M de la Neomega, care seamana cu KYa-1M (
http://www.neomega-resin.com/seats.htm) mai mult decat K-36

, alte ,,rasinoase'' nu am mai gasit.
PE-uri:
http://postimage.org/image/kd5t6a9qx/ pe care l-am gasit pe site-ul dat de Niki, dar care nu cred ca a ajuns in productie si asta
http://www.misterkit...21d56846ffcfbdd la un pret mai mult decat nesimtit.
Cam atat deocam data. Orice comentariu e binevenit!