Brewster Buffalo Tamya 1/48
#23
Postat 25 February 2010 - 09:48 PM
Tibi, am vopsit avionul negru lucios pe intrados doar pentru a proba o teorie.
Vopsind cu negru lucios apoi cu aluminiu sau alta combinaţie de genul asta ...in strat fin... al doilea strat ...silver, aluminiu sau metalic ''oţel'' iese mai bine in evidenta.....în strat fin....
În cazul de faţă a fost doar o probă în acest sens.
Când voi face un P-47 sau alt avion american care apare in aluminiu voi folosi aceasta metodă.
Acum doar am verificat cum merge.
Vopsind cu negru lucios apoi cu aluminiu sau alta combinaţie de genul asta ...in strat fin... al doilea strat ...silver, aluminiu sau metalic ''oţel'' iese mai bine in evidenta.....în strat fin....
În cazul de faţă a fost doar o probă în acest sens.
Când voi face un P-47 sau alt avion american care apare in aluminiu voi folosi aceasta metodă.
Acum doar am verificat cum merge.
#28
Postat 28 February 2010 - 04:07 PM
Salut ! Nu e mare lucru de detaliat: vopseşzi suprafaţa cu un strat de negru licios şi o laşi să se usuce bine
- aplici două straturi de aliminiu ;..... Va rezulta o suprafaţă aluminiu -crom asemănătoare cu cea a unor avioane americane........P-38 de exemplu.
Şi acum să revenim la americănaşul grăsuţ care e aproape gata ...... mai trebuie antena dar momentan nu am cele trebincioase.....adică 20 cm nailon de peşti.
Scuze! Americănaş în haine olandeze!
- aplici două straturi de aliminiu ;..... Va rezulta o suprafaţă aluminiu -crom asemănătoare cu cea a unor avioane americane........P-38 de exemplu.
Şi acum să revenim la americănaşul grăsuţ care e aproape gata ...... mai trebuie antena dar momentan nu am cele trebincioase.....adică 20 cm nailon de peşti.

#30
Postat 28 February 2010 - 09:28 PM
Sa-ti traiasca grasutul american emigrat.
O singura observatie: daca ai ales o varianta cu chipping, parca ar fi necesitat mai mult echilibru: daca au aparut ceva ciobituri pe lateralele capotei (cam mari dupa parerea mea), pe bordul de atac, etc., nu trebuia sa existe si pe zonele de acces? Adica aripi (mai mult pe stanga) si pe la ramele canopiei.
Spor.
O singura observatie: daca ai ales o varianta cu chipping, parca ar fi necesitat mai mult echilibru: daca au aparut ceva ciobituri pe lateralele capotei (cam mari dupa parerea mea), pe bordul de atac, etc., nu trebuia sa existe si pe zonele de acces? Adica aripi (mai mult pe stanga) si pe la ramele canopiei.
Spor.
#37
Postat 03 March 2010 - 10:13 PM
Salut Vlad,
Un pic mai ai si termini acest butucanos avion, care a iesit foarte frumos cu o vopsire excelenta. Iti recomand sa folosesti un fir mai subtire, asta mie mi se pare prea gros. Cit despre refacerea acelui pilon, probabil ai glumit, tu care faci avioane de la "0" ? te rog...
Spor,
Bill
Un pic mai ai si termini acest butucanos avion, care a iesit foarte frumos cu o vopsire excelenta. Iti recomand sa folosesti un fir mai subtire, asta mie mi se pare prea gros. Cit despre refacerea acelui pilon, probabil ai glumit, tu care faci avioane de la "0" ? te rog...

Spor,
Bill

#38
Postat 04 March 2010 - 09:53 AM
Frumos bondocul!
Citeva observatii:
- treaba generala, vopseaua sare prin locurile unde se umbla/freaca mai mult: cleme de prindere, pe unde umbla mecanicii, unde se pune piciorul, locuri de lovire cu diverse rasturi sau la manevre pe sol, unde culiseaza/deschide capota, capacele de alimentare sau incarcare munitie, locul de "frecare" al tablelor, cauzata de tensinule aparute la manevre mai "in forta".
- catargul antenei s-a strimbat din cauza tensiunii in fir
- daca sare vopseaua, sare si ...inscriptia (cifrele de pe aripapeste vopsea rasita)
- refa pozitia elicii, e putin intr-o parte.
Citeva observatii:
- treaba generala, vopseaua sare prin locurile unde se umbla/freaca mai mult: cleme de prindere, pe unde umbla mecanicii, unde se pune piciorul, locuri de lovire cu diverse rasturi sau la manevre pe sol, unde culiseaza/deschide capota, capacele de alimentare sau incarcare munitie, locul de "frecare" al tablelor, cauzata de tensinule aparute la manevre mai "in forta".
- catargul antenei s-a strimbat din cauza tensiunii in fir
- daca sare vopseaua, sare si ...inscriptia (cifrele de pe aripapeste vopsea rasita)
- refa pozitia elicii, e putin intr-o parte.