Am luat prin toamna aceasta macheta de la Pavel si in sfarsit i-a venit randul pe masa de lucru. Am incercat sa o imbatranesc folosind umbra arsa si umbra naturala + benzina pentru brichete. Deoarece rotile nu sunt in acelasi plan (greseala mea), ii fac un postament pentru a "pacali" ochii.
Este primul vechicul pe care il uzez. Spuneti-mi o parere sincera.
Pagina 1 din 1
Gaz 67B ParcModels 1/35
Postat 04 February 2010 - 05:26 PM
Salutare. Ma dau si eu cu parerea, desi sunt incepator, sper ca sunt critici constructive.
Primul lucru care mi-a sarit in ochi sunt rotile care nu sunt imbinate drept - se vede dunga de imbinare. Al doilea lucru, poate gresesc, scaunele par a fi din lemn masiv, cred ca erau perne deasupra chiar daca scheletul este din lemn.
Per total mie imi pare o lucrare ingrijita dar prea simplista - mie personal imi da impresia unei masini care nu a fost folosita decat pentru a fi bagata in hala unui muzeu unde a prins putina rugina
Dar per total e ok. Ai putea sa-l transformi intr-un experiment sa experimentezi fel si fel pe masina.
Toate cele bune!
Primul lucru care mi-a sarit in ochi sunt rotile care nu sunt imbinate drept - se vede dunga de imbinare. Al doilea lucru, poate gresesc, scaunele par a fi din lemn masiv, cred ca erau perne deasupra chiar daca scheletul este din lemn.
Per total mie imi pare o lucrare ingrijita dar prea simplista - mie personal imi da impresia unei masini care nu a fost folosita decat pentru a fi bagata in hala unui muzeu unde a prins putina rugina
Dar per total e ok. Ai putea sa-l transformi intr-un experiment sa experimentezi fel si fel pe masina.
Toate cele bune!
Postat 04 February 2010 - 07:03 PM
Multumesc pentru raspuns.
Kit-ul este saracacios in priviinta accesoriilor. Intr-adevar, puntea fata arata cam "dubios". Doresc ca pe aceasta macheta sa imi dau mana cu tehnicile si produsele pentru weathring.