T-55 Romanesc Italeri 1/35
#1
Postat 01 February 2010 - 05:27 PM
Apoi am vopsit-o folosind vopsea acrilica de la Humbrol. Detalii au fost vopsite cu enamels tot de la Humbrol. Cu uleiuri Abteilung s-a facut wash si in final cu Mig pigments s-a prafuit partea de jos. Concarde provin de la Parc Models.
Acum pregatesc figurine si anumite detalii.
#4
Postat 01 February 2010 - 10:03 PM
Multumesc mult pentru comentarii! Am notat la poza ce am adaugat la kit.
1.Facut din sirma subtire si Tamiya masking tape
2.Provine de la cutia cu surplusuri
3.La fel
4.Am imbunatatit un pic midraliera
5.Am folosit alt projector
Pentru figurine am folosit:
Pentru cel din dreapta
1.Capul de la "Soviet Motor Rifle Troops" (Dragon)
2.Trupul de la Tamiya "Russian Army tank crew at rest" putin modificat cu cit.
Pentru cel din stanga
1.Capul de la Hornet/Wolf http://www.greenwichgateway.com/hornetandw...PAGES/Hwh03.htm
2.Trupul de la Alanger "Motorized Rifle units of GDR".
Aceasta postare a fost editata de Grecul: 01 February 2010 - 10:04 PM
#5
Postat 02 February 2010 - 12:31 AM
La tanc nu ma bag, ca nu ma pricep. Tot ce pot sa spui e ca-mi place.
Grecul, la 1 Feb 2010, 22:03, a spus:
Intr-adevar, DDR-istul e o buna baza de plecare, cu cateva virgule:
- "bretele" la armia romana nu prea am vazut (se poate sa ma insel); se rad foarte usor
- buzunarele laterale, asemenea
- modul in care se termina pantalonii (din ce-mi aduc aminte, la vremea aia, racanul roman se purta cu ei in bocanci - lucru foarte greu de modificat); din aceste considerente, eu i-as lasa asa, pentru ca "multi vad, putini pricep"
- PM-u' cere un maner.
Spor!
Aceasta postare a fost editata de alexelu_marinelu: 02 February 2010 - 12:32 AM
#7
Postat 04 February 2010 - 04:33 PM
Citeaza
- buzunarele laterale, asemenea
- modul in care se termina pantalonii (din ce-mi aduc aminte, la vremea aia, racanul roman se purta cu ei in bocanci - lucru foarte greu de modificat); din aceste considerente, eu i-as lasa asa, pentru ca "multi vad, putini pricep"
Multumesc pentru observatii. V-am aratat poza inainte sa le modific ca sa mai comentam la ce trebuie adaugat sau modificat.
#8
Postat 24 February 2010 - 01:31 PM
Pariez ca ai gasit fotografiile care ti-au servit de model pe un site cu foto din perioada Revolutiei din 1989, la Timisoara. Am gasit si eu cateva. Pe atunci eu nu eram in Timisoara, ci la Bucuresti, pe unul dintre santierele lui nea Nicu. La hardughia aia mare de langa Palatul Parlamentului.
Nu stiam ca Italeri face T-55. Eu am montat un T-55 de la ESCI, dar este execrabil. Da totusi impresia generala, pentru cine nu este chitibusar, asa ca va ajunge cadou pentru un fost coleg (tot tanchist), care nu e prea interesat de detalii. De fapt, nici de modele la scara.
Observatii la o prima vedere: cablurile alea de remorcare sunt un rateu, nu te supara - daca ar fi foat asa in realitate, nu le-am fi putut manevra! Foarte multe detalii lipsa, dar nu prea cred ca dispui de o documentatie suficienta. Aparatoarea de deasupra esapamentului nu isi schimba culoarea, era tot kaki ca si restul tancului - fiind la o oarecare distanta de esapament, nu se incalzea. Si oricum gazele de esapament nu erau prea fierbinti, iarna ne incalzeam mainile la ele, nu ardeau.
Butoaiele alea puteau fi date jos si in general asa faceam cand se iesea cu tancurile din parc la o actiune mai serioasa - conducere, trageri, aplicatii. Cu atat mai mult a fost cazul la Revolutie! Deci, nici o greseala ca nu le-ai pus.
Eu am acum in lucru un T-55A de la Tamiya. Desi calitatea este excelenta, si acesta are multe detalii lipsa. Mai mult ca sigur, documentatie insuficienta. M-am oprit cu constructia in anumite faze (desi in general am cam pus toate piesele mari ale kit-ului), urmeaza sa ma documentez serios pe zone ale tancului si sa confectionez singur detaliile lipsa. Estimez ca imi va lua cel putin o jumatate de an sa il termin.
Am mai facut chestia asta cu un Pz.Kpfw. IV Ausf. H, tot Tamiya, pe care l-am modificat intr-un Ausf. G de final de productie. Rezultatul - cam vreo 350 de piese de diferite dimensiuni confectionate manual si adaugate! Dar nu este complet gata nici macar acum, mai trebuie sa definitivez inmatricularea - romaneasca, 10 Mai 1947. Dificila daca nu ai ce trebuie!
Aceasta postare a fost editata de Sheniloiu: 24 February 2010 - 01:33 PM
#9
Postat 25 February 2010 - 10:57 PM
Despre inmatricularea 4M109 as avea doar un comentariu....... Din cate am vazut prin poze, modelul respectiv nu avea decat o singura cocarda tricolora. pozitionata foarte in fata pe turela, pe partea dreapta (cum te uiti din fata tancului)
#10
Postat 26 February 2010 - 11:29 AM
#11
Postat 26 February 2010 - 04:16 PM
Multumesc pentru comentarii aduse si observatii. Am fi interesant sa vad constructiile tale.
Poti sa imi arati cu poze cum sa fac cablurile mai bune, pentru ca nu prea stiu?
Citeaza
Asta e diferenta noastra, eu prefer sa construiesc un model pe luna. Din pacate am un stoc de peste 100 de modele care ma astepta cu nerabdare.
Cu stima
Konstantinos Bouris, Grecia
Aceasta postare a fost editata de Grecul: 26 February 2010 - 04:19 PM
#12
Postat 26 February 2010 - 08:15 PM
Pana in prezent nu am dotat nici un model cu cabluri, nu am avut ocazia. Dar a facut-o un prieten de-al meu. A utilizat un pachet de sarme foarte subtiri, pe care le-a rasucit - tehnologie asemanatoare cu cea de constructie a cablurilor metalice. Nu a avut insa rabdarea sa caute fire adecvate, asa ca a obtinut niste cabluri ceva mai grosiere, dar totusi incomparabil mai realiste decat ale tale.
La kit-ul T-55 Tamiya la care lucrez, japonezii au dat, pentru cabluri, niste snur foarte fin din matase. Deocamdata, asa alb cum e, arata foarte realist. Cauta si tu asa ceva.
Eu sunt chitibusar, caut sa ma documentez foarte bine cand lucrez la un model. Un A6M5c Zero 52, Hasegawa, 1/32, mi-a luat 2 ani deoarece am cautat documentatie despre motor si carlinga. Apoi am avut neplacuta surpriza sa descopar, cand am terminat asamblarea, ca nu se mai vedea cam nimic din bijuteria pe care am realizat-o! Mai am un Bf.109K-4 la 1/72 la care am reconstruit aproape tot interiorul carlingii, cu aproape toate componentele originale. Am lucrat uneori sub lupa. Dar, foarte mandru de realizarea mea, am lasat cupola deschisa - iar acum interiorul carlingii este jalnic de prafuit!
Dupa cum vezi, sunt ceva mai pasionat de aviatie. Dar prietenul meu despre care am vorbit are o colectie impresionanta de blindate la 1/35 si tipul e meserias rau. Am sa incerc sa il conving sa posteze cate ceva, poate cu ceva comentarii.
Si, scuze, nu am bagat de seama detaliul cu "pe partea dreapta cand te uiti din fata tancului". Ceea ce inseamna partea stanga a turelei. Iar tu nu ai detalii pentru partea dreapta.
Totusi, aceeasi chestie este valabila si pentru dreapta turelei. Ceea ce ai facut tu e O.K. Dar ceea ce ma supara cu adevarat este ca nu il recunosc pe ofiterul care citeste ziarul langa tanc! Calitatea fotografiei e putin cam slaba. Ofiter superior, in orice caz - dovada frunzele de pe cozorocul caschetei. Tanchist, dupa salopeta. Ma lasa memoria!
Aceasta postare a fost editata de Sheniloiu: 26 February 2010 - 08:21 PM
#13
Postat 27 February 2010 - 08:16 PM
Grecul, la 26 Feb 2010, 16:16, a spus:
Multumesc pentru comentarii aduse si observatii. Am fi interesant sa vad constructiile tale.
Poti sa imi arati cu poze cum sa fac cablurile mai bune, pentru ca nu prea stiu?
Asta e diferenta noastra, eu prefer sa construiesc un model pe luna. Din pacate am un stoc de peste 100 de modele care ma astepta cu nerabdare.
Cu stima
Konstantinos Bouris, Grecia
T_55.jpg
Cabluri poti gasi( inclusiv de T-55) aici: http://www.jadarhobby.pl/advanced_search_r...&button.y=0
#14
Postat 19 April 2010 - 11:08 PM
#17
Postat 20 April 2010 - 06:24 PM
Mersi frumos HIND!
Sticla a fost construita cu plastic transparent incalzit si format cu brigheta. Apoi a fost vopsita cu verde acrylic transparent si am lipit o eticheta (din anii '80) gasita prin internet.
Aceasta postare a fost editata de Grecul: 20 April 2010 - 06:31 PM