Salut,
pentru ca as vrea sa realizez machete ale unor cladiri intr-un numar destul de ridicat, dar sunt incepator in acest domeniu, ii rog pe cei experimentati sa ma ajute cu cateva sfaturi pentru a incepe aceasta treaba...
Am inteles ca exista un material care se numeste Komatex si un router CNC...dar mai multe nu stiu. Nu stiu daca materialele acestea sunt ok... Ce aparatura imi trebuie? Ce programe trebuie sa utilizez? Cum se le vopsesc?
Please help me...
Multumesc anticipat
Pagina 1 din 1
tehnici si aparatura realizare machete, caut info incepator caut informatii
Postat 02 February 2010 - 10:11 AM
Ceea ce vrei tu, depaseste putin ceea ce facem noi. Ce pot sa-ti spun eu, in mare, e ca ai nevoie de placi de stiren sau Komatex si lipiciurile aferente. Decuparea o poti face manual, dar daca lucrezi "an gro", e mai bun un CNC. Normal, ai nevoie e documentatie cit mai temeinica (tip si dimensiuni cladiri, planuri, cai acces etc). Pentru ca faci la scara mare, adica multe, poti folosi vopsea din comert, email, de culorile necesare sau pe care le obti din amestecuri.
Nu stiu ce vrei sa faci, dar vad ca doar entuziazmul e mare, cunostintele sunt cam saracute. Eu as zice sa incepi intii cu astea, apoi restul vine de la sine!
Poate mai primesti sfaturi, mai la fix decit ale mele, asa ca ...Succes!
Nu stiu ce vrei sa faci, dar vad ca doar entuziazmul e mare, cunostintele sunt cam saracute. Eu as zice sa incepi intii cu astea, apoi restul vine de la sine!
Poate mai primesti sfaturi, mai la fix decit ale mele, asa ca ...Succes!
Postat 03 February 2010 - 09:36 AM
Salut, depinde de ceea ce vrei sa faci.