Forum Machete,Modelism,Hobby: F-51D Korean war - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

F-51D Korean war Italeri 1/72

#1 Useril este offline   QUICK 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 29-September 09

Postat 31 January 2010 - 02:20 PM

Salut. De curand m-am apucat de acest kit dar l-am pus in stand- by pentru o vreme pentru ca vroiam sa il fac un pic mai detaliat dar nu aveam piese. Acum, avand PE- ul trimis de Z-mare (pentru care ii multumesc) m-am apucat din nou de lucru. Ca inmatriculare vreau sa il fac pe cel de pe cutie, care apartine de 12th Fighter-Bomber squadron USAF, Korea 1950. Problema e ca nu am gasit mai deloc informatii despre aceasta. Daca ma poate ajuta cineva i-as fi recunoscator. In continuare sunt poze cu stadiul constructiei.
Bafta.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

#2 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 31 January 2010 - 09:05 PM

Intoteauna este interesant pentru mine sa vad un nou Mustang! Varianta ta este interesanta si o voi construii si eu cindva...
Cu toate ca am multe fotografii si documentatie despre Mustang-uri, nu am nici o fotografie depre acest avion! Am sa mai caut dar cred ca sunt mici sansele!
Oricum, iti urez spor la munca, inceputul este foarte promitator!

#3 Useril este offline   LiviuMaff 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 453
  • Inregistrat: 08-December 09
  • Location:Bacau
  • Interests:istorie, aviatie militara, modelism

Postat 31 January 2010 - 10:52 PM

Cu acest avion, lt. James Glessner a doborat un La-9 nord-coreean in data de 2 nov. 1950. Silueta lui(fara poze, din pacate) apare in Osprey - Aircraft of the Aces 004 - Korean War Aces si Squadron-Signal - 6020 - MiG Alley.

#4 Useril este offline   LiviuMaff 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 453
  • Inregistrat: 08-December 09
  • Location:Bacau
  • Interests:istorie, aviatie militara, modelism

Postat 01 February 2010 - 10:00 AM

Vezi postareaLiviumaff, la 31 Jan 2010, 22:52, a spus:

Cu acest avion, lt. James Glessner a doborat un La-9 nord-coreean in data de 2 nov. 1950. Silueta lui(fara poze, din pacate) apare in Osprey - Aircraft of the Aces 004 - Korean War Aces si Squadron-Signal - 6020 - MiG Alley.

Erata: avionul doborat era Yak-9, nu La-9. Scuzati. :hi:

#5 Useril este offline   QUICK 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 29-September 09

Postat 01 February 2010 - 11:38 AM

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. am sa revin cu alte etape ale constructiei

#6 Useril este offline   QUICK 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 29-September 09

Postat 01 February 2010 - 04:26 PM

Revin cu o intrebare. Peste VALLEJO 28011 AEROSOL GRUND se poate da vopsea email? Am inteles ca acest primer este acrilic si in trecut am avut o experienta neplacuta cand am dat cu lac email peste lac acrilic. Acesta din urma s-a scorojit foarte urat. Daca este cineva cunoscator il rog sa imi raspunda.

#7 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 01 February 2010 - 07:33 PM

Primerul Vallejo este unul... pacatos din cite am vazut in ultima vreme. A mai avut cineva si pe acest forum niste probleme.
Acum ideea este ca primerul sa fie aplicat in straturi subtiri. Este putin greu din spray dar cu putin exercitiu merge.
Trebuie lasat sa se usuce bine, altfel poate sa iti dea de furca.
Legat de emailuri, din cite stiu eu emailul cu acrilicele se impaca dar pot fi si exceptii. Sfatul meu este sa faci niste teste pe altceva decit macheta. Macar asa stii daca merita efortul sau nu.

Succes!

#8 Useril este offline   QUICK 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 29-September 09

Postat 01 February 2010 - 10:34 PM

Aha.. Am inteles. multumesc pentru lamuriri. Bafta

#9 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 02 February 2010 - 09:53 AM

Problema la vopsirea/lacuirea in mai multe straturi si, mai ales, cu vopsele/lacuri de tipuri diferute, este timpul de uscare. Daca acesta nu este suficient de mare, pot aparea probleme. Chiar daca acrilicul se usuca in 30 de minute, daca dau cu email peste, e bine sa astepti pina a doua zi! Constructia unei machete nu este o cursa contra cronometru si nici o treaba pontata la norma! :drinks:

#10 Useril este offline   QUICK 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 29-September 09

Postat 08 February 2010 - 07:19 PM

Salut! Am vopsit cockpit-ul, tabloul de bord si scaunul+ aparatura radio. Urmeaza sa le montez si sa inchid cabina. :-P Vopseaua din interior se vede asa "poroasa" din cauza primer-ului care are granulatia cam mare... :rofl: oricum e la interior si cand e inchis nu prea se vede minic inauntru (cred). sper ca am nimerit culoarea :-)
bafta.
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de QUICK: 08 February 2010 - 07:20 PM


#11 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 08 February 2010 - 09:44 PM

Ce grund ai folosit? In interior nici nu trebuia sa dai grund si ti-as propune sa nu dai nici pe macheta! Chiar si daca e grund Tamiya, ceva nu faci bine si este prea ... zgronturos!
Dupa ansamblare spala numai bine macheta cu apa calda si detergent de vase si da direct vopseaua peste ( desigur dupa uscare! :rofl: )
Inca un amanunt, acolo unde piesele trebuie lipite cu adeziv sa cureti vopseaua aplicata!Vezi poza atasata unde ti-am incercuit zonele...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: dsc01397e.jpg

Aceasta postare a fost editata de tibi22: 08 February 2010 - 09:48 PM


#12 Useril este offline   QUICK 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 29-September 09

Postat 08 February 2010 - 10:21 PM

Grundul e cel de care am intrebat mai sus (vallejo gri). L-am dat direct din doza si de aia cred ca a iesit asa. pe macheta nu o sa dau cu grund. ce s-a mai dat pe langa a fost slefuit la ud cu smirghel foarte fin si a iesit o suprafata neteda. Multumesc pentru sfaturi. Scaunul+ cockpit-ul asamblat "la rece". :rofl:
bafta

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de QUICK: 08 February 2010 - 10:40 PM


#13 Useril este offline   QUICK 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 29-September 09

Postat 16 March 2010 - 07:59 PM

Salut. Dupa mult timp de chinuiala si de lipit-slefuit-chituit-slefuit <_< am ajuns cu macheta in stadiul asta. Tevile mitralierelor sunt din ace de seringa. Am vopsit cu Model Master 1401 aluminium si sunt super incantat de el. Dupa lustruire are un aspect foarte misto de duraluminiu. Singura problema e ca se ia pe maini in timpul manevrarii si va trebui sa ii dau un strat de future pt protectie. Mai am de facut mici corecturi pe ici pe colo si incerc sa il apropii de final ca m-am saturat de el. O macheta care nu se potriveste chiar exact si are nevoie de pilire si slefuire excesive si de chit pe masura :shifty: .
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Imagine postata

#14 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 16 March 2010 - 09:44 PM

Frumos pina aici.
Eu nu folosesc vopsele Model Master iar ce ai folosit tu este varianta care trebuie lustruita.
Stiu ca Model Master face un "sealer" adica un lac transparent pentru sigilare foarte bun. Gasesti la hobbyx.ro
Succes in continuare!

#15 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 17 March 2010 - 10:01 AM

Imi pare mie sau se mai vad ceva urme de lipire (pe cot, de exemplu)?
Un sfat: nu toate tablele erau facute din acelasi aluminiu (probleme de rezistenta probabil), ca atare au "nunate" diferite de aluminiu.

#16 Useril este offline   axor 

  • Needs A Life Outside What-If
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 09
  • Interests:What If - Sci Fi - Aero

Postat 17 March 2010 - 10:28 AM

Salut QUICK,cu ce ai mascat cupola,cumva banda Tamiya?
Subscriu la cele spuse de Z
Spor in continuare <_<

#17 Useril este offline   QUICK 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 29-September 09

Postat 17 March 2010 - 11:31 AM

Salut. Se mai vad urma de lipire, stiu. Mai sunt cateva mici retusuri de facut. Oricum nu vreau sa para ca are toate tablele pe el intacte, ca scoase din fabrica pt ca, din cate am citit, acest avion era foarte uzat si avea urme de ulei la greu. Z-mare, daca te referi la faptul ca planurile erau in alta nuanta de aluminiu, eu am gasit in "Squadron-Signa- Fighting Colors N° 6505- P-51 Mustang" urmatoarea chestie:Imagine atasata: untitled.JPG. Stiu, panourile din spatele esapamentelor erau din otel sau ceva de genul. O alta chestie pe care am vazut-o la multe poze cu mustanguri "bare metal" este ca flapsurile, profundoarele si directia erau vopsite silver.
Axor, am mascat cupola cu banda de hartie folosita in amenajari interioare. <_<
Multumesc pentru feedback. bafta.

#18 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 17 March 2010 - 11:58 AM

Vezi postareaQUICK, la 17 Mar 2010, 11:31, a spus:

O alta chestie pe care am vazut-o la multe poze cu mustanguri "bare metal" este ca flapsurile, profundoarele si directia erau vopsite silver.


Toata aripa era vopsita in argintiu (silver) nu numai flapsurile. Este foarte greu de perceput diferenta intr-o fotografie. Nici eu nu stiam de aceasta diferenta pina nu mi-a spus cartula. Sapind pe net am gasit fotografii ale unui avion restaurat. Aici poti vedea diferenta intre bare metal si argintiu.
Nu este un repros sau circoteala la adresa ta! Este doar pur informativ pentru cei care se mai intereseaza de acest subiect! OK?! <_<

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1010207.jpg
  • Imagine atasata: P1010205.jpg


#19 Useril este offline   QUICK 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 29-September 09

Postat 17 March 2010 - 01:09 PM

Nu am perceput sfaturile ca fiind reprosuri sau carcoteli, doamne fereste. Chiar apreciez faptul ca umila mea lucrare trezeste interes si ca imi dati sfaturi. Stiu ca aripile, pe intrados si exdrados, erau vopsite silver din fabrica. Eu am spus ca vreau sa fac avionul ca si cum ar fi fost dupa multe saptamani de lupta pe front, iar in sprijinul acestei chestii am adus citatul ala din Sq.Signal.

Citeaza

O alta chestie pe care am vazut-o la multe poze cu mustanguri "bare metal" este ca flapsurile, profundoarele si directia erau vopsite silver.

Aici am gresit, din graba <_< . De fapt, numai directia era vopsita silver. Flapsurile, trimerele, profundoarele si eleroanele erau bare metal. De exemplu:
Imagine atasata: untitled1.JPG
Imagine atasata: untitled.JPG

#20 Useril este offline   QUICK 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 29-September 09

Postat 21 March 2010 - 01:46 PM

Salut. Incet, incet ma apropii de final. Urmeaza sa ii dau un strat de lac lucios, sa montez trenul de aterizare, armamentul si elicea si e gata. Decalurile au fost exceptionale, s-au comportat foarte bine.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi