IAR-99 1/72
#10
Postat 02 February 2010 - 07:37 PM
La '99 am modificat unghiurile diedru si sageata la aripi, am refacut ampenajul orizontal; actualmente lucrez la zona ajutajului.
Cockpitul este in mare parte luat de la K-8, care are si acelasi tip de scaune de catapultare. Am sa modific doar tablourile de bord.
... si nu, nu imi fac un mic Bobocu in vitrina. Ambele sunt pentru colegi de-ai mei. Dar am pus deoparte un L-29 (Bilek) cu cockpit de rasina (Pavla) pentru sufletelul meu
Cockpitul este in mare parte luat de la K-8, care are si acelasi tip de scaune de catapultare. Am sa modific doar tablourile de bord.
... si nu, nu imi fac un mic Bobocu in vitrina. Ambele sunt pentru colegi de-ai mei. Dar am pus deoparte un L-29 (Bilek) cu cockpit de rasina (Pavla) pentru sufletelul meu
#16
Postat 05 February 2010 - 05:29 PM
Mai greu, dar cred ca s-ar putea face conversia, daca te uiti pe planurile care au fost puse anterior e foarte mult de munca si nu stiu daca merita sa strici un asemenea model mai ales ca e la 1/32(este doar parerea mea). Numai la aripa cat este de munca.
Aceasta postare a fost editata de norbi: 05 February 2010 - 05:30 PM
#19
Postat 25 April 2014 - 01:31 PM
Sta pe coada pentru ca fuselajul posterior a fost umplut cu ,,poxilina" si refacut, ca sa arate ca in planuri. De fapt, asa am facut si cu botul, dar intr-o masura mai mica.
Oricum, macheta nu e prea corecta, fiind facuta dupa planurile din ,,Modelism", care au ceva probleme.
Oricum, macheta nu e prea corecta, fiind facuta dupa planurile din ,,Modelism", care au ceva probleme.