Ma puteti ajuta si pe mine cum sa introduc 20g in botul unei achete? Ce material ar fi de introdus?
Pagina 1 din 1
ajutor greutate nas avion
#2
Postat 24 January 2010 - 10:30 AM
Salut!
Cel mai bun e plumbul! Recomand bilutzele de plumb folosite de pescari. Sunt de marimi si greutati diferite. Cauta la magazinele pt pescari sau la cei ce vand in piete scule de pescuit!
Cel mai bun e plumbul! Recomand bilutzele de plumb folosite de pescari. Sunt de marimi si greutati diferite. Cauta la magazinele pt pescari sau la cei ce vand in piete scule de pescuit!
Aceasta postare a fost editata de mersu: 24 January 2010 - 10:30 AM
#4
Postat 24 January 2010 - 12:59 PM
Am mai spus eu pe undeva tehnica punerii plumbului, da' nu mai stiu pe unde.
Nu intotdeauna greutatea indicata e si corecta! Uneori trebuie mult mai putin, alteori mai mult sau, citeodata, nu poti viri, in locul indicat, greutaea ceruta. Eu fac asa. Asamblez avionul "la rece", folosind niste benzi de scoci. Pun pe el tot ce este in spatele punctului de sprijin (ampenaje, tunuri, cupole, nacele etc). Tai o bucata de plumb "cam cit cred ca trebuie" si o fixez, provizoriu, in zona unde trebuie lipita definitiv (bot, motoare, bombe etc) si vad care e treaba cu echilibrul. Daca sta pe coada, mai adaug plumb, daca cade prea tare pe bot, mai tai din bucata de plumb. Cind ajung la echilibrul dorit, modelez, cu un ciocan, bucata de plumb pentru a incapea in locul destinat. Nu lipi plumbul cu adeziv pentru plastic. Fiind nevoie de cantitate mare, in timp va "ataca" plasticul, deformind zona. Pentru fixare foloseste superglue si straifuri din plastic pe care le lipesti ca sa fixeze plumbul.
La final, dupa ce pui si partile din fata (cupole, tren aterizare, flapsuri etc) avionul isi va pastra echilibrul sigur si nici nu il ingreunezi inutil. Punctele de sprijin pot fi doua scobitori infipte in locasul de lipire pentru jambe sau, daca nu se poate asa, o bucata mai lunga de stiren de la rame, fixata cu scoci in zona unde vin jambele.
Plumbul il cumperi, cum se zicea mai sus, de la magazinele pescaresti. Nu recomand folosirea de alice, acestea folosesc numai 80% din spatiul alocat, si uneori ai nevoie de...110%
Nu intotdeauna greutatea indicata e si corecta! Uneori trebuie mult mai putin, alteori mai mult sau, citeodata, nu poti viri, in locul indicat, greutaea ceruta. Eu fac asa. Asamblez avionul "la rece", folosind niste benzi de scoci. Pun pe el tot ce este in spatele punctului de sprijin (ampenaje, tunuri, cupole, nacele etc). Tai o bucata de plumb "cam cit cred ca trebuie" si o fixez, provizoriu, in zona unde trebuie lipita definitiv (bot, motoare, bombe etc) si vad care e treaba cu echilibrul. Daca sta pe coada, mai adaug plumb, daca cade prea tare pe bot, mai tai din bucata de plumb. Cind ajung la echilibrul dorit, modelez, cu un ciocan, bucata de plumb pentru a incapea in locul destinat. Nu lipi plumbul cu adeziv pentru plastic. Fiind nevoie de cantitate mare, in timp va "ataca" plasticul, deformind zona. Pentru fixare foloseste superglue si straifuri din plastic pe care le lipesti ca sa fixeze plumbul.
La final, dupa ce pui si partile din fata (cupole, tren aterizare, flapsuri etc) avionul isi va pastra echilibrul sigur si nici nu il ingreunezi inutil. Punctele de sprijin pot fi doua scobitori infipte in locasul de lipire pentru jambe sau, daca nu se poate asa, o bucata mai lunga de stiren de la rame, fixata cu scoci in zona unde vin jambele.
Plumbul il cumperi, cum se zicea mai sus, de la magazinele pescaresti. Nu recomand folosirea de alice, acestea folosesc numai 80% din spatiul alocat, si uneori ai nevoie de...110%
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 24 January 2010 - 01:02 PM
- ← weathering
- Tehnici
- Patafix →
Arata acest topic
Pagina 1 din 1