Postat 15 January 2010 - 05:42 PM
Salut, si eu sunt un incepator, chiar incepator tare, primul model, macheta, a fost un avion din ww2 pe care l-am facut pe la 9-10 ani adica acum 20 de ani in urma, a doua macheta a fost construita acum ... doua saptamani, mi-am cumparat 2 kituri de la carefour, nu recomand, doar daca sunt sigilate, altfel patesti ca mine, un kit complet, altul cu 3 piese lipsa, partea buna este ca... kiturile sunt de la revell, care mie imi par chiar foarte ok si mai sunt si ieftine fata de cele de pe site-ul revell, acum detin vreo 6-7 kituri toate de la revell scara 1/72 si unul singur scara 1/48, am plecat cu gandul sa fac o diorama dar .... dureaza. Pentru inceput ti-as recomanda ( eu nu am avut pe cine sa intreb mai ales ca de acest site cartula stiu de o sapt maxim) daca nu un set de bisturie macar unul, eu am facut asa, a fost in spate la Hala centrala, sunt 2 magazine de tehnica medicala, unul langa foto si celalalt in spatele lui , aproape. La magazinul dintre blocuri am gasit manere de bisturiu la 4 ron buc si lame de schimb la 0,2 ron, mi-am luat 3 manere si 30 buc de lame din 3 tipuri, si cred ca am sa ma descurc cativa ani de acum incolo + o penseta si " o chestie " ca o mistrie tot ptr stomatologie, toata treaba a ajuns cam 25 ron, apoi in al doilea rand trebuie sa te hotarasti ce fel de vopsele doresti, cele pe baza de email sau acrilice pe baza de apa, eu le am pe amandoua si pot spune ca sunt mai bune cele pe baza de email, dar... fiecare are dezavantaje si avantaje, e cam naspa sa umbli cu 2 feluri dar asta este deocamdata trebuie sa ma multumesc, apoi in spate la moldova pe langa vestitul gang exista un magazin de pictura de acolo am cumparat una bucata penson marimea 02 cu 301, la pretul de 3,5 ron sunt foarte foarte bune, trebuie sa mai dau o fuga sa mai iau 2-3 buc., vopsele poti gasi la la nenea Doru in P.Ros la div, sau machete.ro......... sper sa nu se ia nimeni de mine ptr reclama... Deocamdata nu prea stiu ce sa iti mai s