Cateva intrebari adresate persoanelor mai experimentate !!! Obsedat si in dilema...stanga sau dreapta ?!
Postat 15 January 2010 - 02:47 PM
Rog alti modelisti din Orasul IASI sa-mi dea un PM poate iesim la o bere/suc(ptr cei non-alchool ).
Acum ~2 luni am vazut o expozitie foarte frumoasa in Moldova Mall in IASI si am fost pe deplin impresionat de ea si acuma cand am luat salar mai bunicel si am ceva banuti in plus as vrea sa-mi incep si eu colectia mea :D
Sunt foarte atras de :
Avioanele propulsate cu ajutorul motoarelor pe alicee.(in general modelele vechi)
Vapoare cu panze, tunuri multe, etc..
Elicoptere.
Tancuri, in general cele mai "aplatizate" .... Un exemplu ar fi acesta !!!
Dupa cum stiti sunt incepator si as dori cateva idei, indrumari, de la alti care se pricep mai bine si au vechime.
Ce kitt imi recomandati ?
Ce ustensile mi-ar trebui pentru kitt-ul respectiv ?
PS : Deocamdata bugetul meu este de 100 RON (1 mil vechi) si as vrea sa-mi procur(comand) un kitt si eventual ce mai trebuie pentru completarea lui (vopsele,unelte,accesorii,etc...).
Va Multumesc, Anticipat !!!!
Postat 15 January 2010 - 04:49 PM
Postat 15 January 2010 - 05:11 PM
lunar noi iesenii facem o intrunire, asta de obicei e in ultima duminica din luna.
Cand e intrunirea se anunta pe forum la sectiunea evenimente-expozitii si luna asta nu s-a tinut, deci ne putem vedea la sfarsit de luna.
ca un sfat, strange bani ...ba din potriva mai pune ceva pe langa ei....
bafta
Postat 15 January 2010 - 05:24 PM
Aditzu, la 15 Jan 2010, 16:49, a spus:
Nu vreau un tank din colectia Warhammer 40k !
Vreau un tank care seamana cu un cub :) , imi plac alea mai "turtite", teava de tun mai mare(lunga), daca ma intelegi...
@corsar
dude vreau si eu sa intru in "cercul vostru"
Aceasta postare a fost editata de Infinity_at_end: 15 January 2010 - 05:25 PM
Postat 15 January 2010 - 05:36 PM
Postat 15 January 2010 - 05:42 PM
Postat 15 January 2010 - 06:36 PM
Citeaza