Bf 109 E3
#22
Postat 25 January 2010 - 02:07 PM
@Z-mare- Am mai cautat si eu poze pe google cu emiluri si din tot ce am gasit doar unul nu avea clapeta aia
@Orogos- e posibil sa aibe un asemenea rol clapeta aia, dar nu stiu sigur.
Am facut cateva poze si cu clapeta montata la rece, in 2 pozitii diferite in caz ca ea se putea misca la avionul real.
Daca e in pozitia asta se vede destul de mult din umflatura aceea care e in fata radiatorului
Daca ar fi ridicata inspre motor, acopera o mare parte din acea umflatura
In poza asta se vade destul de bine umflatura, dar marginea clapetei nu este, in concluzie eu cred ca acest avion nu avea acea clapeta
Asta e poza cu avionul in care am vazut ca nu are clapeta
@Orogos- e posibil sa aibe un asemenea rol clapeta aia, dar nu stiu sigur.
Am facut cateva poze si cu clapeta montata la rece, in 2 pozitii diferite in caz ca ea se putea misca la avionul real.
Daca e in pozitia asta se vede destul de mult din umflatura aceea care e in fata radiatorului
Daca ar fi ridicata inspre motor, acopera o mare parte din acea umflatura
In poza asta se vade destul de bine umflatura, dar marginea clapetei nu este, in concluzie eu cred ca acest avion nu avea acea clapeta
Asta e poza cu avionul in care am vazut ca nu are clapeta
Aceasta postare a fost editata de norbi: 25 January 2010 - 02:21 PM
#23
Postat 25 January 2010 - 08:00 PM
Pa ma lamuresc cu radiatorul, am mai lucrat cate ceva la carlinga, in special la scaun, l-am mai detaliat putin, nu a iesit foarte precis, dar asa invat lucrand si sunt foarte multumit de ce a iesit.
Aceasta postare a fost editata de norbi: 25 January 2010 - 08:01 PM
#33
Postat 28 January 2010 - 05:36 PM
Domnule Radu-Dan nu stiu exact cum este, toate pozele care le-am vazut pe google cu carlingi de E3 aveau mansa simpla, dreapta. O alta problema care o am este radiatorul de bot, nu stiu daca nr. 37 avea acea clapeta sau nu, daca m-ati putea ajuta cumva in privinta asta, va rog mult.
#35
Postat 28 January 2010 - 09:04 PM
Daca ai rabdare uite ce ma primit pe mail de la Sulc Vladimir de la Eduard la sugestia mea ca pe viitor sa-i ajut si pentru alte inmatriculari inafara de Fokker D VII:
Thank you! Romanian Bf 109 will be surealy ane of the future releases! Also, we can do Fw 190F ! Vladimir
deci.. munceste incet si cu rabdare ca poate intre timp apar si decalurile!
Thank you! Romanian Bf 109 will be surealy ane of the future releases! Also, we can do Fw 190F ! Vladimir
deci.. munceste incet si cu rabdare ca poate intre timp apar si decalurile!
#37
Postat 28 January 2010 - 09:23 PM
Hmm... oare si colimatorul o fi fost Revi 3c ca pe cele elvetiene ? Ca doar nu puneau nemtii C/12 pe E-uri de export, chiar si pentru "prieteni"!
Domnule Antoniu, fotografia cockpit-ului postata de dumneavoastra este a unui "E" romanesc?
@norbi: Eu stiu ca E3-urile au fost avioane noi, echipate pt export. Desi se vad urme de insemne germane militare, nu civile cum se obisnuia pt zborurile de livrare,, nu cred ca acestea au apartinut Luftwaffe! Daca imi aduc aminte corect, si cele pt Elvetia au avut insemne Luftwaffe la livrare. Cele pt Yugoslavia au avut, se pare, civile. Nu stiu sigur daca au fost E3-uri romanesti si cu mansa "dreapta"! Inclin sa cred ca erau cu KG 11.
E7 (uni zic ca E4) livrate ulterior de germani aveau sigur mansa "dreapta"
Atentie! Acestea sunt concluziile pe care le am tras eu , si nu pretind sa fie considerate "oficiale"!
Domnule Antoniu, fotografia cockpit-ului postata de dumneavoastra este a unui "E" romanesc?
@norbi: Eu stiu ca E3-urile au fost avioane noi, echipate pt export. Desi se vad urme de insemne germane militare, nu civile cum se obisnuia pt zborurile de livrare,, nu cred ca acestea au apartinut Luftwaffe! Daca imi aduc aminte corect, si cele pt Elvetia au avut insemne Luftwaffe la livrare. Cele pt Yugoslavia au avut, se pare, civile. Nu stiu sigur daca au fost E3-uri romanesti si cu mansa "dreapta"! Inclin sa cred ca erau cu KG 11.
E7 (uni zic ca E4) livrate ulterior de germani aveau sigur mansa "dreapta"
Atentie! Acestea sunt concluziile pe care le am tras eu , si nu pretind sa fie considerate "oficiale"!
Aceasta postare a fost editata de mersu: 28 January 2010 - 09:40 PM