Pzkpfw IV ausf F1/F2 Italeri instructiuni
#27
Postat 20 November 2010 - 11:09 PM
Am eu ce am cu armele.
Teava tunului e prea curata-aici ma refer in special la gura tevii si frana de gura.
Pe urma ar fi teava mitralierei,cea din turela-care pentru nici un motiv nu are cum sa fie galbena.
Roata motrica,dar mai ales cea intinzatoare (valabil pe ambele parti ale tancului)- sunt prea curate;ma refer la partea ce vine in contact cu senila,cu atat mai mult cu cat cutia blindata(jumatatea de jos)este "muncita" bine de tot.
Galetii de rezerva au "prins rugina"in timp ce toti ceilalti,de serviciu,sunt spalati cu gri/cenusiu(sau asa vad eu).
Teava tunului e prea curata-aici ma refer in special la gura tevii si frana de gura.
Pe urma ar fi teava mitralierei,cea din turela-care pentru nici un motiv nu are cum sa fie galbena.
Roata motrica,dar mai ales cea intinzatoare (valabil pe ambele parti ale tancului)- sunt prea curate;ma refer la partea ce vine in contact cu senila,cu atat mai mult cu cat cutia blindata(jumatatea de jos)este "muncita" bine de tot.
Galetii de rezerva au "prins rugina"in timp ce toti ceilalti,de serviciu,sunt spalati cu gri/cenusiu(sau asa vad eu).
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 20 November 2010 - 11:10 PM
#30
Postat 04 January 2011 - 11:45 PM
Intotdeauna este loc si de mai rau Razvan prietene, asa ca "nu dispera".
Imi dau si eu cu parerea :
1. Prea uniform stratul de culoare de pe carcasa inferioara (pe placile laterale-intre rolele de retur). Ceea ce vad eu acolo imi sugereaza mai degraba teracota, nu noroi si in nici un caz rugina. Se poate remedia inca, destul de usor, folosind doua/trei nunate adecvate, pentru a reprezenta praful sau noroiul pe masina. Rugina pe o suprafata atat de mare nu are cum sa apara; poate doar in cazul unei epave- ceea ce nu cred ca e cazul prezentat.
2. Vopseste toate elementele marunte ale machetei, spre exemplu chinga de amarare a blocului de lemn, cu rol de suport pentru cric.
3. Treci de cateva ori cu praf de creion 4 sau 6B peste coltii rotii motrice si obligatoriu peste conturul vizibil al intinzatoarelor, atat pe tevile exterioare cat si pe cele interioare (mai greu accesibile acum, dar totusi vizibile)
4. Incearca sa nu mai folosesti un tipar anume la reprezentarea vopselei sarite, muchiile scoase de tine in evidenta prin gri, nu reprezinta peste tot o posibila uzura a vopselei "dunkelgelb", unele aducand mai degraba a vopsea gri aplicata peste galben, or, tu cred ca vrei sa reprezinti taman invers culorile. Se mai poate remedia folosind fie asa cum prea bine zicea undeva mai sus TGR, o pensula (obligatoriu fina=00 sau 000) fie incerci sa folosesti o bucatica de burete imbibata USOR in vopseaua gri, cu care tot USOR tamponezi zone cheie ale machetei. Mare atentie pe unde dai cu gri, pentru a avea o logica totul.Si tot mare atentie la cantitatea de coloare de pe burete, pentru a nu risca reprezentarea unor "julituri".
5. Daca nu esti sugur ca vrei sa se vada eventualele scapari marunte si inerente, mi-as permite sa-ti sugerez ca pe viitor sa nu postezi imagini macro. O imagine ce acest gen va face ca orice eroare marunta sau invizibila cu ochiul liber sa devina o grava greseala in ochii nostrii, ai privitorilor.
Remarc (ca si plus) faptul ca ai incercat o ruginire a senilelor, usoara innegrire a franei de gura, si asa mai departe. Loc de mai bine intotdauna ramane; daca consideri de cuviinta, poti trece mai departe la urmatorul subiect, urmand sa folosesti (sau nu) mai mult sau mai putin din ceea ce bat unii din noi tastaturile, pe aici pe forum.
Spor sa ai.
Imi dau si eu cu parerea :
1. Prea uniform stratul de culoare de pe carcasa inferioara (pe placile laterale-intre rolele de retur). Ceea ce vad eu acolo imi sugereaza mai degraba teracota, nu noroi si in nici un caz rugina. Se poate remedia inca, destul de usor, folosind doua/trei nunate adecvate, pentru a reprezenta praful sau noroiul pe masina. Rugina pe o suprafata atat de mare nu are cum sa apara; poate doar in cazul unei epave- ceea ce nu cred ca e cazul prezentat.
2. Vopseste toate elementele marunte ale machetei, spre exemplu chinga de amarare a blocului de lemn, cu rol de suport pentru cric.
3. Treci de cateva ori cu praf de creion 4 sau 6B peste coltii rotii motrice si obligatoriu peste conturul vizibil al intinzatoarelor, atat pe tevile exterioare cat si pe cele interioare (mai greu accesibile acum, dar totusi vizibile)
4. Incearca sa nu mai folosesti un tipar anume la reprezentarea vopselei sarite, muchiile scoase de tine in evidenta prin gri, nu reprezinta peste tot o posibila uzura a vopselei "dunkelgelb", unele aducand mai degraba a vopsea gri aplicata peste galben, or, tu cred ca vrei sa reprezinti taman invers culorile. Se mai poate remedia folosind fie asa cum prea bine zicea undeva mai sus TGR, o pensula (obligatoriu fina=00 sau 000) fie incerci sa folosesti o bucatica de burete imbibata USOR in vopseaua gri, cu care tot USOR tamponezi zone cheie ale machetei. Mare atentie pe unde dai cu gri, pentru a avea o logica totul.Si tot mare atentie la cantitatea de coloare de pe burete, pentru a nu risca reprezentarea unor "julituri".
5. Daca nu esti sugur ca vrei sa se vada eventualele scapari marunte si inerente, mi-as permite sa-ti sugerez ca pe viitor sa nu postezi imagini macro. O imagine ce acest gen va face ca orice eroare marunta sau invizibila cu ochiul liber sa devina o grava greseala in ochii nostrii, ai privitorilor.
Remarc (ca si plus) faptul ca ai incercat o ruginire a senilelor, usoara innegrire a franei de gura, si asa mai departe. Loc de mai bine intotdauna ramane; daca consideri de cuviinta, poti trece mai departe la urmatorul subiect, urmand sa folosesti (sau nu) mai mult sau mai putin din ceea ce bat unii din noi tastaturile, pe aici pe forum.
Spor sa ai.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 04 January 2011 - 11:48 PM