TIGER 1 Early Heng Long RC 1/16
#1
Postat 23 December 2009 - 11:02 PM
recunosc ca am avut ceva de munca singuru mic regret este ca nu ia-m facut poze in prima faza,de aceea im-i permit sa ma folosesc de pozele fratelui brutus din topicul lui
De asemenea va voi explica etapele parcurse in aceasta transformare
In aceste poze se observa micile defecte:teava tunului,montata invers.
Chioscul comandantului de tanc este montat invers si capacul lateral stinga turela este montat gresit
#2
Postat 23 December 2009 - 11:32 PM
http://www.rcgroups....ad.php?t=743482 va reconand acest link.in care veti observa modificarile facute de mine si care sint descrise mai amanuntit,intimplator am dat de el pe net
#3
Postat 19 February 2010 - 12:42 AM
Pentru inceput trapa de pe turela
A doua piesa mitraliera de la turela
doua periscoape
a doua mitraliera pe care am legat-o in serie cu primaca sa traga simultan
cele 4 grilaje(site)
Port pistol metalic
Farurike frontale si o bucata de teava gen mufa pentru prelungirea tevii de tun,teava originala de la tanc este mai scurta ,ea fiind intr-o pozitie statica de recul
#6
Postat 20 February 2010 - 01:34 PM
http://www.welshdrag...co.uk/index.asp
seturile sint comandate de mine de pe acest sait
Intimplator am dat de alt model pe:http://www.track-link.net/gallery/4772
si am gasit citeva poze
#7
Postat 20 February 2010 - 01:36 PM
Vad ca nu te-ai potolit pana la urma cu metalele
Atentie la suplimentara pusa pe botul masinii, brida aia de sustinere trebuie sa stea intre cele doua randuri de colti ai patinelor. Dupa cum se vede in poza, la prima miscare, ar fi cazut.
Solutia-i simpla :
Intoarce-o ! Stanga in dreapta si invers, cu aceeasi fata spre exterior. In felul asta, impusti doi iepuri :
O ridici la locul ei si vei avea si "suport istoric".
Succes, mai ales ca (cel putin la nivelul turelei) trebuie modificat o gramada (vezi cupola cdt-tului).
-Apropo, pastrezi galetii originali sau iei varianta caucicoasa ?
Au as opta pentru varianta doi. Oricum, banii tai-munca ta-pasarica ta. Asta referindu-ma la pardidele de "pac-pac" pe care vrei sa le tragi cu masina asta...
Spor
#8
Postat 20 February 2010 - 01:38 PM
Claudiu, la 20 Feb 2010, 13:34, a spus:
peddingh...2_1040_p.png
http://www.welshdrag...co.uk/index.asp
seturile sint comandate de mine de pe acest sait
Intimplator am dat de alt model pe:http://www.track-link.net/gallery/4772
si am gasit citeva poze
tiger_tank_12.jpg
Poza e un middle, care evident avea zimm, dar macheta din link e o utopie, n-a existat niciodată varianta asta. Dar, evident, nu am putut vedea noi toate cele câteva sute de Tiger, nu-i aşa?
#10
Postat 20 February 2010 - 01:47 PM
302-ul era un early fara zim.
311-ul este din SS PzAbt.101, un late cu zim, ca toate late-urile.
Sincer, ar merita sa incerci mid-ul.Primul pas este cupola.Apoi mai sunt o gramada de schimbari, dar nimic imposibil. Un Tiger mid 1/16 ar fi foarte interesant.
#11
Postat 20 February 2010 - 02:08 PM
Bilele au calibru 6mm si o greutate ce variaza de la 0,16 pina la 0,50g (cele din plastic) mai sint o categorie de bile metalice sau tip paint ball cu vopsea.
In functie de upgradarea tunului viteza bilei poate ajunge la peste 100m/s .
Zimeritul folosit de mine este un chit ,fiind confectionat dintr-un material cauciucat
Tancul asta va participa la "lupte" ,pe parcurs voi prezenta modificarile pe care le va suporta pentru acest scop
Greutatea lui la cumparare (plastic) era de 4kg
greutatea finala am estimat-o la 15kg(voi sti sigur la final)
#13
Postat 20 February 2010 - 06:10 PM
pg]
ramin la galeti metalici cauciucati,pe care ii voi comanda saptamina viitoare(ca a cam secat balta de peste)
Tocmai mi-au venit azi angrenajele metalice cu motorase mai puternice,special concepute pentru senile metalice
#17
Postat 23 February 2010 - 03:32 PM
Daca vrei early cu zimm sigur gresesti.Si iti zic de ce:
1.Early nu avea zimm(mai toate)
2.Daca vrei sa te incadrezi in cele cateva care au avut(deocamdata cele 3), sigur gresesti inmatricularea pt. ca nu exista niste poze relevante
3.Daca gasesti o poza cu o inmatriculare buna sigur nu vei avea destule detalii pt. a crea camuflajul corect.
Nu am vazut nici un Tiger early din 502 cu zimmerit.Probabil ca au fost dar daca nu apar in nici o poza e ca si cum n-ar fi fost pt. a fi reprezentate intr-o macheta.
Zimmerit-ul se aplica pe tancurile venite pt. reparatii.Asta probabil s-a aplicat si la cateva early(foarte foarte putine oricum).
Cand au facut jucariile, cei de la dragon au gandit ca daca tancul ala a ajuns in 1945 are probabil si zimmerit, fie ca era early fie ca era altceva.
http://www.tiif.de/thread.php?threadid=114...601c04f8f2a4fcf(<- Vezi 302& 308 in 45)
*307-le nu l-am gasit dar uite 308-ul cu acelasi gen de inmatriculare(rosu cu alb cred)...si e un mid cu zimm.
*111 este tot un mid(poza 2) Si e din 501.
Cat despre 1/16-le cu plasa de camuflaj de mai sus, nu am ce sa zic.E fabulatie totala.
Daca zimm este o necesitate impotriva bilelor e altceva.Fa-l asa cum o fi, tot tigru este.
Cat despre profile si alte jucarii, e suficient ca unul sa scoata un profil aiurea si se gaseste sigur cineva care sa-l reproduca intr-un kit(ex. Academy) si apoi sa-l scoata unu' pe internet si sa zica ca-i leit tancului lui Wittman. Cand el avea profilul asta cel mai probabil si macheta cam asa sau asa.
----------------------
Apropo de decaluri si profile.Uite decalurile pt. tigrul 304. Inmatricularea e foarte buna(ca si 302-ul).Dar profilul e total gresit. Acel 304 era un mid nu un late.Vezi galetii care erau caucicati nu complet din otel.
Aceeasi greseala au facut-o si cei de la Dragon in marele kit #6406. Greseala provenind de la acelasi profil incorect care se regaseste in multe carti despre tigrii.
----------------------
Aceasta postare a fost editata de tgr: 23 February 2010 - 04:18 PM
#18
Postat 23 February 2010 - 08:59 PM
Pai asta vine undeva la peste 400 km/h !!
Sper ca nu vorbiti serios,fratilor,nu d-alta da'n-as vrea sa va vad la Stirile de la ora 5.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 23 February 2010 - 09:01 PM
#19
Postat 23 February 2010 - 09:05 PM
Longinus, la 23 Feb 2010, 20:59, a spus:
Pai asta vine undeva la peste 400 km/h !!
Sper ca nu vorbiti serios,fratilor,nu d-alta da'n-as vrea sa va vad la Stirile de la ora 5.
Poate are omul permis de port-armă?!