Pagina 1 din 1
Polikarpov I-16 Type 29 Inmatriculare ARR Primul meu roman
#1
Postat 22 December 2009 - 06:31 PM
Un pic dezamagit de prestatia Eduard cu acest kit, destul de problematic in principal la bordul de fuga al aripilor care este cam gros si imbinarile din partea cu motorul, nu pot explica in ce fel, dar nu au vrut sa se imbine exact. PE urile super faine cu un bord super, care din pacate nu se vede de nici o culoare pentru ca e pus prea in interiorul fuselajului. Nu stiu daca asa era avionul cu adevarat sau e vreo greseala de la Eduard
Ca modificari am schimbat pozitia profundoarelor si roti de cauciuc de la Elf.
Vopsirea sa realizar cu N13 M si A40 M Light Green de la Agama.
Sarma de la roti o sa o pun cand o sa gasesc ceva adegvat
Dar las pozele sa vorbeasca
.
Ca modificari am schimbat pozitia profundoarelor si roti de cauciuc de la Elf.
Vopsirea sa realizar cu N13 M si A40 M Light Green de la Agama.
Sarma de la roti o sa o pun cand o sa gasesc ceva adegvat
Dar las pozele sa vorbeasca
.
#2
Postat 22 December 2009 - 07:22 PM
Ce-mi place piticania asta de avion, iar macheta e foarte frumoasa, felicitari!
Nu iar strica ceva uzura, dar poate nu ai apucat inca sa o faci.
Super!
P.S. : Legat de probleme, la Eduard mai intalnesti, sa vezi ce probleme sunt la Bf 109 E1 la 1/32 tot in zona botului avionului, am vazut ca multi sau plans si pe large scale planes din cauza lor, dar si problemele astea fac parte din farmecul modelismului.
Nu iar strica ceva uzura, dar poate nu ai apucat inca sa o faci.
Super!
P.S. : Legat de probleme, la Eduard mai intalnesti, sa vezi ce probleme sunt la Bf 109 E1 la 1/32 tot in zona botului avionului, am vazut ca multi sau plans si pe large scale planes din cauza lor, dar si problemele astea fac parte din farmecul modelismului.
Aceasta postare a fost editata de norbi: 22 December 2009 - 07:28 PM
#6
Postat 22 December 2009 - 10:56 PM
Ca raspunsuri:
- uzura am facut foarte putina, ca dupa cate stiu eu avionul cand a fost capturat a fost vopsit integral, prin iulie 1941 si a fost distrus integral la Iasi intr-o aterizare fortata in septembrie 1941 deci, concluzia mea e ca nu a avut timp sa se uzeze prea mult vopseaua.
- mansa este impinsa inspre bord (zbor RC-uri si cunosc aspectele), dar cum am mai zis nu se prea vede. Directia e la fel un pic curbata, la fel si bechia.
- galbenul, asta e, prima data cand am dat cu galben a fost si mai urata nuanta ca am dat direct pe plasticul maroniu de la Eduard, apoi am sters, am dat tot cu primer(sprit kit auto) gri si apoi am revopsit. Oricum, mai degraba Eduard a facut galbenul prea lamai.
Multumesc de aprecieri
- uzura am facut foarte putina, ca dupa cate stiu eu avionul cand a fost capturat a fost vopsit integral, prin iulie 1941 si a fost distrus integral la Iasi intr-o aterizare fortata in septembrie 1941 deci, concluzia mea e ca nu a avut timp sa se uzeze prea mult vopseaua.
- mansa este impinsa inspre bord (zbor RC-uri si cunosc aspectele), dar cum am mai zis nu se prea vede. Directia e la fel un pic curbata, la fel si bechia.
- galbenul, asta e, prima data cand am dat cu galben a fost si mai urata nuanta ca am dat direct pe plasticul maroniu de la Eduard, apoi am sters, am dat tot cu primer(sprit kit auto) gri si apoi am revopsit. Oricum, mai degraba Eduard a facut galbenul prea lamai.
Multumesc de aprecieri
#9
Postat 23 December 2009 - 10:36 AM
#10
Postat 23 December 2009 - 06:26 PM
Foarte fainut ceolovecul . Mi se pare unul dintre cele mai interesante si simpatice avionase . Daca acum al vad mai mult ca un soi de " racer " inarmat, cand eram mai mic ma amuzam gandindu-ma ca merge cu " cheita"( pe baza de arc), sau ca le-au furat dintr-un parc de distractie , fiindca era penurie de materiale , etc. Referitor la bord . Intradevar este plasat foarte in fata . Daca la '48 ti se are greu observabil , stai sa vezi la '72 cum e . Cele 2 gemulete rotunde amplasate pe fuselaj , in fata postului de pilotaj sub parbris cred ca serveau la iluminarea bordului .
Arata acest topic
Pagina 1 din 1