Forum Machete,Modelism,Hobby: Beginner - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Beginner Niste sfaturi:)

#1 Useril este offline   vektor 

• Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 22-December 09

Postat 22 December 2009 - 04:56 PM

Va salut.
Sunt incepator si as dori niste sfaturi pentru vopsire.
Cum as putea scapa de "baltile" care se formeaza si de dungile de la pensula. Sau mai bine zis cum as putea sa le reduc.
Ce fel de pensule folositi si de udne le pot achizitiona? Multumes anticipat:) :pint:

Thumbnail atasat

• Imagine atasata: DSCF0285.gif

Aceasta postare a fost editata de vektor: 22 December 2009 - 05:01 PM

#2 Useril este offline   jiju 

• Membru senior
  • Grup: Validating
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 20-September 08

Postat 22 December 2009 - 09:10 PM

Salut si bine ai veni pt a scapa de "baltile" de vopsea trebuie sa dizolvi vopseaua cu thinar pana cand devine lichida sau fluida acuma depinde cu ce vopseluri folosesti acrilice sau mate(email de la revell),poti procura pensule dupa situl hobbyx.ro,si iti mai dau niste sit-uri de modelism Parc Models.ro,Machete.ro si Modelism.ro.

Inca odata bine venit si te salut,
Jiju(Darla Mihai)

#3 Useril este offline   LNM 

• Membru deplin
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 22-November 08

Postat 22 December 2009 - 09:33 PM

Bine ai venit in randurile noastre!
Pentru diluarea vopselelor eu folosesc acetona de la FARMEC si pana acum nu am dat gres, dar ai grija fiindca unele acetone contin si uleiuri care pot compromite vopseaua.
Pensoane folosesc aproape numai TAMIYA de la Hobbyx, dar recomand pentru calitate aerograful. Incearca la imbinarile machetei sa folosesti "putty" tot de la TAMIYA care este ca un chit, plus ca il poti si dilua, deci, daca te tine si daca te implici, afla ca te-ai "infestat" cu o boala grea!
SUCCESURI

#4 Useril este offline   vektor 

• Nou venit