Academy Mig-21 MF Fishbed J
#1
Postat 08 December 2009 - 02:26 AM
Deci probabil nu voi folosi cockpitul original al kitului. Dar atunci cand am luat kitul, am decis sa ma "antrenez la perete" terminand cockpitul original. Ceea ce am si facut. Si aici m-am oprit.
Acum, e urmatorul pe lista de machete care le vreau terminate, imediat ce masa de lucru e mai libera. Voi continua constructia aici.
Deocamdata pozele cu cockpitul original al kitului, facut atunci cand am achizitionat kitul.
Eu cred ca e decent pentru un OOB build. Iar daca decizi sa faci canopia inchisa, e mai mult decat OK. Ma gandesc sa mai cumpar un kit si sa construiesc un Mig cu canopia inchisa, la care sa folosesc acest cockpit.
#4
Postat 27 December 2009 - 05:04 PM
Dar recomandari petru griul deschis de pe scaun?
Imi foloseste orice gama de culori, MM, Humbrol, Vallejo, Gunze, etc...
#5
Postat 27 December 2009 - 07:21 PM
Aceasta postare a fost editata de Romulus: 27 December 2009 - 07:22 PM
#6
Postat 02 January 2010 - 04:10 PM
Am pictat si interior si stratul de cauciuc de la canopie..
Sunt aproape pregatit sa inchid fuselajul si sa montez modificarile de rasina de la Quickboost pentru MF.
#7
Postat 03 January 2010 - 03:42 PM
Coama din kitul original, potriveste foarte bine, cea de la Quickboost, ramane ca si in imagine...
S-a mai lovit cineva de problema? Doar kit si rabdare pana o aduc la nivel? Alte idei?
#8
Postat 03 January 2010 - 06:19 PM
[/quote]
Salutari! Bine lucrat pana acum; da jos coama , iar pe partea inferioara a coamei incearca sa lipesti 2 fasii din plastic (la diferenta care se vede eu zic sa folosesti plasticul de la o catela SIM, care se taie si usor cu cuterul sau cu un bisturiu). Daca vei folosi chit, va trebui sa pui cam mult, astepti....+ rabdare la slefuit si...., asa pui putin plastic ieftin si in rest te folosesti linistit de forma coamei.
In speranta ca am fost util nu pot sa-ti urez decat SUCCESURI!
#9
Postat 03 January 2010 - 07:21 PM
Zis si facut... Am folosit o bucata de Evergreen StripStyrenne. Eu sunt foarte multumit de rezultatul curent, fara chit deocamdata...
Crop mai strans...
#10
Postat 17 January 2010 - 02:48 AM
http://www.airliners.net/photo/Romania---A...21MF/1149482/M/
Si cum sunt convins ca sunt cunoscatori printre noi, m-ar interesa cateva raspunsuri...
- Ce fel de gri e acest gri?
- Ce culoare au baile rotilor?
#13
Postat 17 January 2010 - 11:03 AM
Romulus, la 17 Jan 2010, 07:23, a spus:
MiG -21 MF a purtat cocarda tricolora si inainte de 1989 fiindca steaua, din cate imi amintesc, a fost scoasa in anii '70. Voi intreba cativa prieteni, piloti mai batrani, cand s-a facut conversia de la stea la cocarda si -ti voi raspunde cat pot de repede. MiG-ul din poza de mai sus pare a fi de la Fetesti si pastreaza culoarea si inmatricularea de dinainte de 89. Fortele aeriene romane nu mai opereaza decat MiG-uri modificate, adica Lancer.
#14
Postat 17 January 2010 - 11:34 AM
Liviumaff, la 17 Jan 2010, 11:03, a spus:
Revin cu date mai exacte: cocarda tricolora a fost reintrodusa la mijlocul anilor 80, prin 1984-1985. Pentru poze cu MiG-uri nemodernizate incearca pe forumul romanian-spotters si-ai sa gasesti, cred, ce-ti trebuie.
#16
Postat 17 January 2010 - 12:08 PM
http://www.sim-outhouse.com/sohforums/show...ad.php?p=211853
Aceasta postare a fost editata de Romi: 17 January 2010 - 12:09 PM
#18
Postat 17 January 2010 - 05:33 PM
Am gasit si eu poza asta in colectia mea de carti, dar nici o poza color care sa ma edifice asupra intrabarilor mele...
Romi, la 17 Jan 2010, 12:08, a spus:
Incredibil de frumoase poze si frumos avion! Din pacate nu stiu daca ma ajuta prea mult cu MF-ul meu... Apropos, face cineva un kit 1/48 de Mig-21?
Apropos de F-13... Era NMF murdar rau sau era gri cu multa vopsea sarita?
xaba, la 17 Jan 2010, 11:50, a spus:
Abia astept... Stiu c-o sa ma ajute.
#20
Postat 19 January 2010 - 07:07 PM
Romulus, la 17 Jan 2010, 07:23, a spus:
Mi-am intrebat prietenul (fost pilot pe MiG-21 din 1980) si iata ce am aflat:
- steaua tricolora pe marea majoritate a avioanelor se afla doar pe deriva si pe aripi(i-am aratat pozele cu avioanele care aveau stea si pe capota motorului si mi-a raspuns ca tot ce a zburat el, incepind cu MiG-15, avea stea doar pe deriva si aripi, astea or fi fost variatii pe aceeasi tema, variante de inmatriculare copiate dupa MiG-21F-13 ). Mi-am amintit ca in Modelism 2/85 unde este prezentat MiG-ul 21 apare o silueta de MF luata din Modelist Konstruktor care confirma spusele prietenului meu.
- inelul de la priza de aer nu era vopsit ci purta culoarea metalului din care era construit(prietenul meu mi-a zis ca incercarea de a vopsi acel inel era ca si cum "ai vopsi pistonul unui motor in cap"), un gri inchis mat
- MiG-urile romanesti, pana in 1986, nu au fost vopsite ci au pastrat culoarea aluminiului
Aceasta postare a fost editata de Liviumaff: 19 January 2010 - 07:09 PM