StuG III G early production 1/35 kit Dragon
#1
Postat 21 November 2009 - 11:16 PM
Este vorba despre un Sturmgeschutz 3 , un anti-tanc construit de germani in timpul WW2,unul din cele mai eficace tancuri ale wehrmacht-ului, construit pe sasiu de Panzer 3 ,dotat cu un tun calibrul 75mm.Acest Stug a distrus multe tancuri inamice decat Tiger si Panther la un loc , blindajul este intre 16-80 mm si o greutate de 23,8 tone si putea atinge o viteza de 40 km/ora
#2
Postat 21 November 2009 - 11:31 PM
#3
Postat 22 November 2009 - 01:00 AM
Interesanta lucrare, se vede ca ai muncit la el. Din imagini deduc interes destul de mare acordat finalizarii machetei si asta ma bucura, mai ales ca lumea in general cam evita vopsirile albe, presupunand a fi dificile de realizat. Din contra.
De avut in vedere la urmatoarele kituri :
1.Nemtii nu-si vopseau masinile prima data cu alb -ulterior- dand pe ea cu galben ci invers. Daca ai fi aplicat in aceasta ordine culorile, folosind mai cu incredere ajutorul dat de lacul fixativ, ai fi avut un rezultat mult mai spectaculos. Asa cum arata acum, mie unu-mi pare ca trotineta e vopsita alba cu pete de mascare verzi (nicidecum dunkelgelb ca baza, ulterior aplicandu-se alb -presupunem var). Sa ai in vedere acest aspect pe viitor.
2. Cablurile de tractare nu se muleaza perfect peste chiar orice element mai inalt dispus pe macheta, in realitate fiind destul de rigide (raportat la grosime). Probabil acum este tardiv sa mai remediezi ceva fara a risca desprinderea unor elemente asa ca, lasa-le in pace.
3.Nu inteleg cam pe unde s-ar fi putut plimba masina ta incat este "julita" doar pe lateralele compartimentului de lupta iar aripile (extremitatile) sunt intacte (ca vopsire) ? Fain efectul rezultat prin folosirea fixativului in acea zona, totusi.
4.Antenele facute simplu din culee trasa la cald, pe care presupun ca ti-a fost frica sa o intinzi mai mult pentru a scoate fire ceva mai subtiri. Se poate discuta totusi pe aceasta tema.
5. Ai elemente nevopsite in culoarea "naturala"-vezi ciocanul amplasat spate dreapta, vezi cu aceasta trecere in revista si decalul lucios de pe teava tunului, etc.
Cam astea ar fi ceea ce vad eu la ora asta si dupa 4 ore de lucru manual .Se poate ca asta sa fie unul din motivele "aciditatii" postarii mele, de aceea-mi cer scuze anticipat.
Plusuri (din punctul meu de vedere), mai mult ca sigur altii vor vedea sau aprecia/critica altceva (ca de aia se cheama hobby):
1.Uzura, nu exagerata dar destul de cu incredere facuta (raportat la experienta pe care zici ca o ai).
2.Caderea mai naturala a senilelor pe rolele de retur.
3.Scurgerile reprezentate pe placa frontala a cutiei blindate.
4.Voseaua sarita pe capacele spate ( la motor).
Etc, etc.
Sper sa nu fi deranjat prea tare postarea mea. Poate ajuta.
Sa ai spor in continuare.
#5
Postat 22 November 2009 - 02:38 PM
AdiP, la 22 Nov 2009, 01:00, a spus:
Interesanta lucrare, se vede ca ai muncit la el. Din imagini deduc interes destul de mare acordat finalizarii machetei si asta ma bucura, mai ales ca lumea in general cam evita vopsirile albe, presupunand a fi dificile de realizat. Din contra.
De avut in vedere la urmatoarele kituri :
1.Nemtii nu-si vopseau masinile prima data cu alb -ulterior- dand pe ea cu galben ci invers. Daca ai fi aplicat in aceasta ordine culorile, folosind mai cu incredere ajutorul dat de lacul fixativ, ai fi avut un rezultat mult mai spectaculos. Asa cum arata acum, mie unu-mi pare ca trotineta e vopsita alba cu pete de mascare verzi (nicidecum dunkelgelb ca baza, ulterior aplicandu-se alb -presupunem var). Sa ai in vedere acest aspect pe viitor.
2. Cablurile de tractare nu se muleaza perfect peste chiar orice element mai inalt dispus pe macheta, in realitate fiind destul de rigide (raportat la grosime). Probabil acum este tardiv sa mai remediezi ceva fara a risca desprinderea unor elemente asa ca, lasa-le in pace.
3.Nu inteleg cam pe unde s-ar fi putut plimba masina ta incat este "julita" doar pe lateralele compartimentului de lupta iar aripile (extremitatile) sunt intacte (ca vopsire) ? Fain efectul rezultat prin folosirea fixativului in acea zona, totusi.
4.Antenele facute simplu din culee trasa la cald, pe care presupun ca ti-a fost frica sa o intinzi mai mult pentru a scoate fire ceva mai subtiri. Se poate discuta totusi pe aceasta tema.
5. Ai elemente nevopsite in culoarea "naturala"-vezi ciocanul amplasat spate dreapta, vezi cu aceasta trecere in revista si decalul lucios de pe teava tunului, etc.
Cam astea ar fi ceea ce vad eu la ora asta si dupa 4 ore de lucru manual .Se poate ca asta sa fie unul din motivele "aciditatii" postarii mele, de aceea-mi cer scuze anticipat.
Plusuri (din punctul meu de vedere), mai mult ca sigur altii vor vedea sau aprecia/critica altceva (ca de aia se cheama hobby):
1.Uzura, nu exagerata dar destul de cu incredere facuta (raportat la experienta pe care zici ca o ai).
2.Caderea mai naturala a senilelor pe rolele de retur.
3.Scurgerile reprezentate pe placa frontala a cutiei blindate.
4.Voseaua sarita pe capacele spate ( la motor).
Etc, etc.
Sper sa nu fi deranjat prea tare postarea mea. Poate ajuta.
Sa ai spor in continuare.
Salut AdiP
Nu trebuie sa-ti ceri scuze,tocmai de aceea am postat topicul sa-mi vad adevaratele greseli , ceea ce de fapt mi-am inbunatatit acum din nou cunostiintele cu ce mi-ai atras atentia ,urmatorul kit sper ca va fi mult inbunatatit , (nu impecabil ),pt ca absolut normal, tot timpul se va gasi cate o hiba.
Aceasta postare a fost editata de razvan_a: 22 November 2009 - 02:43 PM
#6
Postat 22 November 2009 - 04:55 PM
#7
Postat 22 November 2009 - 07:16 PM
Pe langa ce a mai zis AdiP ar mai merge un wash.Si asta se poate face si acum, adica la final.Dar nu din ala in care faci baie la machta si apoi incepi sa stergi totul, ci aplicat local cu o pensula fina.Oricum ar fi ti-ar trebui putin lac sa sigilezi ce e dedesupt.
Ar scoate mai mult in evidenta trenul de rulare care oricum ti-a iesit frumos.
Aceasta postare a fost editata de tgr: 22 November 2009 - 07:18 PM
#9
Postat 23 November 2009 - 05:48 PM
tgr, la 22 Nov 2009, 19:16, a spus:
Pe langa ce a mai zis AdiP ar mai merge un wash.Si asta se poate face si acum, adica la final.Dar nu din ala in care faci baie la machta si apoi incepi sa stergi totul, ci aplicat local cu o pensula fina.Oricum ar fi ti-ar trebui putin lac sa sigilezi ce e dedesupt.
Ar scoate mai mult in evidenta trenul de rulare care oricum ti-a iesit frumos.
Va multumesc in continuare pt. aprecieri si critici, insa as dori sa stiu mai exact ce ar trebui sa fac la trenul de rulare si ce culori sa folosesc la wash
#10
Postat 23 November 2009 - 06:04 PM
razvan_a, la 23 Nov 2009, 17:48, a spus:
Un wash cu burnt siena + negru (sa iasa pe romaneste un maro mai inchis) in partea de jos.Si unul putin mai deschis in partea de sus.In partea de sus as aplica si unul cu gri inchis, dar nu peste tot.Doar sa mai sparga monotonia.(poza 1->rugina)
Ca sa repari aspectul de vopsea galbena peste alba ar merita sa intervii asupra petelor respective(alea galbene) cu un drybrush.In loc de pensula poti folosi si o bucatica de burete.Incerca inainte pe o bucata de hartie sa vezi daca esti multumit.(poza 2)
Eu zic ca merita sa intervii mai ales ca se poate si se va vedea din plin.
Pozele sunt din "Frequently Asked Questions of the AFV painting techniques" - Mig Jimenez.
Aceasta postare a fost editata de tgr: 23 November 2009 - 06:16 PM