Salut Razvan
Interesanta lucrare, se vede ca ai muncit la el. Din imagini deduc interes destul de mare acordat finalizarii machetei si asta ma bucura, mai ales ca lumea in general cam evita vopsirile albe, presupunand a fi dificile de realizat. Din contra.
De avut in vedere la urmatoarele kituri :
1.Nemtii nu-si vopseau masinile prima data cu alb -ulterior- dand pe ea cu galben ci invers. Daca ai fi aplicat in aceasta ordine culorile, folosind mai cu incredere ajutorul dat de lacul fixativ, ai fi avut un rezultat mult mai spectaculos. Asa cum arata acum, mie unu-mi pare ca trotineta e vopsita alba cu pete de mascare verzi (nicidecum dunkelgelb ca baza, ulterior aplicandu-se alb -presupunem var). Sa ai in vedere acest aspect pe viitor.
2. Cablurile de tractare nu se muleaza perfect peste chiar orice element mai inalt dispus pe macheta, in realitate fiind destul de rigide (raportat la grosime). Probabil acum este tardiv sa mai remediezi ceva fara a risca desprinderea unor elemente asa ca, lasa-le in pace.
3.Nu inteleg cam pe unde s-ar fi putut plimba masina ta incat este "julita" doar pe lateralele compartimentului de lupta iar aripile (extremitatile) sunt intacte (ca vopsire) ? Fain efectul rezultat prin folosirea fixativului in acea zona, totusi.
4.Antenele facute simplu din culee trasa la cald, pe care presupun ca ti-a fost frica sa o intinzi mai mult pentru a scoate fire ceva mai subtiri. Se poate discuta totusi pe aceasta tema.
5. Ai elemente nevopsite in culoarea "naturala"-vezi ciocanul amplasat spate dreapta, vezi cu aceasta trecere in revista si decalul lucios de pe teava tunului, etc.
Cam astea ar fi ceea ce vad eu la ora asta si dupa 4 ore de lucru manual

.Se poate ca asta sa fie unul din motivele "aciditatii" postarii mele, de aceea-mi cer scuze anticipat.
Plusuri (din punctul meu de vedere), mai mult ca sigur altii vor vedea sau aprecia/critica altceva (ca de aia se cheama hobby):
1.Uzura, nu exagerata dar destul de cu incredere facuta (raportat la experienta pe care zici ca o ai).
2.Caderea mai naturala a senilelor pe rolele de retur.
3.Scurgerile reprezentate pe placa frontala a cutiei blindate.
4.Voseaua sarita pe capacele spate ( la motor).
Etc, etc.
Sper sa nu fi deranjat prea tare postarea mea. Poate ajuta.
Sa ai spor in continuare.