Forum Machete,Modelism,Hobby: Prezentare - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Prezentare Avioanele realizate pana acum

#1 Useril este offline   Arkangel 

• Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 05-October 09

Postat 11 November 2009 - 04:12 PM

Salutare! Va urmaresc cu placere forumul si am decis sa ma prezint si eu si lucrarile mele. Ma numesc Musat Alexandru (Arkangel)
Vreau sa va spun ca sunt incepator in domeniul machetismului,si in afara de avioanele prezentate am mai realizat vreo 2-3. Unul lipit si nevopsit, altele 2 (elicoptere) vopsite dar cand inca nu auzisem de thinner sau color mix.
Sunt deschis la sfaturi si la critici.
Machetele de fata sunt cumparate de la Revell sunt vopsite cu emailuri, 2 cu pensula 2 cu aerograful (distribuit de firma revell). Va mai spun ca la aceste machete nu am folosit nici un kit (putty) petru a remedia imbinarile...si rezultatele sunt in consecinta . Nu am folosit nu pentru ca nu am vrut ci pentru ca nu stiam :pardon: . Dupa ce m-am mai informat ce si cum...planuiesc sa imi achizitionez un aerograf mai bun. Mai adaug ca la toate am incercat un weathering, dar mai am de inavatat si la acest capitol.
Astept parerile voastre!
primul facut.... am avut problemem la vopsirea cabinei...urmatoarele au iesit mai bine la acest capitol
Imagine atasata: Hurricane.jpg
Imagine atasata: Huu.jpg
Imagine atasata: hhu.jpg

Imagine atasata: spitfire.jpg

Imagine atasata: Spp.jpg

Imagine atasata: Sss.jpg

Imagine atasata: ffw.jpg

Imagine atasata: FokeW1.jpg

Imagine atasata: Fw109.jpg

Imagine atasata: FW.jpg

Imagine atasata: Corsar_u4_.jpg

Imagine atasata: C_u4.jpg

Imagine atasata: Cuu4.jpg

#2 Useril este offline   norbi 

• Membru senior
  • Postari: 566
  • Inregistrat: 29-April 08

Postat 11 November 2009 - 05:38 PM

Salut si bun venit pe forum!