Forum Machete,Modelism,Hobby: trenuri de aterizare - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

trenuri de aterizare

#1 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 02 November 2009 - 01:04 PM

Am o nedumerire,si anume: trnurile de aterizare ale avioanelor de vanatoare din WW2 nu erau oleo-pneumatice ? adica nu ar trebui sa se vada cilindrul argintiu ?

#2 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 02 November 2009 - 01:26 PM

Nu stiu daca erau Oleo sau Neoleo dar se vedea cilindrul de otel inoxidabil al pistonului.
Acum, poate nu la toate se vede la fel de mult. Daca imi spui la ce avion te referi mai precis, iti raspund mai precis (eu sau altul).

#3 Useril este offline   Bill 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1879
  • Inregistrat: 06-December 04

Postat 02 November 2009 - 04:40 PM

Salut,
Daca avionul facea parte din Luftwaffe ma pot uita in cartea "Luftwaffe Aircraft Landing Gear" pe care, cu bucurie, o am in biblioteca.
Spor,
Bill
:lol:

#4 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 02 November 2009 - 08:58 PM

Avioanele ar fi Bf-urile 109(A.......Z),FW-urile(A.........D),P-51(A.....),P-47,P-40, plus vanatorii ''giapanezi'',cred ca la
toti vanatorii trebuie vopsita portiunea cu ''steel''

#5 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 02 November 2009 - 09:15 PM

Toate aveau asemenea amortizoare, si partea vizibila trebuie vopsita corespunzator. Nu stiu daca era inox sau erau suprafete cromate mai degraba, insa toate erau asa.

Acum, unde se afla portiunea aceea exact, depinde de avion. Unele aveau protectii textile/flexibile peste zona in cauza, exemple fiind Ju-87, Ju-88, si mai sunt destule altele.

#6 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2480
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 02 November 2009 - 09:57 PM

Tija amortizorului avea acest aspect datorita rectificarii si superfinisarii. Prelucrarile sunt necesare pt. obtinerea unei suprafete cu rugozitate cat mai buna, lucioasa. O astfel de suprafata ca oglinda este necesara etensarii. Pt. a se putea rectifica la acest nivel este nevoie intradevar de un otel aliat, care sa permita tratamente termice si sa fie greu oxidabil. Pt. protejare este adevarat ca in unel cazuri se foloseau mansoane flexibile de protectie, asemanatoare cu furtunul de aspirator. Pentru a evita acumularea de apa si inghetul acesteia, mecanicii de pe aerodromurile de front le eliminau, uneori impreuna cu capacele de roti (strangeau noroi). Rusii apelau cel mai adesea la astfel de modificari.
La suspensii mai primitive sau simple (parca la PO2, Czapla) alaturi de arcuri din caucic se foloseau amortizoare cu frecare, ansamblul fiind ascuns in carcase. Aici nu vor aparea astfel de tije.

#7 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12670
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 03 November 2009 - 09:58 AM

Daca ai ceva chinezi in dotare, poti inlocui acea tija, care de multe ori este perfect ...ovala, cu un ac de seringa corespunzator ca diametru. E munca naibi, mai ales la 1/72, dar da foarte bine! Daca vrei sa vopsesti acele tije, iti recomand MM 1546, fara sa diluezi, dar atentie, amestecat foarte, foarte bine, cu ansa!

#8 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4959
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2009 - 12:12 PM

Eu folosesc cu multe succesuri pasta steel de la agama. Iese BRICI cu minim de efort.

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi