Am o nedumerire,si anume: trnurile de aterizare ale avioanelor de vanatoare din WW2 nu erau oleo-pneumatice ? adica nu ar trebui sa se vada cilindrul argintiu ?
Pagina 1 din 1
trenuri de aterizare
#3
Postat 02 November 2009 - 04:40 PM
Salut,
Daca avionul facea parte din Luftwaffe ma pot uita in cartea "Luftwaffe Aircraft Landing Gear" pe care, cu bucurie, o am in biblioteca.
Spor,
Bill
Daca avionul facea parte din Luftwaffe ma pot uita in cartea "Luftwaffe Aircraft Landing Gear" pe care, cu bucurie, o am in biblioteca.
Spor,
Bill
#5
Postat 02 November 2009 - 09:15 PM
Toate aveau asemenea amortizoare, si partea vizibila trebuie vopsita corespunzator. Nu stiu daca era inox sau erau suprafete cromate mai degraba, insa toate erau asa.
Acum, unde se afla portiunea aceea exact, depinde de avion. Unele aveau protectii textile/flexibile peste zona in cauza, exemple fiind Ju-87, Ju-88, si mai sunt destule altele.
Acum, unde se afla portiunea aceea exact, depinde de avion. Unele aveau protectii textile/flexibile peste zona in cauza, exemple fiind Ju-87, Ju-88, si mai sunt destule altele.
#6
Postat 02 November 2009 - 09:57 PM
Tija amortizorului avea acest aspect datorita rectificarii si superfinisarii. Prelucrarile sunt necesare pt. obtinerea unei suprafete cu rugozitate cat mai buna, lucioasa. O astfel de suprafata ca oglinda este necesara etensarii. Pt. a se putea rectifica la acest nivel este nevoie intradevar de un otel aliat, care sa permita tratamente termice si sa fie greu oxidabil. Pt. protejare este adevarat ca in unel cazuri se foloseau mansoane flexibile de protectie, asemanatoare cu furtunul de aspirator. Pentru a evita acumularea de apa si inghetul acesteia, mecanicii de pe aerodromurile de front le eliminau, uneori impreuna cu capacele de roti (strangeau noroi). Rusii apelau cel mai adesea la astfel de modificari.
La suspensii mai primitive sau simple (parca la PO2, Czapla) alaturi de arcuri din caucic se foloseau amortizoare cu frecare, ansamblul fiind ascuns in carcase. Aici nu vor aparea astfel de tije.
La suspensii mai primitive sau simple (parca la PO2, Czapla) alaturi de arcuri din caucic se foloseau amortizoare cu frecare, ansamblul fiind ascuns in carcase. Aici nu vor aparea astfel de tije.
#7
Postat 03 November 2009 - 09:58 AM
Daca ai ceva chinezi in dotare, poti inlocui acea tija, care de multe ori este perfect ...ovala, cu un ac de seringa corespunzator ca diametru. E munca naibi, mai ales la 1/72, dar da foarte bine! Daca vrei sa vopsesti acele tije, iti recomand MM 1546, fara sa diluezi, dar atentie, amestecat foarte, foarte bine, cu ansa!
Arata acest topic
Pagina 1 din 1