Mercedes L 4500 A (Zvezda + Aires + Hasegawa) Zwei Kameraden
#21
Postat 27 October 2009 - 08:04 PM
Cu detaliu :
Si color, sa va lamuriti :
Plan L 4500 A :
Plan L 4500 S :
Si ca sa lamurim problema bavurilor filtrelor, daca erau sau nu exact ca alea de Tiger, s.a.m.d :
E un sasiu de L 3000, motorul si forma filtrelor va intereseaza pe voi :
Spor la discutii, astept sa vad progresul tevaraielor trase prin zona.
#23
Postat 27 October 2009 - 08:25 PM
AdiP, la 27 Oct 2009, 21:04, a spus:
L4500a.jpg
Cu detaliu :
butelie.jpg
Si color, sa va lamuriti :
butelie_2.jpg
Plan L 4500 A :
Mercedes_L_4500_A.jpg
Plan L 4500 S :
Mercedes_L_4500_S.jpg
Si ca sa lamurim problema bavurilor filtrelor, daca erau sau nu exact ca alea de Tiger, s.a.m.d :
Mercedes...O_filtre.jpg
E un sasiu de L 3000, motorul si forma filtrelor va intereseaza pe voi :
Mercedes...u_filtre.jpg
Spor la discutii, astept sa vad progresul tevaraielor trase prin zona.
Bune poze. Din asta puteai crede altceva
#27
Postat 28 October 2009 - 04:20 PM
AdiP, la 28 Oct 2009, 14:20, a spus:
umbra.JPG
Da,despre aia. Cred ca m-am dumirit cam cum vine treaba. Cotul ala - "umbra"sa-i zicem asa - este continuarea traseului spre partea din spate a sasiului,unde alimenteaza cilindrii receptori si trece mai departe pana la extremitatea dreapta a camionului/sasiului,unde este conectata la o supapa de purjare/suprapresiune(piesa pe care Zvezda o da in kit).
#29
Postat 02 November 2009 - 12:15 PM
foarte tare macheta pana acum. Ce este un pic bizar este ca nu vad conductele de inalta presiune de alimentare cu combustibil ale cilindrilor. Pompa de injectie in linie are "mututuiele" de iesire dar...
Sper sa iti faci timp sa le realizezi. Eu deobicei folosesc sirma de cupru la grosimea dorita. Ofera avantajul de a o putea modela exact ca pe o teava de cupru.
Sper sa nu te superi pentru remarci...
#30
Postat 02 November 2009 - 01:31 PM
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 02 November 2009 - 01:32 PM
#31
Postat 02 November 2009 - 07:49 PM
Sunt curios ce va iesi, mai ales cu motorul lipit la locul lui.
Spor la treaba
#33
Postat 15 November 2009 - 10:41 PM
Am dedicat lucrul,aproape in exclusivitate,la motor,peretele parafoc(tot ce se vede acolo e scratch),radiator+faruri+sigla de "mertan", si mai putin cabina(un capitol la care trebuie insistat);o sa-i vina si ei vremea.
Pana atunci:
#34
Postat 15 November 2009 - 10:51 PM
#35
Postat 15 November 2009 - 11:06 PM
Sigla am schimbat-o/adaptat-o-cea din kit e cam grosiera(daca ai kitul,uita-te la ea);
farurile nu au cine stie ce bricolaje.
compartimentul motorului a fost "vedeta",la el am muncit;pozele de epoca nu prea exista,de fapt inafara de cele pe care le-am postat anterior,altele(relevante) nu am gasit.
eu am interpretat materialul pe care l-am avut la dispozitie,asa-
uite:
...
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 15 November 2009 - 11:01 PM
#37
Postat 15 November 2009 - 11:17 PM
flo, la 15 Nov 2009, 23:12, a spus:
cu sasiul mai avem de lucru,dar am "un cadru" cu spatele(ca am asamblat si stopurile :
...si iar din fata
P.S. pe placuta aia scrie: "Atentie,inainte de a desface racordurile,verificati presiunea !"
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 15 November 2009 - 11:20 PM
#39
Postat 15 November 2009 - 11:32 PM
flo, la 15 Nov 2009, 23:22, a spus:
Placuta... Era de asteptat din partea nemtilor.
Spor in continuare.
Multumesc Flo.
Cu placuta aia e o poveste : ea de fapt imi apartine.In realitate,in locul ei era placa cu seria de motor si datele de identificare.
Eu am aplicat-o(decal) in lipsa de "original".
Circuitul de racire radiator>motor si retur,are furtunul crapat putin(chiar inainte de colierul de prindere).
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 15 November 2009 - 11:37 PM