Forum Machete,Modelism,Hobby: Mercedes L 4500 A (Zvezda + Aires + Hasegawa) - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Mercedes L 4500 A (Zvezda + Aires + Hasegawa) Zwei Kameraden

#21 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 27 October 2009 - 08:04 PM

Butelia despre care vad ca tot vorbiti :
Imagine atasata: L4500a.jpg

Cu detaliu :

Imagine atasata: butelie.jpg

Si color, sa va lamuriti :
Imagine atasata: butelie_2.jpg

Plan L 4500 A :
Imagine atasata: Mercedes_L_4500_A.jpg

Plan L 4500 S :
Imagine atasata: Mercedes_L_4500_S.jpg

Si ca sa lamurim problema bavurilor filtrelor, daca erau sau nu exact ca alea de Tiger, s.a.m.d :
Imagine atasata: Mercedes_L_300O_filtre.jpg

E un sasiu de L 3000, motorul si forma filtrelor va intereseaza pe voi :
Imagine atasata: Mercedes_L_300O_detaliu_filtre.jpg

Spor la discutii, astept sa vad progresul tevaraielor trase prin zona.

#22 Useril este offline   orogos 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 198
  • Inregistrat: 20-May 08
  • Location:Brasov

Postat 27 October 2009 - 08:16 PM

Ce sint dungile alea negre de pe filtrele de aer ?  :rolleyes: ...Acum trebuie luat in considerare si faptul ca filtrele de aer puteau sa difere de la un porducator la altul asa cum se intimpla si in zilele noastre.

#23 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2480
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 27 October 2009 - 08:25 PM

Vezi postareaAdiP, la 27 Oct 2009, 21:04, a spus:

Butelia despre care vad ca tot vorbiti :
Atasament L4500a.jpg

Cu detaliu :

Atasament butelie.jpg

Si color, sa va lamuriti :
Atasament butelie_2.jpg

Plan L 4500 A :
Atasament Mercedes_L_4500_A.jpg

Plan L 4500 S :
Atasament Mercedes_L_4500_S.jpg

Si ca sa lamurim problema bavurilor filtrelor, daca erau sau nu exact ca alea de Tiger, s.a.m.d :
Atasament Mercedes...O_filtre.jpg

E un sasiu de L 3000, motorul si forma filtrelor va intereseaza pe voi :
Atasament Mercedes...u_filtre.jpg

Spor la discutii, astept sa vad progresul tevaraielor trase prin zona.


Bune poze. Din asta puteai crede altceva
Imagine atasata: chassi4500.jpg

#24 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 27 October 2009 - 08:38 PM

Vielen Danke :drinks:
Acuma nu ca vreau sa fiu... stiti voi ce,dar in poza(postat de AdiP = multam),cea in care apare camionul "in rampa" daca va uitati cu atentie,apar doua tevi in capatul buteliei :rolleyes:

#25 Useril este offline   balki 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 240
  • Inregistrat: 12-August 06
  • Location:Bucuresti

Postat 28 October 2009 - 01:53 PM

mie imi pare a fi umbra ei. teava porneste din centrul buteliei, si se prelungeste pe sasiu dupa ce face un un cot (deviere) spre sasiu, astfel ramanand un spatiu gol intre teava si sasiu....parerea mea.
Imagine postata

#26 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 28 October 2009 - 02:20 PM

Balki, cred ca despre asta este vorba :
Imagine atasata: umbra.JPG

#27 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 28 October 2009 - 04:20 PM

Vezi postareaAdiP, la 28 Oct 2009, 14:20, a spus:

Balki, cred ca despre asta este vorba :
Atasament umbra.JPG



Da,despre aia. Cred ca m-am dumirit cam cum vine treaba. Cotul ala - "umbra"sa-i zicem asa - este continuarea traseului spre partea din spate a sasiului,unde alimenteaza cilindrii receptori si trece mai departe pana la extremitatea dreapta a camionului/sasiului,unde este conectata la o supapa de purjare/suprapresiune(piesa pe care Zvezda o da in kit).

#28 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 01 November 2009 - 10:12 PM

Am mai adaugat una,alta;cea mai relevanta fiind faza de asamblare/montarea rotilor.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: MB_L4500_001.jpg
  • Imagine atasata: MB_L4500_002.jpg
  • Imagine atasata: MB_L4500_003.jpg
  • Imagine atasata: MB_L4500_004.jpg


#29 Useril este offline   michi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 228
  • Inregistrat: 29-June 08

Postat 02 November 2009 - 12:15 PM

salut,
foarte tare macheta pana acum. Ce este un pic bizar este ca nu vad conductele de inalta presiune de alimentare cu combustibil ale cilindrilor. Pompa de injectie in linie are "mututuiele" de iesire dar...
Sper sa iti faci timp sa le realizezi. Eu deobicei folosesc sirma de cupru la grosimea dorita. Ofera avantajul de a o putea modela exact ca pe o teava de cupru.
Sper sa nu te superi pentru remarci...

#30 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 02 November 2009 - 01:31 PM

Salut Michi.Ma bucur ca-mi apreciezi munca si nu ma supara remarcile tale.De fapt,am intentia sa realizez acele conducte de alimentarea cilindrilor(da,din sarma de cupru).Am avut o "tentativa"esuata si tocmai din acest motiv am fixat motorul pe batiu: voi lucra mai usor(si)la conductele alea.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 02 November 2009 - 01:32 PM


#31 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 02 November 2009 - 07:49 PM

Interesanta ideea de a bricola alimentarea fiecarui cilindru, chiar daca reprezentarea chiulasei de catre Zvezda in modul pe care il vad in poze nu este cea mai fericita solutie, lipsind kitul de unele elemente care ar ajuta la pozitionarea tevilor.
Sunt curios ce va iesi, mai ales cu motorul lipit la locul lui. :whistle:
Spor la treaba
:lol:

#32 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 03 November 2009 - 10:41 AM

Am realizat deja cateva dintre conductele cu pricina,pe care le-am "cuplat" la intrarea in fiecare cilindru.Intr-adevar "racordurile" sunt mai empirice.Oricum eu zic:mai bine cu ele,decat fara.

#33 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 15 November 2009 - 10:41 PM

Dupa 2 saptamani,cautari indelungi(ca nu prea ai de unde sa te inspiri cine stie ce),consfatuiri cu AdiP(multumesc pt sprijin),etc. am incropit un compartiment de motor pentru "L4500" ,cam asa cum cred eu ca arata,la vremea lui.
Am dedicat lucrul,aproape in exclusivitate,la motor,peretele parafoc(tot ce se vede acolo e scratch),radiator+faruri+sigla de "mertan", si mai putin cabina(un capitol la care trebuie insistat);o sa-i vina si ei vremea.
Pana atunci:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: MB_L4500_engine_ready_007.jpg
  • Imagine atasata: MB_L4500_engine_ready_008.jpg
  • Imagine atasata: MB_L4500_engine_ready_009.jpg
  • Imagine atasata: MB_L4500_engine_ready_018.jpg


#34 Useril este offline   tomcat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 21-November 07
  • Location:Ludus
  • Interests:Aviatie, blindate, PC, lectura

Postat 15 November 2009 - 10:51 PM

Vezi postareaLonginus, la 15 Nov 2009, 22:41, a spus:

Am dedicat lucrul,aproape in exclusivitate,la motor,peretele parafoc(tot ce se vede acolo e scratch),radiator+faruri+sigla de "mertan"...


Poti sa detaliezi putin te rog, si anume cum ai realizat farurile , sigla si radiatorul.Multumesc!

#35 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 15 November 2009 - 11:06 PM

da,o sa postez foto si cu"spatele radiatorului".
Sigla am schimbat-o/adaptat-o-cea din kit e cam grosiera(daca ai kitul,uita-te la ea);
farurile nu au cine stie ce bricolaje.

compartimentul motorului a fost "vedeta",la el am muncit;pozele de epoca nu prea exista,de fapt inafara de cele pe care le-am postat anterior,altele(relevante) nu am gasit.
eu am interpretat materialul pe care l-am avut la dispozitie,asa-
uite:

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: MB_L4500_engine_ready_011.jpg
  • Imagine atasata: MB_L4500_engine_ready_010.jpg
  • Imagine atasata: MB_L4500_engine_ready_020.jpg
  • Imagine atasata: MB_L4500_engine_ready_019.jpg

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 15 November 2009 - 11:01 PM


#36 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2480
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

  Postat 15 November 2009 - 11:12 PM

Super! :drinks: Daca ai timp pune, te rog, o poza si cu sasiul, sa iscodim si noi cardanele si cele ce mai sunt pe acolo.

#37 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 15 November 2009 - 11:17 PM

Vezi postareaflo, la 15 Nov 2009, 23:12, a spus:

Super! :-( Daca ai timp pune, te rog, o poza si cu sasiul, sa iscodim si noi cardanele si cele ce mai sunt pe acolo.


cu sasiul mai avem de lucru,dar am "un cadru" cu spatele(ca am asamblat si stopurile :
Imagine atasata: MB_L4500_engine_ready_013.jpg



...si iar din fata
Imagine atasata: MB_L4500_engine_ready_022.jpg


P.S. pe placuta aia scrie: "Atentie,inainte de a desface racordurile,verificati presiunea !"

:drinks:

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 15 November 2009 - 11:20 PM


#38 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2480
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 15 November 2009 - 11:22 PM

Multam. Pe perete se vad componente despre care am povestit prin PM.
Placuta... Era de asteptat din partea nemtilor.
Spor in continuare.

#39 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 15 November 2009 - 11:32 PM

Vezi postareaflo, la 15 Nov 2009, 23:22, a spus:

Multam. Pe perete se vad componente despre care am povestit prin PM.
Placuta... Era de asteptat din partea nemtilor.
Spor in continuare.



Multumesc Flo.
Cu placuta aia e o poveste : ea de fapt imi apartine.In realitate,in locul ei era placa cu seria de motor si datele de identificare.
Eu am aplicat-o(decal) in lipsa de "original". :drinks:

Circuitul de racire radiator>motor si retur,are furtunul crapat putin(chiar inainte de colierul de prindere).

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 15 November 2009 - 11:37 PM


#40 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2480
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 15 November 2009 - 11:40 PM

Vezi postareaLonginus, la 15 Nov 2009, 23:32, a spus:

Multumesc Flo.
Cu placuta aia e o poveste : ea de fapt imi apartine.In realitate,in locul ei era placa cu seria de motor si datele de identificare.
Eu am aplicat-o(decal) in lipsa de "original". :drinks:

Ai aplicat-o perfect :-(

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi