Mie imi place foarte mult cum ti-a iesit.
As mai fi pus oleaca de praf pe cauciucuri avand in vedere baza, dar poate nu e inca gata gata.
In bena ar fi trtebuit sa fie un nene care da carpa la o parte de pe cockpit si striga: "Bai, mi-am lasat aici un pachet de tigari. Care l-ai completat ?"....
Ca eu ma gandesc ca partea aia ar fi trebuit protejata cu prelata mai abitir decat fuselajul, dar frumusetea detaliilor de acolo trebuie vazuta nu acoperita.
Nu stiu daca ai inteles ceva din ce scriu.
Mercedes L 4500 A (Zvezda + Aires + Hasegawa) Zwei Kameraden
#122
Postat 07 June 2013 - 08:28 AM
Buss-ule, in imaginea postata de tine, acel 4500-le galben de pe Fahrzeuge der Wehrmacht nu are filtrele originale de aer si nici cele de motorina; din cate stiu, are elemente de la un motor montat initial pe un L5000.
Planse tehnice cu motorul OM 67/4 sunt putin mai dificil de gasit - nu cunosc motivul.
Cautand prin harababura din calculatorul de acasa, ti-am selectat cateva imagini care sper sa te ajute.
Si ceva detalii, privind pompa de injectie si filtrele de carburant cu o parte din traseul lor.
Forma si pozitionarea filtrelor de aer cred ca este destul de clara in imaginile de mai sus.
A mai fi de reprezentat compresorul de aer, care (cu putina indemanare/rabdare) se poate bricola la un nivel acceptabil.
Inca ceva : MB-ul L4500 A a mai servit si ca pompier iar imagini (chiar si color) se gasesc destul de multe; n-ar strica sa cauti si tu dupa acest criteriu.
Planse tehnice cu motorul OM 67/4 sunt putin mai dificil de gasit - nu cunosc motivul.
Cautand prin harababura din calculatorul de acasa, ti-am selectat cateva imagini care sper sa te ajute.
Si ceva detalii, privind pompa de injectie si filtrele de carburant cu o parte din traseul lor.
Forma si pozitionarea filtrelor de aer cred ca este destul de clara in imaginile de mai sus.
A mai fi de reprezentat compresorul de aer, care (cu putina indemanare/rabdare) se poate bricola la un nivel acceptabil.
Inca ceva : MB-ul L4500 A a mai servit si ca pompier iar imagini (chiar si color) se gasesc destul de multe; n-ar strica sa cauti si tu dupa acest criteriu.
#123
Postat 07 June 2013 - 09:00 AM
wurger, la 06 June 2013 - 03:45 PM, a spus:
Mie imi place foarte mult cum ti-a iesit.
As mai fi pus oleaca de praf pe cauciucuri avand in vedere baza, dar poate nu e inca gata gata.
In bena ar fi trtebuit sa fie un nene care da carpa la o parte de pe cockpit si striga: "Bai, mi-am lasat aici un pachet de tigari. Care l-ai completat ?"....
Ca eu ma gandesc ca partea aia ar fi trebuit protejata cu prelata mai abitir decat fuselajul, dar frumusetea detaliilor de acolo trebuie vazuta nu acoperita.
Nu stiu daca ai inteles ceva din ce scriu.
As mai fi pus oleaca de praf pe cauciucuri avand in vedere baza, dar poate nu e inca gata gata.
In bena ar fi trtebuit sa fie un nene care da carpa la o parte de pe cockpit si striga: "Bai, mi-am lasat aici un pachet de tigari. Care l-ai completat ?"....
Ca eu ma gandesc ca partea aia ar fi trebuit protejata cu prelata mai abitir decat fuselajul, dar frumusetea detaliilor de acolo trebuie vazuta nu acoperita.
Nu stiu daca ai inteles ceva din ce scriu.
Multumesc Calin.
Am inteles din ce ai scris . "Nene" de obicei nu prea fac pen'ca-mi prind urechile la pictat mecle, asa ca mai bine ma abtin.
Ce-i adevarat,e adevarat: partea cu motor merita cel mai mult acoperita cu prelata(in realitate) dar ...atunci care-i shmenul ? Asa ca l-am decopertat pe motor.
De fapt toata macheta a fost doar un pretext.
Praf pe roti...sigur ca merge. Voi depune niscai pulberi si parca as posta o poza noua, dar subiectul deja imi pare cam expirat, dupa atata vreme.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 07 June 2013 - 09:01 AM