Longinus, la 7 Dec 2009, 19:31, a spus:
Da Michi,din acest motiv am spus ca "ipostaza" lui 4500 este o gluma.
Nu stiu cam care ar fi fost greutatea unui T18 fara turela(si poate fara motor);este foarte probabil ca ar fi depasit "posibilitatile" unui L4500.
Poate intr-un 6500!?...
Astea erau datele tehnice ale testoasei din carca teutonului :
Citeaza
Date tehnice: T-18 Model 1927
Greutate : 5,9 tone
Lungime : 4,39 m
Latime : 1,76m
Inaltime : 2,10 m
Blindaj : 16 mm
Arm.principal : 1 tun Hochkiss/Puteaux cal 37 mm,1 mitraliera Fyodorov,mod.28,cal. 7,62 mm
Motor : Fiat 3000 ter ,35CP
Raport Putere/greutate 3 CP/tona
Suspensie : Arcuri elicoidale verticale
Autonomie : 50 Km
Viteza : 17 Km/h
In nici un caz nu cred ca era in stare sa care-n spate acea neghiobie scoasa de rusi. Chiar daca am scoate din calcul turela -pe care eu unul as fi pus-o si pe ea in bena (loc ar fi avut
)- si tot ar ramane o greutate undeva in jurul a 5 tone si ceva.
Ar fi cocosat neamtul in cauza care si asa are spatele lasat putin pe partea stanga, pentru a primii ceea ce doreste Longinus sa-i puna in spinare.
Longinus, la 7 Dec 2009, 19:31, a spus:
Dupa acest episod,urmeaza cel de al doilea camarad,la care incep lucrul chiar din aceasta seara.
Primul va fi kitul Aires(rasina desigur),care ofera - pentru inceput - un motor complet de Me 109 G.Cand ansamblul arme+motor+interior,vor fi gata,va interveni Hasegawa,care imi va pune la dispozitie "simbiotul" ...:un Me 109 G.
Ele,impreuna vor forma al doilea "kamerad" al Mercedesului; adevaratul camarad.
Sper sa ma ridic la inaltimea scopului.
Vezi ca le incurci putin :
Simbiotul este motorul, gazda e Hase, cu al sau mirific 109. Fie ca te raportezi la Stargate, fie ca vorbim strict de "macelarirea" unui kit frumos pentru a face loc "intrusului" ce va aduce un plus intregului ansambu.
Sa ai spor. Chiar sunt curios de reactiile confratilor de suferinta.
Boala grea mai nene...