Mercedes L 4500 A (Zvezda + Aires + Hasegawa) Zwei Kameraden
#1
Postat 25 October 2009 - 10:19 PM
- si am tot amanat sa-i dau atentie,desi presupuneam ca lucrurile vor merge bine,iar subiectul ma atragea.
In tot timpul ce-a trecut,m-am gandit cum ar trebui "tratat" Mercedes-ul.Acum,ca am inceput,m-am lamurit ca am de-a face cu ceva mai de soi: hotarat lucru,un mare plus pentru producatorul rus.
Sper sa ma achit cu bine de proiectul pe care tocmai l-am demarat.
- de inceput,arata cam asa(cu mentiune speciala pentru motor)
#2
Postat 26 October 2009 - 07:01 AM
#4
Postat 26 October 2009 - 09:51 AM
In primul rand:motorul nu este(inca)gata-l-am fixat pe batiu doar ca sa pot lucra mai usor;(mai am cateva artificii de facut), de fapt toata transmisia este asamblata doar de proba;
-pozitionarea anumitor elemente pe blocul motor sunt incorecte(asa cum le da Zvezda) - voi reveni cu poze;
-evacuarea este vopsita cu negru mat(Model Master email) peste care am aplicat creta pastel amestecata cu terebentina(se transforma in culoare/vopsea,ce se poate aplica foarte usor cu pensula).
- pentru zonele incercuite : la spatele motorului nu am insistat pentru ca odata montat tot compartimentul,zona aceea nu va fi vizibila; capacul chiulasei are o zona libera(cea incercuita de jocker),zona in care urmeaza a fi pus de mine un simulacru de garnitura; carcasele filtrelor de aer erau din tabla ambutisata,imbinata pe centru(axa de simetrie) deci acele bavuri(rosturi)existau si in realitate.Mai urmeaza sa adaug,pe langa conductele de combustibil pe care le vadeti,(scratchbuid),sistemul de racire,care nu apare dat de kit(voi reveni cu poze de muzeu).
Kitul asta chiar isi merita banii.Daca ar avea niscai PE-uri,ar taia mult din "aripile"concurentilor.
#7
Postat 26 October 2009 - 04:20 PM
Mai urmeaza mici detalii si retusuri(sper sa ma tina nervii).
pozele despre care vorbeam:
#8
Postat 26 October 2009 - 04:41 PM
Aceasta postare a fost editata de orogos: 26 October 2009 - 04:53 PM
#10
Postat 26 October 2009 - 09:08 PM
- ambutisarea necesitand nevoia de ermetizare, nu ?
Ceva modificari ale imaginii in cauza, poate ma lamuriti (daca voi vedeti altceva) :
tre_3.jpg]
#11
Postat 26 October 2009 - 09:48 PM
#12
Postat 26 October 2009 - 10:16 PM
orogos, la 26 Oct 2009, 21:48, a spus:
Nici nu am spus asta, forma lor presupune un cartus filtrant aer, desi par cam mici.
orogos, la 26 Oct 2009, 21:48, a spus:
Sa nu confundam un diesel de 7200 cc la 120 Cp cu motoarele pe doua roti, parerea mea; desi de multe ori chiar si prin deductie ajungem la un consens sau un adevar universal valabil cautat.
Raman la ideea mea, par cam mici pentru deservirea a cate trei cilindrii fiecare la un total de 3600 cc. Se poate sa ma insel, neavand tangenta prea mare cu functionarea motoarelor Diesel.
orogos, la 26 Oct 2009, 21:48, a spus:
Ceea ce este evident insa este faptul ca acolo nu au ce sa caute bavurile respective.
Corect.
Mai sunt cateva, dar las posesorul kitului sa le descopere si remedieze daca apreciaza necesar.
#13
Postat 26 October 2009 - 10:45 PM
Carcasa cartusului era evident lucrata prin ambutisare,urmata de roluire - modul de intrare al aerului in cartus este descris clar.
P.S. am refacut filtrele alea(o sa apara in pozele viitoare);ma bucura faptul ca dezbatem pe marginea subiectului,pe care nici nu l-am inceput bine(si cat inca mai am !!).
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 26 October 2009 - 10:58 PM
#14
Postat 27 October 2009 - 01:37 AM
Aceasta postare a fost editata de orogos: 27 October 2009 - 01:42 AM
#15
Postat 27 October 2009 - 09:01 AM
- pe partea dreapta a motorului,langa ventilator,se afla un mic motor auxiliar,de la care coboara un furtun;eu cred ca auxiliarul respectiv este de fapt un mic compresor - asigura aerul pentru frane.Voi ce credeti?
Si daca este asa cum am presupus,care ar fi traseul tevilor de aer?
Mercedes-ul avea cilindrul de aer comprimat,fixat pe sasiu,pe partea dreapta,deci ar fi plauzibil.
#16
Postat 27 October 2009 - 05:06 PM
#17
Postat 27 October 2009 - 06:41 PM
In versiunea "Maultier" se poate vedea butelia respectiva:aceasi pozitionare si aceleasi dimensiuni:
uita-te aici.
...sau mai bine aici
#18
Postat 27 October 2009 - 06:57 PM
Parca aici se vede ceva mai bine:
http://good-times.we...573076210zkDLrp
www.network54.com/Forum/110741/thread/1236607...
Poti sa-mi trimiti o scanare a indtr. de montaj ?
http://good-times.we...573076210zkDLrp
#19
Postat 27 October 2009 - 07:04 PM
In pozele postate de mine(cele din muzeu) - in a treia poza - se vede micul compresor. Asta mi-i clar.Vreau sa "adaug" tevile de aer comprimat-traseul de la compresor pana la rezervor.Daca acest traseu trece prin interiorul sasiului(sectiune in forma de "C") atunci nu prea mai conteaza.Daca tevile alea trec pe exteriorul sasiului,merita sa ma complic.
Planurile de asamblare nu te ajuta defel.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 27 October 2009 - 07:06 PM
#20
Postat 27 October 2009 - 07:35 PM